Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Zkušenosti s voip telefonováním_sekání

Vyzkoušel jsem internetové telefonování na normální linky (voipcheap, justvoip nebo 12voip). Dá se volat z pc na pevné linky CZ/SK zdarma (resp. za základní předplacený kredit). S rychlou linkou to je téměř ideální. Bohužel pouze téměř, protože sw se zasekává při hovoru na 5-10vteřin. Po tu dobu nereaguje na nic, pc je taky nefunkční. Dělá to i někomu jinému? PC je core2 E6600, 4gb ram winxp 32bit, připojení 10mbit, takže vše bohatě dostačující.
díky za reakce
Petr

Předmět Autor Datum
Nejde o běžný problém a příčina nemusí být jen jedna. Zkuste si nejdřív půjčit notebook a vyzkoušet…
Mikrotech 17.03.2011 21:55
Mikrotech
Zridil jsem si Mikrotech ale behem mesice jsem musel pozadat o vypoved jelikoz volani neslo, technic… poslední
Mikrotech - nikdy 29.08.2011 14:04
Mikrotech - nikdy

Nejde o běžný problém a příčina nemusí být jen jedna. Zkuste si nejdřív půjčit notebook a vyzkoušet SW telefon na něm. Pokud bude vše v pořádku, podívejte se na síťovou kartu v PC, někdy není režim 10/100 MB, auto optimálně nastaven. Případně si stáhněte z webu prográmek, sledující počet síťových spojení, kvalitu UDP paketů apod. Pokud aplikace na notebooku dopadne stejně bídně jako na PC, proberte se postupně nastavením routeru a trasou k ISP a ITSP. Když tento postup nebude k ničemu, zaregistrujte se na www.mikrotech.cz, k ničemu se tím nezavazujete. Pokusíme se vyčíst z logu na serveru nějaké abnormality. Abychom Vám mohli pomoci s nastavením, doporučujeme použít X-lite 3 a postup nastavení na téže www. Na základní testování Vám přispějeme kreditem, podle tarifu se dá od nás dá volat už od 1,43 Kč bez DPH s tarifikací 1+1 s. (jas)

Zridil jsem si Mikrotech ale behem mesice jsem musel pozadat o vypoved jelikoz volani neslo, technicka podpora ze strany pana Sedlaka je divna protoze aniz by si informace overil tak chybu vidi prvne na strane ucastnikaa ne u jejich firmy. Kdyz uz nejfunguje sluzba dele tak chybu uznaji, ale nikde na jejich strankach nezverejni informaci o dlouhodobem vypadku. Nasledne kdyz pozadate o vypoved, tak vam ji potvrdi emailem kde vam sdeli i termin navraceni neprovolaneho kreditu, ale po vyprseni vypovedi uz si zacnou vymyslet ruzne nesmysly vcetne majitele firmy ze se musi zaslat vypoved a zadost pisemne (i kdyz puvodne to stacilo emailem a toto je i v podminkach) a navic arogantni jednani. Bohuzel znami meli dlouhodobe Mikrotech a problemy se siti byly caste a nic se nezmenilo za nekolik poslednich let, proto i znami presli ke konkurenci kde takove problemy nejsou. Navic technicka podpora ze strany pana Sedlare je dosti zvlastni, kdy vy se ho na neco zeptate a on vam zacne vykladat o necem na co se ho vubec neptate. Proto uz nikdy Mikrotech. Ten kdo se trochu vyzna ve VOIP tak me da za pravdu ze jejich VOIP sluzby jsou hodne nekvalitni a poruchy jsou caste dle meho nazoru. Maji nejnizsi ceny, ale na ukor kvality si radeji ten nejaky halir priplatim a vim ze to budu mit bezproblemu.
Chtel jsem jim privest vice zakazniku, nakonec jsem rad ze jsem vcas odesel ke kenkurenci a tam me vse slape bezproblemu a hlavne maji individualni technickou podporu.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru