Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Zapojení monitoru ( D-SUB)

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, když mám grafickou kartu a ta má výstup jen na D-SUB a S-Video a chci jí zapojit do monitoru co má jenom DVI a VGA(D-Sub) vstup. Bude fungovat když zapojím jenom společný D-SUB ? Nebo musím sehnat nějakou redukci z S-Video na DVI.
Díky za radu

Předmět Autor Datum
z VGA výstupu GK do VGA vstupu monitoru. Nic na tom není.
Niko Bellic 20.08.2012 14:04
Niko Bellic
Stačí jeden kabel VGA(DSUB) <->VGA(DSUB).
jirka44 20.08.2012 14:04
jirka44
Děkuji, takže DVI je tam "zbytečné" ?
matesak 20.08.2012 14:08
matesak
Můžeš použít buď to nebo ono. Nikoliv oboje najednou. Co je na tom k nepochopení? Nebo mít připojeny…
jirka44 20.08.2012 14:12
jirka44
Díky za objasnění.
matesak 20.08.2012 14:27
matesak
Když ho považujete za "zbytečný", tak ho vyrvěte! DVI - nespojitý signál. VGA - spojitý signál. S-V…
ms 20.08.2012 14:17
ms
Spojitý/nespojitý... Pro neznalého uživatele formulovat raději digitální/analogový.
Niko Bellic 20.08.2012 14:23
Niko Bellic
kazdy realny signal je spojity ;) A to sakra fest (a cely svet proti tomu marne bojuje, fyzika nepus…
MM.. 20.08.2012 14:24
MM..
Žádný reálný signál není spojitý, nic spojitého neexistuje.
Pytlík 20.08.2012 14:34
Pytlík
definuj "spojity". Podla defincie ktora sa mi kdesi v hlave mari spred 15rokov z univerzity spojity…
MM.. 20.08.2012 14:37
MM..
Ne, do nekonečna to dělat nemůžeš. To je fikce.
Pytlík 20.08.2012 14:43
Pytlík
A kedy musim prestat? :-) Pri 1ns, 1ps, 1mikro piko femto sekunde? A preco?
MM.. 20.08.2012 14:43
MM..
Inu, kvantová fyzika a spol. ti zjevně nic neříká...
Pytlík 20.08.2012 14:55
Pytlík
To je ale stale len teoria, az mi tu nespojitost niecim zmeras, tak uverim ;) Ja sa zatial riadim ty…
MM.. 20.08.2012 15:04
MM..
No, už kdysi jsem napsal, že pokaždé, když ti odporuji, tak si připadám jako člověk, který z pošetil…
Pytlík 20.08.2012 15:15
Pytlík
Tak samozrejme ze mas pravdu len neviem preco sme presli od DVI k pocitani elektronov alebo kvantov… poslední
MM.. 20.08.2012 15:19
MM..
BTW. ked chces ist do extremu tak potom neexistuje ani "signal". Ptz na kazdom bode dratu je nieco i…
MM.. 20.08.2012 14:40
MM..
Vidím, že tazatel dostal odpověď na 200% :-D
Niko Bellic 20.08.2012 14:50
Niko Bellic

To je ale stale len teoria, az mi tu nespojitost niecim zmeras, tak uverim ;) Ja sa zatial riadim tym ze napatie na kapacite (aj parazitnej v kabli) sa nemoze menit skokovo a to neni teoria ;)
P.S. ale ked chces pocitat jednotlive elektrony tak ano tie tam na ten koniec kabla prichadzaju po jednom, t.j. nespojito :D

No, už kdysi jsem napsal, že pokaždé, když ti odporuji, tak si připadám jako člověk, který z pošetilosti prorazil zeď údolní přehrady (citováno ze Saturnina), neboť ty nikdy nepřiznáš porážku a za každou cenu prosazuješ svoji (naštěstí máš dost často docela i pravdu), takže tohle poslední moje reakce na tvoje tvrzení a více nebudu reagovat (přičti si to jako vítězství, chceš-li, moje ego to unese).

Tak samozrejme ze mas pravdu len neviem preco sme presli od DVI k pocitani elektronov alebo kvantov alebo coho. Narazal som povodne na to ze definovat VGA ako spojity a DVI ako nespojity je blbost ptz v meritku MHz-GHz su oba signaly podobne a "spojite" (v meritku ns az ps) (akurat DVI ma 10x vyssiu freq. ptz je digital)

BTW. ked chces ist do extremu tak potom neexistuje ani "signal". Ptz na kazdom bode dratu je nieco ine :D A co to je signal - prud, napatie, vykon? Takze nakoniec dojdeme k tomu ze neexistuje ani "signal" :-D
P.S. ja som mal na mysli ze spojity je signal na konci DVI dratu. Kedze je to diferencialny signal tak povedzme ze signal = vykon na konci dratu. Pri tom 1Ghz ci kolko v DVI je je tam sinusovka jak svina, ze sa divim jak to moze este monitor pochopit

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru