Avatar uživatele
Bruneta84

Co se konkrétně děje při současném neutrálu a přidávání plynu?

Nebo když je obecně sešláplá spojka a přidá se plyn? Co je na tom špatně, jak se říká? Co se přesně děje? Co se stane a jaké to může mít následky, pokud by to někdo dělal pravidelně ?

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kapka, anonym, 9gagator před 2721 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Zvyšují se zbytečně otáčky motoru. Nicméně pokud motor nepřetáčíš nic se neděje. Máš nějaký důvod toto dělat ? Zkušený řidič je schopen takto posoudit, zda je chod motoru bez závad. Toto se používalo hodně dávno při řazení s meziplynem.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
9gagator

Maximálně to indikuje váš cit pro řízení

Upravil/a: 9gagator

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Nevím, co se říká a co by se mělo dít zvláštního. Motor se točí a s ním při nesešlápnuté spojce i oba hřídele v převodovce. Je to běžný stav při zkoušení motoru, kdy se plyn častěji přidává ručně.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cukrar

Je to samé, jako když naprázdno přidáváte plyn.
Motor řve. Nic se mu nestane, pokud to budete dělat, i když k tomu není důvod.
Nepletete si to s meziplynem? To je ale něco jiného a jinak.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
9gagator

Teď technicky:
motor-spojka-náprava (náprava=prostě kola co jedou)
Zmáčklá spojka znamená rozpojení motoru a nápravy, puštěná spojka (nedržím pedál) je spojený motor s nápravou.

Je to tam kvůli malému rozsahu otáček motoru (zkuste jet na jedničku do práce), on se ten motor pohybuje v nějakých otáčkách a převodovka pomocí které řadíte vám dovoluje mít i jiné rychlosti (jako na kole, kde pedály jsou motor a přehazovačka je převodovka)

před 2721 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek