Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Větrák v notebooku ACER

Pěkné dopoledne přeji :)
Vlastním notebook ACER TravelMate. Po roce a půl používání mi začal větrák v notebooku nehorázně chrčet. Brní mi půlka notebooku a je to strašný i na uši. Nemám tušení, čím by to mohlo být. Vyzkoušel jsem i větrák vyfoukat stlačeným vzduchem, ale vůbec to nepomohlo. Proto mám 2 otázky
1. Šel by tento problém nějakým způsobem vyřešit, aby mi to neporušilo záruku?
Pokud ne tak za 2.: Notebook je stále v záruce, proto bych ho mohl reklamovat. Chtěl bych se tedy zeptat, co je dobré udělat před tím, než notebook odešlu na reklamaci? Které soubory zálohovat?
Děkuji všem za odpovědi, dotazy zodpovím

Předmět Autor Datum
Jestli jsou vymletá ložiska, čištění nepomůže, jedině výměna celého větráku. Případně pokud se nepře…
host 14.04.2013 11:41
host
V případě reklamace mám odinstalovat i své programy/hry nebo nemusím?
ŠachMat 14.04.2013 11:44
ŠachMat
Většinou v servise nemají čas se starat o to, co v PC máš nebo ne.
albru123 14.04.2013 11:46
albru123
Jenom bych se chtěl ještě zeptat, jakým způsobem to mám zazálohovat? Jsem v tomto naprostý "laik" Dě…
ŠachMat 14.04.2013 14:42
ŠachMat
Clonezilla třeba, stačí hledat.
albru123 14.04.2013 14:52
albru123
Dle mých zkušeností se lze se servisem dohodnout, že se NB na opravu pošle bez HDD (pokud projev záv… poslední
JoPe 14.04.2013 19:09
JoPe
Díky moc :)
ŠachMat 14.04.2013 13:13
ŠachMat
Není zač. Pozdravuj Satyra.
host 14.04.2013 15:21
host
jojo, brácha. Budu :)
ŠachMat 14.04.2013 18:53
ŠachMat

Jestli jsou vymletá ložiska, čištění nepomůže, jedině výměna celého větráku. Případně pokud se nepřehřívá, zkusit softwarově snížit otáčky, ale to je jen nouzové a dočasné řešení.

Před reklamací zazálohuj celý disk (tzv. image).

Dle mých zkušeností se lze se servisem dohodnout, že se NB na opravu pošle bez HDD (pokud projev závady vylučuje závadu samotného HDD). Jinak opravdu zálohuj, protože v servisu jsou "schopni" obnovit v rámci opravy systém do stavu dodávaného s novým NB.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru