Předmět Autor Datum
tak ze ten dotycny nebude ve skupine administrators ale obyc user - admin pouze jeden soudny clovek…
kmochna 18.10.2007 22:12
kmochna
nojo zapomnel sem. Oba budou členi skupiny administrators
dar 18.10.2007 22:14
dar
hmm a je k tomu duvod? admin ma nastavit a neprihlasovat se. pro jaky windows? napis duvod proc musi…
kmochna 18.10.2007 22:18
kmochna
nechci aby se moch jeden uživatel přihlásit za jinýho, vim že k souborům se dostat může nebo i změni…
dar 19.10.2007 19:38
dar
mně funguje všechno. A jsem jen prostý user. 8-) (teda většinou) 8-) Akorát si vybírám kvalitní apl…
touchwood 19.10.2007 20:01
touchwood
já sem nepsal že to vůbec nefunguje ale že se to musí nastabvit a to je zbytečný když můžu nechat už…
dar 19.10.2007 20:12
dar
já jsem jednou nainstaloval a od té doby jen jednou týdně (případně) updatuju, a to se dá velmi poho…
touchwood 19.10.2007 21:33
touchwood
to by ale ten co to bude instalovat musel taky dělat přes "run as" a já nechci aby poznal rozdíl než…
dar 20.10.2007 17:36
dar
Ne. Je zcela evidentní, že jsi vůbec nepochopil filozofii práv. Admin je jednou admin a jednoduše mů…
touchwood 21.10.2007 22:32
touchwood
Přece nechci aby to nešlo žádným způsobem, to vim že nejde. Ale jenom ne přes ty uživ. účty. (to už…
dar 22.10.2007 07:29
dar
windows xp pro
dar 19.10.2007 19:39
dar
pokud si navzájem mění hesla, nemají mentálně na to být administrátorem ani domácího pc - účet users…
lední brtník 19.10.2007 13:00
lední brtník
nechci aby se moch jeden uživatel přihlásit za jinýho, vim že k souborům se dostat může nebo i změni…
dar 19.10.2007 19:51
dar
myslíš špatně. jinak to co chceš ty samozřejmě jde udělat, ale je to akce pro protřelé odporníky na…
touchwood 19.10.2007 20:04
touchwood
Start / Spustit / gpedit.msc
Jan Fiala 19.10.2007 21:26
Jan Fiala
pod čim by to mělo bejt ja sem to tam nenasel
dar 19.10.2007 21:32
dar
v zásadách (gpedit.msc) sem to nenašel tak se tady ptám. Zkoušel sem v policies vytvořit hodnotu dwo…
dar 19.10.2007 21:32
dar
ne. promiň, ale nenapíšu, protože to je netriviální a rozhodně to není o nastavení jednoho parametru…
touchwood 19.10.2007 21:34
touchwood
Nejjednodušší cestou by bylo nastavení uživatelů na PowerUsers + nastavit možnost instalovat program…
Jan Fiala 20.10.2007 07:23
Jan Fiala
nevadí že je toho víc, nikdy sem to nedělal tak nevim kde. Ale už přestaň s tou skupinou users, dyť…
dar 20.10.2007 09:55
dar
Vzhľadom na to že budú všetci administrátori a teda budú môcť liezť kam ich napadne, načo sú im vôbe…
deadhead 20.10.2007 12:06
deadhead
pčece už sem to ale psal proč. Stačí mě když to nepude přes ovládací panely v uživ. účtech protože j…
dar 20.10.2007 17:30
dar
tuším že ve tweakiu si můžeš zatrhnout, co uvidíš v ovládacích panelech
lední brtník 20.10.2007 19:50
lední brtník
Ale nechci zas ten panel "uživ. účty" skrýt nebo zakázat uplně, jenom to heslop aby nešlo. v gpedit.…
dar 20.10.2007 19:55
dar
Precti si mou odpoved vyse - nastav je jako PowerUsers a pres politiky jim umozni insalaci programu.…
Jan Fiala 21.10.2007 09:46
Jan Fiala
ja sem si to čet.to by sem udělat ale až v posledním případě. správce zařízení tam nefunfunguje ani…
dar 21.10.2007 21:13
dar
Když máš 2 poděsy, kteří si navzájem mění hesla, tak je někdy vhodné, aby nepáchali škodu v zařízení…
Jan Fiala 21.10.2007 21:52
Jan Fiala
výchozí nastavení v "Přidat nebo odebrat programy" tam to nejde, tam je že nemá na o právo a to kdyb…
dar 22.10.2007 07:34
dar
A proc myslis, ze jsem ti psal, ze je treba pres politiku nasavit, aby mohli instalovat programy? J…
Jan Fiala 22.10.2007 11:06
Jan Fiala
ja vim že přes politiku, to sem psal ve zprávě výš ( 21.10.2007 21:13 ), ale já u toho počítače budu…
dar 22.10.2007 23:17
dar
o tom že to de přes users dávno vim ale proto se tady ptám jak to udělat v administrators
dar 20.10.2007 09:57
dar
ty asi nevíš jak to udělat a proto máš takoví řeči "netriviální"
dar 20.10.2007 22:34
dar
Asi si nepochopil, ze administrator moze vsetko. Cize ak ty, ako admin, nieco zakazes, iny admin to…
mabrik 22.10.2007 09:27
mabrik
kdyby sem to nevěděl tak tady tolikrát nepíšu že to chci zablokovat jen v panelu uživ. účty a že vim…
dar 22.10.2007 09:42
dar
a jak píšeš že když v GP nastavim zákaz tak že ten druhy co má admin práva že to dokáže zrušit, to n…
dar 22.10.2007 09:44
dar
:-D vždyť jsem napsal jak (ten kdo umí číst a zná, ví, co jsem myslel)
touchwood 23.10.2007 21:00
touchwood
Jediným řešením Vašeho problému dle Vašich požadavků je koupě dalšího PC. Dáte každému jedno PC a bu…
jbo 22.10.2007 09:30
jbo
to ale není vubec odpoved na moji otázku. To proč to chci není důležitý, to sem psal jenom kuli tomu…
dar 22.10.2007 09:38
dar
Nevím kolikrát Vám je třeba říkat, že to nejde (aspoň tady v poradně o tom nikdo neví). Možná by byl…
jbo 22.10.2007 11:08
jbo
pořádně čti, to že nejde to na co se ptám mě nikdo nenapsal.
dar 22.10.2007 22:17
dar
ty kecale, dokonce touchwood píše že to de
dar 23.10.2007 21:29
dar
S nelibostí pozoruji, že chybí troška tolerance k lidem, kteří se snaží poradit a vysvětlit, jak se…
Rce 23.10.2007 21:50
Rce
Nemyslel sem si že budu psát to o čem píšeš že se ti nelíbí, když mě raděj i něco jinýho tak třeba i…
dar 23.10.2007 22:37
dar
Vladimir je jeden z největších odborníků na Windowsy. Svými reakcemi si docela koleduješ o to, aby s…
Rce 23.10.2007 22:48
Rce
to klidně může byt pravda.Ja sem taky nepsal že by nic neuměl, jenom to že on mě začal psat že já pí…
dar 23.10.2007 23:10
dar
pises blbosti tvoja poziadavka je uz z principu nezmysel, preto takato moznost neexistuje, s vynimko…
mkmt 24.10.2007 00:14
mkmt
takže když touchwood píše že to de, tak myslíš že tim myslí měnit kód programu jo? A napiš mi teda k…
dar 24.10.2007 20:17
dar
Nestojím o to abys mě považoval za "odborníka", stojím o to uzavřít tenhle zbytečně dlouhý thread.…
Vladimir 24.10.2007 20:45
Vladimir
když nestačí napsat otázku jednou a přes to pořád píšou jak to udělat jinak než potřebuju tak jim te…
dar 24.10.2007 21:10
dar
tyhle lidi když nevědí odpověď tak začnou urážet
dar 24.10.2007 21:13
dar
jistě že to jde. Používají to třeba i některé malwary. A i z tohoto důvodu nebudu psát jak na to.
touchwood 23.10.2007 21:56
touchwood
hmm
dar 23.10.2007 22:38
dar
Teď mě napadlo, že už to asi ví a zapracovali to do Windows Vista, tam i když jste správce, jste poř…
Jan Fiala 23.10.2007 22:19
Jan Fiala
A mohl bys nám prosím prozradit, proč všechny ty komplikace (to musí být vidět, to nemůže být vidět)…
Michal.Maniak 22.10.2007 11:34
Michal.Maniak
když sem se ptal jak to udělat a že ten panel musí bejt vidět a tady mě raděj jak ho skrýt, tak to m…
dar 22.10.2007 22:15
dar
Jasně, já tě chápu, ale z jakého důvodu potřebuješ provádět tyhle akrobatické kousky s účty? Myslím…
Michal.Maniak 23.10.2007 08:23
Michal.Maniak
protože sem chtel udělat tuhle jednu věc, a zárověň aby tomu uživateli všechno ostatní fungovalo jak…
dar 23.10.2007 20:00
dar
Ach jo. Dát někoho z administrators do power users je složitý? Udělej pro nás i pro sebe dobrou věc,…
Vladimir 23.10.2007 20:03
Vladimir
tak ty už jenom provokuješ že jo, když píšeš kraviny
dar 23.10.2007 20:41
dar
Kraviny sem píšeš právě jenom ty...
MaSo 23.10.2007 20:42
MaSo
Tak kdyý já napíšu že změnit skupinu není složitý ale nastavit to aby všechno fungovalo jako adminis…
dar 23.10.2007 20:45
dar
Vladimíre tak ty už jenom provokuješ že jo? když píšeš takový kraviny
dar 23.10.2007 20:42
dar
stáhni si z sysinternals sledovátko registrů regmon ty se přihlaš jako svůj admoš, pohledej vlastnos…
lední brtník 22.10.2007 12:23
lední brtník
jo, mění hodnotu přímo v SAMu. zedituju ho a zkusim jestli mě něco napadne díky
dar 22.10.2007 22:56
dar
;-) no a tohle jde dělat pomocí policies.. akorát že elegantně..
touchwood 23.10.2007 21:20
touchwood
no jo přes policies by to bylo o dost lepší, ale asi nikdy nezjistim jestli si se mnou jenom hraješ
dar 23.10.2007 21:27
dar
jo ty myslíš to zákaz měnit to svoje heslo, tak to je přes policies lepší, to ale já nepotřebuju. To…
dar 23.10.2007 21:33
dar
nikolivěk.
touchwood 23.10.2007 21:38
touchwood
aha
dar 23.10.2007 22:25
dar
protože nikdo neví řešení týhle otázky (někdo asi jo ale nenapíše to), tak ukončuji tuhle diskuzi. T… poslední
dar 24.10.2007 21:18
dar

hmm a je k tomu duvod?
admin ma nastavit a neprihlasovat se.
pro jaky windows?
napis duvod proc musi byt admini - prava jim na urcite veci lze prece pridelit.
---
pokud jde o to aby si oba nevykradali svoje veci obavam se ze to takto nepujde - to bych vyuzil sifrovani v truecryptu

nechci aby se moch jeden uživatel přihlásit za jinýho, vim že k souborům se dostat může nebo i změnit heslo i jinak to ale myslim neumí tak by mě stačilo jenom to zablokovat v uživatelských účtech.
svoje heslo měnit může ale ne ostatních a nechci měnit skupinu to pak něco nefunguje a muselo by se to nastavovat a to je zbytečný, chci aby si moch dělat co chce jenom ne ty cizí ty hesla přes ovládací panely (ale ne zas zakázat celý panel uživ. účty).
Stačí mě jenom tohle jiný způsoby znát nebudou

mně funguje všechno. A jsem jen prostý user. 8-) (teda většinou) 8-)

Akorát si vybírám kvalitní aplikace (pokud není alternativa, donutím ji chodit po neprivilegovaným účtem). Zatím jsem nenašel aktuální aplikačku, která by nešla nainstalovat tak, aby Userům nechodila.

BTW: výmluvy na to, že "něco nefunguje" pod účtem typu User mají jen amatéři. ;-)

já sem nepsal že to vůbec nefunguje ale že se to musí nastabvit a to je zbytečný když můžu nechat uživatele jako administratora (člena skupiny)
všechno ti de nainstalovat z účtu users? Potřebuješ ser přece přihlásit za administratora když chceš něco ve windowsu (i jinyh programech) nastavit nebo instalovat. a když toho uživatele dam do skup. users a dám mu administratorský heslo tak to je kuli změně hesla uplně zbytečný (a stejně by to neuměl nastavit pro sebe) a já to dělat nemuzu.

to by ale ten co to bude instalovat musel taky dělat přes "run as" a já nechci aby poznal rozdíl než jak to funguje ted jenom to heslo v uživ. účtech a stačilo by kdyby to šlo jenom jeden uživatel že by byl takle chráněnej (ze jenom jemu by nemohli to heslo měnit) nebo pro všechny to je jedno, tomyslim že by určitě mělo jit

Ne. Je zcela evidentní, že jsi vůbec nepochopil filozofii práv. Admin je jednou admin a jednoduše může vše.

Proti tomuto faktu můžeš protestovat, může se ti nelíbit, ale to je asi tak vše, co proti tomu můžeš dělat. :-D

nechci aby se moch jeden uživatel přihlásit za jinýho, vim že k souborům se dostat může nebo i změnit heslo i jinak to ale myslim neumí tak by mě stačilo jenom to zablokovat v uživatelských účtech.
svoje heslo měnit může ale ne ostatních a nechci měnit skupinu to pak něco nefunguje a muselo by se to nastavovat a to je zbytečný, chci aby si moch dělat co chce jenom ne ty cizí ty hesla přes ovládací panely (ale ne zas zakázat celý panel uživ. účty).
Stačí mě jenom tohle jiný způsoby znát nebudou
WinXP pro

ne. promiň, ale nenapíšu, protože to je netriviální a rozhodně to není o nastavení jednoho parametru. Jinak se to dá myslím najít na microsoft.com

edit: místo toho, abys vymýšlel kraviny přitom stačí nastavit ty windows tak jak byly původně vymyšleny, než to pokakali domácí users. Tj. jeden (normálně) nepoužívaný admin a zbytek users, maximálně powerusers, když už.

Vzhľadom na to že budú všetci administrátori a teda budú môcť liezť kam ich napadne, načo sú im vôbec heslá? Nerýpem, len sa pýtam.

ja sem si to čet.to by sem udělat ale až v posledním případě. správce zařízení tam nefunfunguje ani výchozí nastavení programů a ještě něco bude, to by melo jit nastavit v "politikách", ale já u toho počítače skoro vubec nebudu. Tak by se mi opravdu vic hodilo jenom to zablokování.!!

ja vim že přes politiku, to sem psal ve zprávě výš ( 21.10.2007 21:13 ), ale já u toho počítače budu jenom chvilku a tak nemůžu zkoušet jestli opravdu všechno funguje (nemusí všechno, třeba nějaký soubory zabezpečený jenom pro administratory, to by sem musel převzít vlastnictví a nastavovat zabezpečení a hledat v celym hdd kde sou a to není hned) ale jestli to nepude zablokovat tak vim že by sem to takle musel udělat. díky za rady

kdyby sem to nevěděl tak tady tolikrát nepíšu že to chci zablokovat jen v panelu uživ. účty a že vim že je vic způsobů jak ho změnit a ty nevaděj protože to ten dotyčnej neumí. Nikdy sem netvrdil že to chci zalokovat tak aby jeden adminmistrator to nikde nemoch změnit.

Nevím kolikrát Vám je třeba říkat, že to nejde (aspoň tady v poradně o tom nikdo neví). Možná by bylo nejlepší zeptat se u Microsoftu, třeba pro Vás udělají nějakou speciální edici Windows. Teď mě napadlo, že už to asi ví a zapracovali to do Windows Vista, tam i když jste správce, jste pořád méně než administrátor.:-D

Nemyslel sem si že budu psát to o čem píšeš že se ti nelíbí, když mě raděj i něco jinýho tak třeba i poděkuju ale napíšu jenom to že sem se na to neptal (ze začátku sem spíš ještě pořád vysvětloval že potřebuju něco jinýho). A pak když mě začali kritizovat za to co sem nenapsal tak to bylo moc (to co napsal Vladimir mě opravdu připadá že si ze mě dělal srandu, tobě ne?).

to klidně může byt pravda.Ja sem taky nepsal že by nic neuměl, jenom to že on mě začal psat že já píšu blbosti a že to není pravda, na něco co sem ja nenapsal (s toho co napsal to tohle znamená). tak odborník co se takle chová, jeho první příspěvek u mě a tohle-s toho se zdá že on se nechová dobře když já se jenom slušně ptám.

pises blbosti
tvoja poziadavka je uz z principu nezmysel, preto takato moznost neexistuje, s vynimkou toho, ze by si chcel disassemblovat kod a na zaklade toho zablokovat pozadovane tlacidlo
zatial nerobis nic ine, len urazas ludi, ktori sa ti pokusaju nieco vysvetlit, pretoze nechces alebo nedokazes pochopit zakladne mechanizmy fungovania Windows systemov

takže když touchwood píše že to de, tak myslíš že tim myslí měnit kód programu jo?
A napiš mi teda kdo mě chtěl něco vysvětlit na můj podle tebe nepravdivý příspěvek a koho sem urazil.
Ten vladimir (odbornik) neměl ani snahu mě něco poradit a naopak ještě urazil.
A kdy sem teda napsal blbost? to sem moc zvědavej jestli aspon jeddnu najdeš

Nestojím o to abys mě považoval za "odborníka", stojím o to uzavřít tenhle zbytečně dlouhý thread.

Chceš-li si počíst v blbostech, stistkni na této stránce Ctrl+F a hledej věty se slovem "nechci". Administrátor je účet který je určený ke správě počítače se všemi důsledky, tečka. Jak vyřešit tvůj problém napsal JaFi a více již k tomu není co říct. Touchwoodovu reakci si prosím přelož jako "nejde to".

Tenhle thread se tvými reakcemi neustále přenáší na dětinskou úroveň "to on mě urazil první", "kecáš že to víš" a je dobrý kandidát na zamknutí, protože chybí už jen "můj táta je policajt".

Teď mě napadlo, že už to asi ví a zapracovali to do Windows Vista, tam i když jste správce, jste pořád méně než administrátor.

Správce je stále to same jako administrator (pouze jde o prelozeny nazev) i ve Viste.
Ale ve Viste se programy i pod administratorem chovaji jinak a nebezi pod opravnenim "administrator", ale "user"

protože sem chtel udělat tuhle jednu věc, a zárověň aby tomu uživateli všechno ostatní fungovalo jako správci a zas ne kuli jedný věci složitě nastavovat toho uživatele do jiný skupiny , to by nebylo ještě tak složitý ale pak nastavovat aby všechno fungovalo jako správci (to myslim stejně nemůže uplně všechno když nebude ve skupině administators).

Tak kdyý já napíšu že změnit skupinu není složitý ale nastavit to aby všechno fungovalo jako administratorovi je složitý. A ty mě na to napíšeš že píšu že je složitý změnit skupinu tak vopravdu nejseš normální

stáhni si z sysinternals sledovátko registrů regmon
ty se přihlaš jako svůj admoš, pohledej vlastnosti toho uživatele, spusť regmon, zatrhni uživateli že nesmí změnit heslo, ukonči logování regmon a zkus v jeho logu najít který klíč v registrech se přepisuje.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru