Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Závada na notebooku Acer - Prosím, zkuste poradit

Dobrý den,
prosím, mohl by mi někdo poradit, co by mohlo být příčinou závady na notebooku.
Problém je, že se tento týden na notebooku objevil problém se samovypínáním - po zapnutí tlačítkem se sám zničeho nic vypne (cca po 5 - 8 vteřinách od zapnutí). Nestihne tedy nic naběhnout ani se zobrazit na displeji. Po zapnutí se normálně roztočí větrák, probliknou patřičné kotrolky + kotrolka na DVD mech.
Záhadou je, že ještě minulou neděli jsem na něm pracoval a normálně bez jakýchkoli problémů nebo náznaků fungoval. Pak jsem ho normálně vypnul uložil a pár dnů nepoužíval. Teprve až včera jsem ho znovu potřeboval a najednou hned po prvním spuštění se objevil tento problém. Mezitím s ním nikdo nic nedělal ani nijak nemanipuloval.
Zkoušel jsem již možnost, jestli není problém se adaptérem nebo baterií - zkoušel jsem ho spustit ze sítě s baterií, ze sítě s vyndanou baterií nebo jen z baterie. Problém se stále opakuje. Také jsme zkoušel jiný adaptér (ne ten samý modl a typ)-opět se problém opakuje. HDD je v pořádku (SMART hlásil zdraví 95% a vše OK).
Jedná se o notebook Acer Aspire 1362LMi, staří cca 3 roky(možná více).
Prosím, zkuste mi poradit - notebook není můj. Je půjčený z práce a nerad bych měl nějaké problémy. Předtím ho mělo celkem dost lidí a z doslechu vím, že se prý k němu někteří zrovna moc dobře nechovali... Já s ním zacházel opatrně a i jsem odstraňoval nepořádek po předchozích uživatelích.

Pro upřesnění problému přikládám natočené video: watch

Díky za každou radu (omlouvám se za kvalitu nahrávky-natáčneno mobilem).

Předmět Autor Datum
S tym pravdepodobne nic nespravis, proste sa pokazil (asi vada na zakl.doske, odpaleny DC menic apod…
MM.. 21.10.2009 17:11
MM..
Na to se mě lidi vždycky ptají když jim říkám diagnózu vadná deska na notebooku, nemá cenu opravovat…
MM_tank 22.10.2009 00:16
MM_tank
Tu naozaj nie je co riesit, takze znacim vyriesene. A v praci odkaz, ze profesionaly odporucaju meni…
fleg 22.10.2009 09:11
fleg
Dobrý den, děkuji za všechny rady. Opravdu, jak jsem psal, zacházel jsem s ním nanejvíš opratrně, ja… poslední
Luboš M. 22.10.2009 16:52
Luboš M.

Na to se mě lidi vždycky ptají když jim říkám diagnózu vadná deska na notebooku, nemá cenu opravovat. Všechno na téhle planetě se kazí a i ty pyramidy už jsou odrolené časem. Notebooky patří mezi elektroniku která se kazí hodně, je to dané přenášením, změnamy teplot, velkou hustoutou součástek a odfláknutím návrhu a osazení. Podle mě třetina ntb nepřežije 3roky.

Udělal jsi co jsi mohl na vyzkoušení co s tím je. Tohle "samovypnutí" je typicky vadná deska. Mám podobně pokažených acerů v bedně asi pět za poslední dva měsíce.Data z tama půjdou dostat ven. Nebuď smutný ten krám měl skoro pět roků ne tři viz datum první zmínky na czechu
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=3022 2.Tehdy se jeden model mohl dělat tak max půl roku,dnes se to zkrátilo snad na dva měsíce.

Prostě řekni v práci že to najednou nejde zapnout a hotovo. Pokud bys to nějak zapříčinil Ty /pád na zem,nalití tekutiny/ tak to v servisu poznají. Pokud to tam tedy bude firma posílat, odhadovaná cena vzhledem ke stáří je tak max. trojka, cena opravy tak šest a novej lepší od deseti.

Tu naozaj nie je co riesit, takze znacim vyriesene. A v praci odkaz, ze profesionaly odporucaju menit nb max kazde 2 roky (lepsie je kazdy rok) a dovodov, ktore ti uviedli vyssie.
Ja osobne menim svoj pracovny nb kazdy rok.
A nech sa skusia vyhnut znacke Acer nabuduce;o).

Dobrý den,
děkuji za všechny rady. Opravdu, jak jsem psal, zacházel jsem s ním nanejvíš opratrně, jako kdyby byl můj. Odstraňoval jsem po předchozích všelijakou neplechu, atd.
Zřejmě mi nezbyde nic jiného, než pokusy na "oživení" vzdát a smířit se stím, že odešel. Bohužel v době, kdy jsem ho měl já...
No vezmu ho do práce a prostě jim řeknu co a jak. Musí počítat s tím, že když si ho může půjčit téměř kdokoli a bohužel většina lidí se k němu chovala, jakož právě není jejich, tak že nemůže dlouho vydržet.
Doufám.
Díky za pomoc.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru