Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Webkamera+Skype=zamrznutí obrazu...

Máme problém v přenosu videohovoru přes Skype. Volajícího vidíme i slyšíme bez problému, my jsme slyšet, ale obraz funguje tak 5s a pak zamrzne. Rychlost je cca 1 Mbit/s,v té to jistě nebude. Nastavení Skype jsme si porovnali s volajícím - máme shodné, nastavení web kamery také a máme dokonce i shodnou kameru. Přesto nám nejede trvalý přenos obrazu.

Předmět Autor Datum
Obraz se sekne jenom někomu z vás ?? nebo oboum ?? jak výkonný PC máš ? Skype je docela žrout ;-)
Dotaz 19.02.2009 19:41
Dotaz
Seká se přenos nás k nim. Je vidíme oni nás ne /respektive nás vidí v pohybu těch 5s a pak jim zůsta…
verdi 19.02.2009 19:52
verdi
a nemůže být problém s jejich PC sestavou ??
Laiker 19.02.2009 20:03
Laiker
Řekl bych že ne...neboť s jinými uživateli komunikují naprosto bez problému...Pouze s námi je ten pr…
verdi 19.02.2009 21:30
verdi
No právě, že je to jenom s nimi, jestli problém nebude u nich ..
Laiker 19.02.2009 21:31
Laiker
aha..oni komunikují
Laiker 19.02.2009 21:31
Laiker
Tak to nevím. Myslím, že víc už asi nepomůžu
Laiker 19.02.2009 21:31
Laiker
Už mě to tu začíná štvát, co den tu je problém s "webkou", kdy Vám už konečně zkončí prázdniny?
dell 20.02.2009 07:16
dell
Bohužel já žádné prázdniny nemám...alespoň nám je v práci nějak zapomněli dát 8-)
verdi 20.02.2009 07:33
verdi
Zkontrolujte jejich nastavení swap souboru (zda je na systémovém disku a jak velký).
jbo 20.02.2009 09:43
jbo
Tím to asi také nebude...Zkusím danou web-kameru vyměnit za jinou,zda to bude stejné nebo ne...
verdi 20.02.2009 13:26
verdi
Proč se ptáš na vyřešení problému když potopm akorát řikáš čim to bdue a čim ne. Nehledě na to e nev…
Gazzy 20.02.2009 14:54
Gazzy
Tak web-kameru jsme vyměnili za jinou,zapůjčenou...i když stejné značky Logitech QuickCam,ale nějaký…
verdi 22.02.2009 17:14
verdi
Dost pochybuji o chybě zařízení, což se dá vyzkoušet tím, že ji dáte někomu jinému (např. tomu kdo V… poslední
jbo 23.02.2009 12:40
jbo

Tak web-kameru jsme vyměnili za jinou,zapůjčenou...i když stejné značky Logitech QuickCam,ale nějaký horší,starší typ (Messenger). A kupodivu obraz nezamrzl,fungovalo to bez problémů...Docela překvapení. Takže problém musí být v té naší stávající web-kameře Logitech QuickCam E3500 (cca před měsícem kupovaná)...Je možné ji kvůli tomu reklamovat a třeba vyměnit za jinou?

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru