Vyhledávání v Excelu
Ahoj, mám sklad železa a potřebuju si udělat přehled. Byla by to tabulka se třemi důležitými sloupci (rozměr, jakost, umístění ve skladu) plus nějaké doplňkové s poznámkama. Jde mi o to abych v tom mohl rychle vyhledávat - představu mám takovou že najednou zadám vyhledat: "rozměr" a "jakost" a ono mi to ukáže "umístění". Ale nevím jak na to vyhledávání. Budu vděčný za nějakou radu.
zkoušel jsi nápovědu? co takhle Data-filtry??
nějaký vzorek dat by nebyl?
Kolik těch položek je? Na to by snad byla lepší nějaká lokální databáze...
V závislosti na počtu záznamu bych taky spíše doporučil nějakou lokální databázi oproti excelu to má určitě své výhody hlavně co se vyhledávání a migrace týče a pokud si to necháte spíchnout např. od nějakého studenta IT tak by Vás to nemuselo ani na moc vyjít.