Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Zjistil jsem,jak pečlivě Acer opravuje notebooky

Můj notebook Acer Aspire 5100 byl 2krát v záruční opravě,kvůli tomu samému problému-přehřívání, poté jednou za 2000 kč né v záruce-také kvůli přehřívání,říkali ,že pokaždé měnili HDD a větroně.Dnes jsem se nasral kvůli přehřívání a šel jsem ho rozebrat.Co nevidím,NB má harddisk se stejným číslem VÝROBY,jako když byl koupenej,a větrák je pořád špinavej,a to jsem ten notebook od tý doby nikdy neměl v prašném prostředí,takže taky není vyměněnej.
Acer jsou sračky,co křupou jako vořechy.

Ať si tohle Acer přečte a pošle mi náhradní notebook,který bude funkční,a nebo toto ukážu v servisu,jako neférové chování k zákazníkovi.

Předmět Autor Datum
Nejsi první, koho to potkalo a nejen u Aceru. A až se s tím budeš snažit něco udělat, tak nebudeš pr…
Pytlík 25.02.2010 17:02
Pytlík
Tak za prve, acer mozna neni zadna super kvalita ale to ze chytnes zmetka se muze stat i u super zna…
virus 25.02.2010 17:05
virus
Ak by si mal dokaz (ser.cislo atd a fakturu atd), peniaze na pravnika a cas srat sa po sudoch, tak m…
MM.. 25.02.2010 17:39
MM..
Nechci se nijak zastávat Aceru, sám nad tím odhrnuji nos a nekoupil bych si. Ale co se týče toho a…
MM_tank 25.02.2010 18:26
MM_tank
Ja treba na tv prach mam a celkem dost. Ntb pouzivam v pomerne dost prasnym prostredi, ale na vetrak…
Radek 25.02.2010 18:33
Radek
Zvláště opravy aut. Opravář vymění kde co, než najde závadu a zjistí, že je to prkotina za 50Kč, ale…
Prasak 26.02.2010 05:50
Prasak
Vesmir snad ne, spis vakuum.
blumeg 26.02.2010 11:57
blumeg
Nechci se zastávat firmy Acer i když mám s nimi ty nejlepší zkušenosti (to není ironie).Problém vidí…
Henessy 25.02.2010 19:30
Henessy
No jo žijeme ve světě podvodů no tak co s tim vid? Soudit se můžeš ale prachy za právníka a nebezpeč…
Lucas 25.02.2010 21:03
Lucas
přesně tak,celkově by to vyšlo na dva High-End počítače/notebooky
M33CFW 25.02.2010 23:00
M33CFW
Kde jsi daval notas do zarucnich oprav? Prodejci? Jestli ano, tak s tebou vyjebal on, ne servis Acer…
borsuk 26.02.2010 01:22
borsuk
Servisní středisko v Šalinogradu se chlubí tím, že opravuje 400-500 ks produktů ACER denně. To vychá…
Georgij Gadjukin 26.02.2010 06:19
Georgij Gadjukin
Zaujala mne jedna věta ředitele: aby bylo možné mít tovární způsob opravy, jaký má Acer, je nutné mí… poslední
Jan Fiala 26.02.2010 20:48
Jan Fiala

Nejsi první, koho to potkalo a nejen u Aceru. A až se s tím budeš snažit něco udělat, tak nebudeš první, kdo s tím nic neudělal (dokonce ani tu nejmenší vrásku na čele reklamačního oddělení nevyvolal). Dokonce byly případy, kdy si dotyční zadokumentovali stav před a stav po - a stejně ... lejno.

Tak za prve, acer mozna neni zadna super kvalita ale to ze chytnes zmetka se muze stat i u super znacky, v dnesni dobe muze krupnout i HP NB, nejsem zastance ani provozovatel ACER.
Dalsi vec je ta ze stebou obchodnik skutecne (vycural), bohuzel tim ze je to zaplombovano a v zaruce clovek skutecne zjisti houby, ale kdyz jsi mel podezreni kdyz to bylo jeste v zaruce mel jsi to vzit a jit na obchodni inspekci, a zadat o posouzeni zda byla oprava skutecne provedena jak mela a popripade zadat nahradu, na to mas plne pravo jako zakaznik. :puff:

Ak by si mal dokaz (ser.cislo atd a fakturu atd), peniaze na pravnika a cas srat sa po sudoch, tak mozes podat trestne oznamenie - mozno to spada trestny cin podvod (porad sa s pravnikom).
Obzalovany bude dany technik, ptz on je vinnik, nie firma (aj ked od aceru by som si nekupil ani sparatka).

Nechci se nijak zastávat Aceru, sám nad tím odhrnuji nos a nekoupil bych si.
Ale co se týče toho

a větrák je pořád špinavej,a to jsem ten notebook od tý doby nikdy neměl v prašném prostředí,takže taky není vyměněnej.

tak pokud jsi nebyl v BEZPRAŠNÉM prostředí (laboratorní podmínky-výroba polovodičů,výzkum léků,vesmír)tak se zasírá každý ventilátor. Mám to dokonale vyzkoušený, pc rozebírám denně už 15let.Podívej se např. na televizi.

Ja treba na tv prach mam a celkem dost. Ntb pouzivam v pomerne dost prasnym prostredi, ale na vetraku uvnitr nemam skoro zadny prach, az se tomu sam divim a ntb je uvnitr porad jako novy a ve vetracku je minimum prachu. Takze to asi pravidlo nebude. Navic on ma cislo HDD jaksi porad stejny, takze i kdyby vycistili vetrak, tak na HDD se vykaslali. Je to bordel a bohuzel se tak nekde opravy opravdu provadi a nekde je to jeste horsi, hlavne po zaruce. Meni se veci, ktery se vubec menit nemusi, kdyz se prijde na to, ze zakaznik je lama a to mne vadi jeste vic. To ale neni problem pouze u PC. To je vlastnost spousty ceskych "podnikatelu" a jejich zamestnancu. Okradat, okradat, okradat. Tim to ted nemirim na tebe osobne.

Nechci se zastávat firmy Acer i když mám s nimi ty nejlepší zkušenosti (to není ironie).Problém vidím v tom, že zahraniční firmy nepočítají s českou drzostí v servisech a to napříč značkami. Např. autorádio Sony - v opravě v českém záručním servisu. Při druhé závadě a to již po záruce jsem jej otevřel. Zaúčtované součástky nebyly měněny, vyměněné součástky měly žiletkou seškrábnuty údaje. A těchto příkladů mohu doložit víc. Není se čemu divit, když se dovím, že lékaři , česká to šlechta, dělají totéž a nestydí se použít několikrát jednorázový nástroj.

Kde jsi daval notas do zarucnich oprav? Prodejci? Jestli ano, tak s tebou vyjebal on, ne servis Acer, urcite jsi dostal nejaky zaznam o zarucni oprave nebo ne? kde jsi daval notas do pozarucni opravy? Opet prodejci? Pozadoval jsi z5 vymenene vadne dily? nepozadoval, tvoje hlupost, alespon ja osobne bych je chtel videt, cili jestli je to tak jak pisu, prodejce s tebou opet vyjebal, ty jsi podepsal predavaci protokol ci opravenku nebo jakykoliv zaznam o oprave, tzn. ze s opravou jsi souhlasil a opraveny a otestovany pristroj jsi prebral, ptz urcite jsi si mohl osobne zjistit jestli tvuj notes opravdu v Acer servise byl a co tam s nim provadeli, bez a dej mu pesti, to je mozna jedine co ted muzes, jestli to bylo jinak pisni, ale neverim tomu ze primo servisni zastoupeni Acer by si tohle mohlo dovolit, tve informace jsou prilis skoupe na detaily, z toho co pises moudry nejsem, jiste je ze jsi byl jaksi nehezky oklaman, ale kym to z popisu nezjistim.:-)

Servisní středisko v Šalinogradu se chlubí tím, že opravuje 400-500 ks produktů ACER denně. To vychází že na jednu opravu mají jednu minutu při osmi hodinové pracovní době a použití jednoho acervismana. S vzrůstajícím počtem acervismanů tato doba samozřejmě roste. Obrázek si udělejte sami.
Když čekám v Bohemce na výdej zboží a vidím ty šťastný tváře vohnoutů, stojících u výdejního pultu, jak se jim rozzáří vočička, když se z přítmí skladu vynoří skladník s bednou ozdobenou tmavozeleným nápisem, jak se těší až ten naleštěný prd doma rozbalí, jsem spokojený.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru