Avatar uživatele
anonym

Vyřešíme společně problémy se skenováním?

Mám Canon pixma MG6450. Při přímém skenování tiskárna hrabe, bliká, ale neoskenuje. V případě nějakého programu na úpravu fotek skener jde! Tiskárnu jsem už několikrát reinstaloval, stáhl ovladače, ale stále to nejde. Poradíte?

Mosoj, přímé skenování: zapnu tiskárnu a na displeji tiskárny se objeví menu kopírovat* Skenovat*Cloud. Při novotě jsem stiskl skenovat na tiskárně a vložená fotka se oskenovala a uložila do PC. Nyní to už nejde. Žádnou chybu mi to nehlásí, jen „probíhá zpracování…- čekejte!“ A já čekám jako ten antichytrý a NIC se neděje.

… dále v diskuzi.

Zajímavá 0 před 2935 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Nestraš. Moje MP 610 už pomalu dosluhuje. Stejně ale půjdu do Canona.
Co to je přímé skenování, kopírování nebo ukládání do počítače a skenování z tiskárny ? Co je hrabe ? Je nějaké chybové hlášení ? Je to skenování na papír ?
Pokud ano vypadalo by to na nesprávně vložený papír či nesprávnou polohu podavače.

http://www.ca­non.cz/suppor­t/consumer_pro­ducts/products/fax__mul­tifunctionals/in­kjet/pixma_mg_se­ries/pixma_mg6450­.aspx?type=error­code

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Front

Zkus podporu http://www.ca­non.cz/suppor­t/consumer_pro­ducts/contact_sup­port/

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
mosoj

Tak abych pravdu řekl, mně to také nejde. Nicméně já nemám instalované ovladače. Kdysi jsem o ně při přeinstalování přišel a pak nebyl dostupný orig. ovladač pro můj OS. Takže mně to nevadí. Jak říkáš, skenuji většinou ze Zonera a to jde. Ovladače se již na serveru Canon objevily , ale tak nějak to nechávám koňovi. Jsem ale přesvědčen, že kdybych měl orig. ovladač nainstalován tak to půjde.
Zkontroluj si, zda máš nainstalovaný ovladač pro tvůj OS a při instalaci ovladače by měla být tiskárna zapnutá a připojená.

před 2935 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek