Vyhledávací vzorec
Dobrý den
Mám prosbu o pomoc. Potřebuji vytvořit vzorec do Excelu - pokud to vůbec jde.
Mám v jednom listě tabulku a tu potřebuji rozdělit do dalších listů podle zadaných kritérií
Pro lepší pochopení přikládám tabulku kde je vše znázorněno
Děkuji za radu
Muf
Nechápem zmysel Tvojej požiadavky - mrhanie časom....
O filtrovaní alebo zoskupovaní/triedení údajov si už počul???
Filtrování a třídění znám, ale já potřebuji, aby se tato operace dělala sama.
Tady jsem dal příklad, jak by to mělo chodit a ptám se jestli to jde udělat pomocí vzorce.
Jde i o to abych otevřel sešit a tam se objevovali pouze dané údaje - nemusel jsem nic upravovat.
Jinak dík za radu
Obecně: V Excelu je možno použít makro Auto_open (makro se provede bez zásahu uživatele ihned po otevření xls souboru).
Taky by se mi to hodilo, zkoušel jsem to řešit už dříve, ale řešení bez maker jsem nenašel.
Po několika hodinách zkoušení jsem na nic nepřišel.
Jen mám takovej nápad, ale potřebuji pomoc. Nevíte někdo jestli existuje v excelu nějaká funkce, která by v tabulce čísel našla například pátou dvojku ve sloupci. Pak by se to takto dalo udělat.
Dík
za radu
Pozadavek lze realizovat procedurou VBA.
Je potreba ale upresnit:
- cilove listy vcetne hlavicek sesit jiz obsahuje nebo je zapotrebi novy cilovy list vlozit (nove misto nalezu)?
- jiz rozdelena data na listu tabulka 1 zustavaji (pak je nutno je oznacit) nebo maji byt odstranena?
- volat proceduru pri otevreni sesitu ( Private Sub Workbook_Open() ), kdy data byla jiz rozdelena a sesit nova neobsahuje, nedava smysl, takze proceduru volat po vlozeni novych dat na list tabulka 1 (udalostni procedura listu).
- jak budou nova data do listu tabulka 1 pridavana?