Předmět Autor Datum
Ber neber. Mě se u Suzuki Grand Vitary rozsvítila kontrolka že chcípla nějaká žhavící svíčka. Povídá…
Rce 05.11.2009 22:54
Rce
Já měnil u Wartburga celej motor na ulici. Několikrát, za mrazu, bez spec. nářadí. Jenom na zvednutí…
strejdabrabenec 07.11.2009 08:56
strejdabrabenec
Jj. Motorka byl Trabant. Wartburg už byl auto, měl chladič :)). Nojo, to byl motor, paráda. Nesl jse… poslední
Rce 08.11.2009 00:28
Rce
Zkuste to tady - třeba někdo řešil podobný problém: index.php getzclub.net Přidávám se k tomu, co ps…
Dale Cooper 07.11.2009 08:18
Dale Cooper
Já přidám souhlasný názor. Starší auta jsem si taky opravoval sám, ale do Oktávky nehrábnu, je to pr…
Prasak 07.11.2009 12:59
Prasak
Tak tak, u Fusiona jsem otevřel kapotu, prohlédl si to a zase to zavřel. Mechanických věcí bych se n…
Dale Cooper 07.11.2009 18:35
Dale Cooper

Ber neber. Mě se u Suzuki Grand Vitary rozsvítila kontrolka že chcípla nějaká žhavící svíčka. Povídám si, to přece musím zvládnout sám. Zvedl jsem ten plát plechu nad motorem - kapotu. Zjistil jsem, že bych musel rozebrat půl auta, abych možná vůbec ty svíčky viděl! To by ještě zdaleka nebylo vítězství. Motor jsem vtekle zabouchl a v navigaci namačkal Servis Suzuki Prosek...

PS: A to nejsem na auta žádnej levák. U Žigula jsem měnil doma spojku, diferenciál, svisláky a u Wartburga někde u Plzně na silnici jsem vyměnil těsnění pod hlavou a za půl hodiny jel dál.

Já měnil u Wartburga celej motor na ulici. Několikrát, za mrazu, bez spec. nářadí. Jenom na zvednutí motoru jsem písknul na kamaráda. Výměna těsnění pod hlavou, to byla v podstatě běžná údržba. Jako u čtyřtaktu musíš měnit olej, u čtyřkolové motorky měníš těsnění pod hlavou.:-)

Tak tak, u Fusiona jsem otevřel kapotu, prohlédl si to a zase to zavřel. Mechanických věcí bych se nebál, ale než bych to oddekloval a našel, tak vykvetu...:-) Zato u Escorta (a to rozhodně nebyl motor typu škoda 120, byl to šestnáctiventil) jsem toho dělal hodně, přetěsňoval ventilové víko, měnil termostat, filtr na vzduch, olej, svíčky, čistil klapku a váhu vzduchu, opravoval startér... Taky asi svoji roli sehrálo to, že to byl starý kýbl z roku 1992 který nejméně sedmkrát objel rovník a podlahou v kufru bylo vidět ven. K novému nebo zánovnímu autu člověk přistupuje trochu jinak.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru