Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Zákaznická linka dellu

Mám monitor od dellu a potřeboval bych ho přímo u dellu reklamovat. Na stránkách píšou, že k reklamaci budu potřebovat číslo objednávky, ale já ho nekupoval od nich a doklady už nemám. Má cenu tam vůbec volat, nebo si potřebné údaje zjistí např. z výrobního čísla?

Předmět Autor Datum
Mohl bys nějaké údaje zjistit pomocí service tagu na stránkách support.dell.com, tam je i odkaz Warr…
Dale Cooper 02.12.2008 20:39
Dale Cooper
Jenže já nemám notebook ale monitor, a ty service tag nemají.
petr.2 02.12.2008 20:44
petr.2
Reklamuj ho tam, kde jsi ho koupil.
Prasak 02.12.2008 22:55
Prasak
Tak to se omlouvám, nevím jak jsem četl...
Dale Cooper 02.12.2008 23:25
Dale Cooper
pokud jsi ho koupil někde u třetího prodejce, je na to pamatováno v telefonním menu speciální volbou…
touchwood 03.12.2008 09:54
touchwood
výrobok dellu by mal mať niekde na niektorom štítku part number,service/serial number alias P/N,S/N…
audax 03.12.2008 10:50
audax
Monitory Service Tag nemají, mají jen sériové číslo. poslední
touchwood 03.12.2008 12:31
touchwood

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru