Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Výběr čínského telefonu

Zdravím vybírám si nový telefon a za 2 týdny vybírání jsem projel něco kolem 200 smartphonů. Začal jsem na alze a ve finále jsem na pandawillu , aliexpress a jiných Čína stránkách. Hledal jsem to nejlevnější a nejvýkonější.A dospěl jsem do finále. Zde jsou 2 mezi kterými se rozhoduju : 1. levný , výkonný za tu cenu nej výkon : http://www.pandawill.com/w450-smartphone-mtk6582-q uad-core-13ghz-android-42-3g-gps-45-inch-black-p82 217.html (cena kolem 100 USD) , negativa:GPS,MTK chip,TFT displej ,, pozitiva:cena,výkon,jakš takš vzhled. 2. :http://www.pandawill.com/haier-w910-smart-phone-an droid-40-msm8260a-dual-core-15ghz-45-inch-720p-ips -retina- (cena kolem 150 USD) , negativa:vyšší cena,vzhled ,, pozitiva:qualcomm chipset,GPS,voděodolnost,gorilla glass,IPS,výkon. Poraďte osobně moc GPS nepoužiju , ale hodit se může.Beru v potaz že za 3 roky pujde telefon stejně do háje... Napište zkrátka to pro co byste se rozhodli vy a nebo co se vám zdá jako lepší volba.

Předmět Autor Datum
Kvoli shitovym baterkam by som si telefon z Ciny nekupil.
fleg-sk 15.01.2014 17:00
fleg-sk
Do něčeho takového bych nešel, je tam na mě příliš možných problémů od téměř nemožné reklamace po ne…
Potkan007 15.01.2014 17:06
Potkan007
Toho haiera mám. Problém je v tom že je udělaný jako voděodolný, takže v něm nevyměníš baterii. Už s…
Cat 15.01.2014 17:30
Cat
Pokud Haier zamrzne nebo nereaguje, jde nouzově vypnout dvojhmatem, stisknu a držím tlačítko +hlasit…
karelX 15.01.2014 17:59
karelX
Snad si to budu pamatovat když se mi zase někdy stane.
Cat 15.01.2014 18:52
Cat
Ten levný bych osobně volil raději s procesorem Qualcomm, např. Lenovo A760 nebo Amoi A862w A druhá…
karelX 15.01.2014 18:22
karelX
Ok ty jsem viděl a přemýšlel jsem o nich jsou dobré ale mají grafiku která utáhne sotva subway surfe…
LinkinLover 15.01.2014 20:06
LinkinLover
Zkus projet i značky které tady vypsal Potkan (pokud už jsi tak neudělal), ale do 3 tis. to asi nic…
albru123 15.01.2014 20:19
albru123
mám k dispozici 5000 a berme to i s poštovným... Právě jsem našel od ZTE velmi zajímavý telefon avša…
LinkinLover 15.01.2014 20:51
LinkinLover
..ZTE Force není tak úplně to samé co Haier, funguje totiž jen v síti CDMA a LTE...
karelX 15.01.2014 21:17
karelX
ještě jsem projel pár ZTEček a narazil jsem na tohle dělo http://www.pandawill.com/zte-geek-v975-sma…
LinkinLover 16.01.2014 16:30
LinkinLover
Je to na x86 architektuře, moc aplikací a zvláště her na tom nepojede.
albru123 16.01.2014 16:55
albru123
x86=32 bit jak správně chápu?
LinkinLover 16.01.2014 17:02
LinkinLover
Tohle není PC (ač je to prakticky PC procesor). Většina aplikací je pro ARMv6, na x86 toho moc není.
albru123 17.01.2014 15:22
albru123
Myslíš ARMv7. ARMv6 se právě ještě rve do levných Androidů a potom se lidi divěj, že se jim nějaká a…
Potkan007 17.01.2014 15:31
Potkan007
Jo, myslím ARMv7 a píšu ARMv6 :-D Tímpádem je to x86 vs. ARMv7
albru123 17.01.2014 15:37
albru123
To je atom tak problémový když je i v asus padfone? Myslel jsem že armv7 je jen třída procesoru kter…
LinkinLover 17.01.2014 16:26
LinkinLover
Muzes, zalezi, jak hodlas smartphone provozovat. Protoze vetsina aplikaci bezi pod Javou (Dalvik),…
RedMaX 17.01.2014 16:55
RedMaX
http://www.antelife.com/vizio-vp800-snapdragon-s4- msm8960-dual-core-1-5ghz-5-0inch-fhd-2g-ram-32g-r…
LinkinLover 17.01.2014 15:16
LinkinLover
je stejný kus hardware jako Haier W910 až na ten větší displej a 32 GB ROM, grafický čip Adreno 225…
karelX 17.01.2014 18:31
karelX
Jen malý dotaz dá se to rozlišení jak to říct podnastavit? :D 1920 na 1080 je podle mě na 5 palců op…
LinkinLover 19.01.2014 00:28
LinkinLover
Hezký den, pár číňáků nabízejí i zde za zajímavé ceny a se zárukou: mobilni-telefony.php . Nemám s f…
FeRi21 17.01.2014 18:13
FeRi21
Já čekám na tenhle : http://harektrade.cz/eshop/mobilni-telefony/67-hua wei-honor-2-u9508-2-gb-69207…
Otazník. 17.01.2014 18:51
Otazník.
O Huawei Horor ti poví tady Redmarx který ho má, prý je to neuvěřitelně zasekaný a nestabilní strašn…
albru123 17.01.2014 18:52
albru123
Já jsem ho měl v ruce od známého (tuhle 2g ram verzi) a běhal výborně, rád si přečtu jinou osobní zk…
Otazník. 17.01.2014 18:58
Otazník.
Já s tím telefonem zkušenosti nemám, ale můžu napsat útržky z Redmarxových příspěvků :-D No ja mam…
albru123 17.01.2014 19:08
albru123
Vybíral jsem také dlouho a pročítal fóra a diskuze. Ono není telefon, který by neměl problémy, je to…
Otazník. 17.01.2014 19:21
Otazník.
Tak jestli teď dostal Jelly Bean, tak je to sázka do loterie. Pokud to bude zabugované tak to bude p…
albru123 17.01.2014 19:23
albru123
Jo dostal, podle face huawei ho ladili snad od dubna ( ! ) . První odezvy jsou o.k., ale jako vždy k…
Otazník. 17.01.2014 19:29
Otazník.
Celkem normální doba pro nalezení chyb. Někdy je to i víc než rok.
albru123 17.01.2014 19:42
albru123
Ano, je to tak. Uz ho pouzivam, jinak nez "Horore" mu nereknu. Kdyz si projdes to androidforum, tak…
RedMaX 17.01.2014 19:58
RedMaX
Já jedu na Next Browseru, Firefox byl na mém HTC Desire X pohroma. Jen mi tam chybí Proxy plugin. Mo…
albru123 17.01.2014 20:03
albru123
Nemam, Jiayu byl rootnutej primo do vyrobce, takze tam to bylo uplne bez starosti, Horor2 jsem pouzi…
RedMaX 17.01.2014 20:17
RedMaX
No pane jo, to bude boj :-). Už se mi veze, tak to nezměním. Ona to bude vůbec legrace, první androi…
Otazník. 17.01.2014 20:13
Otazník.
Tak s tim uz nic neudelas, kdyz uz si ho objednal. No nastuduj to na androidforu, cinske recovery a…
RedMaX 17.01.2014 20:21
RedMaX
No jo, budu se muset naučit základy, zatím plavu i v názvosloví :-). Jde mi hlavně o plně funkční sí…
Otazník. 17.01.2014 20:26
Otazník.
GSM melo prave velke problemy, diky neoptimalizovanemu Androidu, ztracel se signal, kdyz vypadnul by…
RedMaX 17.01.2014 20:30
RedMaX
Aspoň to, často se pohybuji na hranici signálu. No budu se učit, když to nepůjde, použiji nějakého g…
Otazník. 17.01.2014 20:33
Otazník.
Na face huaawei se objevilo toto : Huawei Device CZ / SK Dobrý den, pokud jste svůj telefon poslal n… poslední
Otazník. 21.01.2014 14:43
Otazník.

Do něčeho takového bych nešel, je tam na mě příliš možných problémů od téměř nemožné reklamace po nesehnatelné náhradní díly (hlavně akumulátor).
Proti telefonům z Číny ale nic nemám, jenom bych šel do značek, které už mají jméno. ZTE, Lenovo, Huawei, Xiaomi a spousta dalších. Z těhle dvou je právě ten dražší Haier o trošku lepší co se týče jména. Nevyrábí to jako noname smartphone, stojí si za tím, pár lidí v ČR už od nich telefon má, dají se dohledat recenze.

Toho haiera mám. Problém je v tom že je udělaný jako voděodolný, takže v něm nevyměníš baterii. Už se mi stalo že se mi sekl když jsem chtěl jít na facebook. Nešlo s ním nic dělat, musel jsem počkat dokud se nevybije baterka. Pak jsem ho dal na nabíječku a jede v pohodě. Poslední benchmark 15922 bodů, což je velice slušné.

Muzes, zalezi, jak hodlas smartphone provozovat.

Protoze vetsina aplikaci bezi pod Javou (Dalvik), ktera je platformove nezavisla a nepristupuji k hardwaru ani k funkcim systemu primo, tak ty samozrejme fungovat budou, pokud je teda vyvojar vylozene nezprasil (takove aplikace ale stejne lepe neinstalovat). Problem muze nastat u aplikaci k GPS a hram vyuzivajicim OpenGL, ty fungovat opravdu nemusi, pokud vyvojar s x86 procesorem pri vyvoji nepocital.

Jen malý dotaz dá se to rozlišení jak to říct podnastavit? :D 1920 na 1080 je podle mě na 5 palců opravdu hodně a upřímně nepotřebuju to... A navíc čím vyšší rozlišení tak jak ty říkáš tím víc se hardware zapotí a sníží se tím výkon.Kdyby to šlo asi bych ho vzal jelikož 2 GB ram je super a qualcomm je jak to říct no dražší chipset a vyplatí se koupit telefon s qualcommem protože není problém s GPS ani funkčností.

Já s tím telefonem zkušenosti nemám, ale můžu napsat útržky z Redmarxových příspěvků :-D

No ja mam Kulhawei Horor 2 a zde se Android vyladit nepodarilo

Jinak me lezi v supliku jeste Huawei Honor 2, kterej ale nepouzivam, protoze to jak (ne)funguje je k vzteku

Mam Huawei Honor 2 myslim je to G615, po softwarovy strance je to hrozny. Nejdriv to vybijelo baterku za pul dne, potom to opravili, ale spousta problemu zustava, restarty, spatnej zvuk, .....

No, uvidíš sám ... třeba to pro tvoje potřeby nebude tak špatný.

Ano, je to tak. Uz ho pouzivam, jinak nez "Horore" mu nereknu.

Kdyz si projdes to androidforum, tak nas tam nadava vic a nekteri se ho pres aukro zbavili a radeji si poridili jiny. No ja ho nechavam, nechci ted vyhazovat dalsi finance, cekam na letosni rok, co bude noveho, vetsinou se nove telefony "rodi" nekdy kveten az cerven a ten Horor potom pujde mamce, ne ze bych ji ho chtel dat za trest :-D, ale ona smartphone vyuziva predevsim telefon, SMS, fotak a na tyhle cinnosti je OK.

Mam taky 2GB verzi, lidi co maji 1GB si docela stezuji na restarty a zaseky, neuveritelny, kdyz si vezmu, ze spousta androidfounu beha s 1GB naprosto korektne. Co se tyka Androidu, tak oficialne snad stale 4.2 u nas neni! Slibeno bylo red rokem. Je nemecka B703, ktera tam vysla oficialne. No ja pouzivam cinskou B705, konkretne upravenou od Battyho B705 1.1. (B7xx je Android 4.2) Vcelku uz je to dobre pouzitelny, musim rici, ze ten foun tim sel hodne nahoru, nicmene fakt je ten, ze ikdyz uz konecne vsechno bezi, je to stale pomale a pomalejsi nez moje Jiayu G3s s MTK6589 a 1GB RAM. Nechapu kde soudruzi udelali chybu, ale treba Firefox pres wi-fi nacita stranku treba 10s a Jiayu ma na tom samem wi-fi tu samou stranku za 3s. Pritom vychozi android prohlizec tu stranku nacte jen mirne pomaleji, ta konktetni merena 5s.
Proste Horor 2 nedoporucuju, hardwarove parametry nejsou vsechno a procesor K3V2 v praxi nezari.

Edit: pokud si preci jen Horor2 poridis, tak tady jsou ROM: huaweiascendg615.wordpress.com
Doporucuju od Battyho, momentalne je nejnovejsi B706, prej je taky OK. Dela to tam ve verzi 1.0 - EMUI a verzi 2.0 tam ma dany neco jinyho.

Já jedu na Next Browseru, Firefox byl na mém HTC Desire X pohroma. Jen mi tam chybí Proxy plugin.
Možná si ho i v blízké budoucnosti rootnu a pomůžu vyvíjet CM pro můj telefon ... máš ohledně rootu nějaké postřehy?

Nemam, Jiayu byl rootnutej primo do vyrobce, takze tam to bylo uplne bez starosti, Horor2 jsem pouzival oficialni nerootnutou ROM 14 dni, ty upravene uz root zahrnuji, takze tam se taky specialne nic nedela, musi se flashnout ROM, coz je i nutnost vzhledem k polofunkcnosti defaultni ROM.
Bez rootu bych telefon asi mit nemohl, vyuzivam hlavne AdAway, DroidWall a na Jiayu i GravityBox (nutnost pro founy s MTK) a XPrivacy.

---
Co se tyka Hororu2, tak je problem se zamcenym bootloaderem, takze se to resi pres cinsky recovery (je v cinstine), potrebujes k tomu pocitac nelepe s Windows 7 (na XP a na Win8 si lidi stezovali, ze to nefunguje, jaka je aktualni situace nevim). Jinak recovery je na netu prelozeny, takze co znamena, kterej radek vedet budes pri nahravani custom ROM.

Tak s tim uz nic neudelas, kdyz uz si ho objednal.
No nastuduj to na androidforu, cinske recovery a nasledne B706 od Battyho, kdyz to tam dostanes OK, tak myslim, ze pokud nemas prime srovnani a je to prvni tvuj android telefon, tak budes i spokojenej, opravdu to slo hodne nahoru s prichodem Androidu 4.2 (B7xx) a ta verze od Battyho je vcelku slusne vyladena.

GSM melo prave velke problemy, diky neoptimalizovanemu Androidu, ztracel se signal, kdyz vypadnul bylo potreba restartovat nebo nekdy stacil letecky rezim a "rucne" si ho nahodit. To byl hlavni duvod, proc jsem na cas zavrel foun do supliku a nepouzival ho, ted na B705 uz ale nic takoveho neni a GSM je uplne v pohode. Signal GPS byl OK od zacatku.

Na face huaawei se objevilo toto :
Huawei Device CZ / SK Dobrý den, pokud jste svůj telefon poslal na reklamaci, tak by Vám tam rovnou měli nahrát aktuální software obsahující aktualizaci, o které píšete. Servisní střediska ho již mají k dispozici, alespoň je tomu tak u našeho autorizovaného servisu Britex. Zdraví Mirek

tak uvidím s jakým androidem mi to dojde.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru