Předmět Autor Datum
http://msdn.microsoft.com/cs-cz/library/system.ran dom.aspx
Wikan 09.02.2013 20:57
Wikan
]:( Není náhodné číslo, jako náhodné číslo. cokoliv může být cokoliv, nebo dvě cokoliv nesmí být st…
Flash_Gordon 09.02.2013 20:58
Flash_Gordon
Cokoliv = sgsdg65165ADG561fwsdg561sdgF6AF1 Je takto myšleno :)
siOnzeeSlav 09.02.2013 20:59
siOnzeeSlav
Něco co mi zahltí celou databází produktovými kodámi neexistuje ? Nejsem zrovna zkušený moc v C#, ta…
siOnzeeSlav 09.02.2013 21:05
siOnzeeSlav
Vygenerovat pár náhodných čísel je přece snadné, příklad máš v odkazu výše.
Wikan 09.02.2013 21:11
Wikan
Ale všechny je zapsat do databáze v tvaru který jsem psal nahoře je těžší :-D
siOnzeeSlav 09.02.2013 21:12
siOnzeeSlav
Není to těžší vůbec v ničem.
Wikan 09.02.2013 21:13
Wikan
No. U tebe bude lepší, když napíšeš, čeho chceš dosáhnout, než jak to chceš dosáhnout. using System…
Flash_Gordon 09.02.2013 21:12
Flash_Gordon
No řeknu to teď jinak než jsem výše psal. Chci vygenerovat 'x' tisíc klíčů v tvaru: fQW156EG-WGew454…
siOnzeeSlav 09.02.2013 21:17
siOnzeeSlav
To na principu nic nemění.
Wikan 09.02.2013 21:19
Wikan
Takže mam vytvořit 3 náhodní generátory aby ten konec obsahoval (název) a kolonku u hry (ANO) ? Kdyb…
siOnzeeSlav 09.02.2013 21:22
siOnzeeSlav
Na to stačí obyčejný for cyklus.
Wikan 09.02.2013 21:25
Wikan
Vůbec mě nenapadá jak to přes 'for' udělat.
siOnzeeSlav 09.02.2013 21:40
siOnzeeSlav
Máš na mysli smyčku, ale vôbec ťa nenapadá, ako to přes for urobiť? Veď for je smyčka. Píšem z hlav…
los 09.02.2013 22:03
los
Když bude dalši hra použiju: ALTER TABLE FreeLance ADD (HRA) char(3) NOT NULL DEFAULT 'NE'
siOnzeeSlav 09.02.2013 22:36
siOnzeeSlav
No veď práve.
los 09.02.2013 22:50
los
Až tam budeš mít 100 her, tak budeš mít 100 sloupců?
Wikan 09.02.2013 22:52
Wikan
100 her tam snad nebude. Ale jiný řešení mě nenapadá, jak bych to měl udělat podle vás ?
siOnzeeSlav 09.02.2013 23:09
siOnzeeSlav
Rozdělit to na 2 tabulky: Hra - ID - název - ... Klíč - ID_Hry - klíč - ... poslední
Wikan 09.02.2013 23:11
Wikan

No řeknu to teď jinak než jsem výše psal.
Chci vygenerovat 'x' tisíc klíčů v tvaru:
fQW156EG-WGew454-ADGAg5-BattleLance
qwqfQA54-hwhwgwq-qwL56Q-Genesis

Vždycky ten Konec musí být, BattleLance,Genesis,Frelania.
[suPYT.png]
Podle toho konce musí kolonky BattleLance,Genesis,Frelania obsahovat ANO, Defaultně je NE.
ANO znamená že ten cd-klíč aktivuje tu hru. (u které je ANO)

(Předtím jsem psal + Hráče, ale uvědomil jsem si že je to nesmysl).

Takže mam vytvořit 3 náhodní generátory aby ten konec obsahoval (název) a kolonku u hry (ANO) ? Kdybych to měl dělat přes 1 napadá mě leda Switch.
Jak docílim toho aby za 1 sekundu jsem dostal do databáze 10 000 klíčů.
Kromě klikání na button po 1 mě nic nenapadá.

Mam na mysli nějakou smyčku která bude opakovat náhodné generování.

Máš na mysli smyčku, ale vôbec ťa nenapadá, ako to přes for urobiť? Veď for je smyčka.

Píšem z hlavy, takže tam môžu byť chyby. Príklad toho cyklu (predpokladom je, že v _games máš všetky podporované hry a v _random máš triedu pre generovanie náhodných čísel):

for (var i = 0; i < 10000; ++i) {
  var game = _games[_random.Next(_games.Length)];
  var key = string.Format("{0}-{1}-{2}-{3}", RandomString(8), RandomString(7), RandomString(6), game);
  InsertKey(key, game);
}

Príklad implementácie RandomString (predpokladom je, že v _chars máš povolené znaky a v _random triedu pre generovanie náhodných čísel):

string RandomString(int size) {
  var buffer = new char[size];
  for (var i = 0; i < size; ++i)
    buffer[i] = _chars[_random.Next(_chars.Length)];
  return new string(buffer);
}

InsertKey si snáď implementovať zvládneš. Hodnoty stĺpcov BattleLance, Genesis, resp. Frelania budeš nastavovať jednoduchým porovaním game == "BattleLance", game == "Genesis", resp. game == "Frelania".

Ak nezvládaš prácu s databázou, tak si aspoň programovo vygeneruj inserty do databázy, ktoré potom spustíš ručne.

A skoro som zabudol napísať, že databáza je blbo navrhnutá. Keď pribudne ďalšia hra, tak budeš meniť databázu?

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru