Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem WEB pro Internet Explorer

Zdar. Vytvořil jsem si web, který se zobrazuje ve firefoxu, chromu , opeře správně, ale ne v exploreru. Má otázka tedy zní: Jak přesměrovat na jinou stránku při detekovaném prohlížeči IE.

Děkuji za odpověď.

Předmět Autor Datum
To nemyslíš vážně? Proč přesměrovávat? Nebylo by lepší (a správnější) web opravit tak, aby se zobraz…
host 23.10.2011 11:09
host
http://www.jakpsatweb.cz/html/podminene-komentare. html
IQ37 23.10.2011 13:01
IQ37
Vyřešil jsem to tak: <?php function detect_ie() { if (isset($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']) && (strpos…
WBB 23.10.2011 13:29
WBB
"Skvěle vyřešená" vlastní neschopnost...
host 23.10.2011 14:50
host
pokud je validní, pak jediná neschopnost je na straně Microsoftu...
ms 23.10.2011 14:54
ms
Já vím, je to těžké, když výrobci prohlížečů nedodržují standardy. Ale je přece nesmysl dělat několi…
host 23.10.2011 14:59
host
množné číslo?! Je tu jediný výrobce a ke všemu každá verze jeho produktu je jinak zmršená. Takže buď…
ms 23.10.2011 15:06
ms
Ano, množné číslo. Mozilla s Operou taky nejsou dokonalé. IE je možná minoritní, ale stále dost roz…
host 23.10.2011 15:22
host
Odstřihni si co chceš. Je to tvůj web a ty chceš, aby tam chodili návštěvníci. Samozřejmě může tam c…
Kráťa 23.10.2011 15:34
Kráťa
Od kdy je IE minoritní?
Tomix 23.10.2011 16:56
Tomix
Představ si, že i tohle je validní validni Validnost s tím, že se ti to špatně zobrazuje v IE nemá v…
Kráťa 23.10.2011 15:32
Kráťa
1. Můj web to není - nejsem zakladatel vlákna. 2. Když dříve bylo naprosto obvyklé: "Optimalizováno…
ms 23.10.2011 16:27
ms
Spíše se to řeší odděleným stylopisem pro IE anebo hacky. Viz můj odkaz nahoře.
IQ37 23.10.2011 21:01
IQ37
to je běžné řešení, leč napadené: ..."Skvěle vyřešená" vlastní neschopnost... ...
ms 23.10.2011 21:12
ms
2. Když dříve bylo naprosto obvyklé: "Optimalizováno pro IE verze xy." Ano mnoho "umělců" to dělalo…
Kráťa 23.10.2011 22:00
Kráťa
Jo, jo, už chybí jen "Optimalizováno pro rozlišení 800x600 px". :x:
host 23.10.2011 22:11
host
Titulek by měl odpovídat následnému textu, takže: ...Jiní umělci zase mění tady v poradně při odpov…
ms 23.10.2011 22:18
ms
Z mého pohledu je IE také příšerný. Téměř ho nepoužívám. Ale to neznamená, že když se dělá web, že b…
Kráťa 23.10.2011 22:34
Kráťa
Dotyčný ovšem nechce, aby se zobrazoval špatně, pak nevím, co je na optimalizaci pro IE tak nevhodné…
ms 23.10.2011 22:41
ms
Mě je přeci úplně jedno, co si kdo napíše na web. Ať si tam klidně dá i "ve výstavbě". Neviděl jsem…
Kráťa 23.10.2011 23:19
Kráťa
Jé, jak jsi to dělal? Zkoušel jsem to ještě v Konqueroru a v Epiphany (IE prohlížeče v Linuxu) a v n…
Filuta 24.10.2011 00:28
Filuta
No fušku to tenkrát dalo. V podstatě je to založeno na tom, že jeden prohlížeč se k objektům chová j…
Kráťa 24.10.2011 02:01
Kráťa
No paráda. Tak tady máš do sbírky Konqueror (Chrome zobrazí stejně): [7307-konqueror-gif] Konqueror…
Filuta 24.10.2011 03:53
Filuta
Ten je úplně jinak :-) Já včera koukal na tom maglajzu (vyrobil jsem to před pěti lety), že IE6 sprá…
Kráťa 24.10.2011 08:26
Kráťa
Aha, já včera zapomněl link. Je tam i Safari http://browsershots.org/http://krata.bubakov.net/r uzne…
Kráťa 24.10.2011 08:29
Kráťa
No to je šrumec. Měl bys to někam poslat, třeba do W3C. Ten tvůj test se stane standardem jako Acid…
Filuta 25.10.2011 01:15
Filuta
hi hi. Potěším tě. Jsi jeden z mála, kdo to nechápe jakože chci urážet jeho oblíbený prohlížeč. A vů… poslední
Kráťa 25.10.2011 03:40
Kráťa
OT: Proč vždy lidi mají problém s IE? Já když kóduji tak neberu ohled na prohlížeč a vždy se mi finá…
martin.developer 23.10.2011 22:23
martin.developer
To bude tím, že není kódování, jako kódování... ;-)
host 23.10.2011 22:26
host

Vyřešil jsem to tak:

<?php 

function detect_ie() 
{
  if (isset($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']) &&  (strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') !== false))
    return true;
  else
    return false;
}
 
function verze_ie() {  
 $match=preg_match('/MSIE ([0-9]\.[0-9])/',$_SERVER['HTTP_USER_AGENT'],$reg);
 if($match==0)
   return -1;
 else
   return floatval($reg[1]);
}
 
if (detect_ie() && verze_ie() < 9 ) { 
  header('Location: /unsupported.html');
    }
    ?>

Já vím, je to těžké, když výrobci prohlížečů nedodržují standardy. Ale je přece nesmysl dělat několik verzí stránek nebo některé prohlížeče úplně "odstřihnout". Samozřejmě pokud se nejedná o zcela speciální případy (internet banking, intranet, atp.), což jsem přesvědčen že tady nejedná.

množné číslo?! Je tu jediný výrobce a ke všemu každá verze jeho produktu je jinak zmršená. Takže buď jiná verze pro IE a ještě jeho verze, nebo "nalepit" upozornění, že: "Chyba je Vašem prohlížeči nepodporujícím standardy"!
A nevidím důvod, když nejde o speciální případy, neodstřihnout takový minoritní prohlížeč.

Představ si, že i tohle je validní
validni
Validnost s tím, že se ti to špatně zobrazuje v IE nemá vůbec nic společného. Má ukázka je také validní a zobrazuje se špatně ve FF a v Opeře. Tak mi teď z těch tvých teorií o validitě vysvětli, jak je to možné. Nebo snad chceš tvrdit, že výrobci FF a Opery jsou také neschopní?
Ano, neschopní jsou všichni, ale neschopní se domluvit, aby prohlížeče vykreslovaly stejné věci stejně.

1. Můj web to není - nejsem zakladatel vlákna.
2. Když dříve bylo naprosto obvyklé: "Optimalizováno pro IE verze xy." s podtextem: "S jiným prohlížečem si trhněte!", pak proč ne buď:
- optimalizace pro IE a ostatní.
- upozornění na možnost nesprávné interpretace IE.

A řekněte pravdu, za dosavadním bordelem je prostě Microsoft a jeho konkurenční boj s Netscape vedený všemi prostředky včetně právě jiným vykreslováním téhož a ignorováním standardů.

2. Když dříve bylo naprosto obvyklé: "Optimalizováno pro IE verze xy."

Ano mnoho "umělců" to dělalo a dělá dodnes. Dalo by se to přeložit jako "neumím to".
To je jako napsat na auto "optimalizováno pro silnice II třídy". Podle mě je dobře, když se na auta nepíše nic a jezdí všude. A zrovna tak web, když se na něm nepíše "neumím to", ale funguje ve všech prohlížečích.
Jiní umělci zase mění tady v poradně při odpovědi ve vlákně předmět, aby nebylo v notifikačním e-mailu poznat, o které jde.

Titulek by měl odpovídat následnému textu, takže:

...Jiní umělci zase mění tady v poradně při odpovědi ve vlákně předmět, aby nebylo v notifikačním e-mailu poznat, o které jde...

něco je špatně!
Tak to prostě udělejte tak, že titulek bude mít napevno: "Re:"titulek založeného vlákna""! A jinak se smiřte prostě s tím, že pro valnou většinu lidí je IE problémový prohlížeč, ne-li rovnou příšernost a la Pejsek a Kočička a jejich dortíček!

Z mého pohledu je IE také příšerný. Téměř ho nepoužívám. Ale to neznamená, že když se dělá web, že by se neměl v IE zobrazovat dobře. Používají ho jiní (a není jich málo). To je jako kdyby v krejčovství šili pouze pruhované oblečení, protože by se jim jiné nelíbilo. Avšak tobě by to možná vyhovovalo, když by tam byla cedulka: "Optimalizováno pro námořníky." :-)

Dotyčný ovšem nechce, aby se zobrazoval špatně, pak nevím, co je na optimalizaci pro IE tak nevhodného?! A ty pomyslné cedule byly vyvěšeny ještě poměrně nedávno, byl jste také tak přísně proti tomu?!
Navíc používá PHP, pak jaký redakční systém je použit, atd...

No fušku to tenkrát dalo. V podstatě je to založeno na tom, že jeden prohlížeč se k objektům chová jako k obrazům, druhý zase jako k pozemkům.
a) k obrazům
vezmu obraz 50x50 cm, zarámuji ho 5 cm širokým rámem a celý tem předmět bude mít 60x60 cm. Stejné to je, když si místo obrazu představíš <div>.
b) k pozemku
mám pozemek 50x50 metrů a chci mít okolo 0,5 m tlustou zeď. Nemohu tu zeď stavět mimo svůj pozemek, ale uvnitř. Po obehnání zdí, bude vnitřní prostor 49x49 m.

Čili nadělal jsem divy, dal jim rámečky... Pak ještě prohlížeče vykreslují jinak margin a padding (když je ten rám) a ono to pak bylo kupodivu téměř validní a totálně rozhozené.

Tady je to dobrý maglajz. :-)

Ten je úplně jinak :-)
Já včera koukal na tom maglajzu (vyrobil jsem to před pěti lety), že IE6 správně, IE7 jako opera, IE8 jako FF, FF 3,6 jinak než FF4, u Opery totéž... Milion verzí prohlížečů a co verze, to jiné zobrazování. Měli by dostat na zadek všichni, aby se už dohodli na něčem jednotném.

hi hi. Potěším tě. Jsi jeden z mála, kdo to nechápe jakože chci urážet jeho oblíbený prohlížeč. A vůbec nejlepší jsou kindermodifikátoři (lední brtník) free templates.
Navedls mě a zoptimalizuji to ještě pro seo.servis.cz, to se jim udělají pupínky :-)
robots.txt i sitemap tam mám, ukazuje to, že nemám a dvá mi jen 83 %
6539289
no ale už tak jsem lepší, než Microsoft (65 %) a Google (69 %) :-)

[http://pc.poradna.net/file/view/7312-seo-servis-va lidni-gif]

[http://pc.poradna.net/file/view/7313-seo-servis-go ogle-gif]

[http://pc.poradna.net/file/view/7314-seo-servis-mi crosoft-gif]

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru