Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Co to je carry-in záruka?

Ahoj,
budu kupovat netbook Lenovo a u něj vidím napsáno:
Záruka: 2 roky carry-in
Na googlu jsem toho moc nenašel a když už, tak jsem to nepochopil. Mohl by mi někdo prosím polopaticky vysvětlit, co pro mě bude carry-in záruka v praxi znamenat?
Díky za odpovědi.

Předmět Autor Datum
musíš si to odnést sám do servisu. různé druhy záruk jsou docela hezky poppsané tady
jirka44 07.04.2012 17:58
jirka44
To samý, co bring-in. Prostě to přineseš/pošleš do servisu.
Kurt 07.04.2012 17:59
Kurt
Takže defacto to samé, jako kdyby tam to carry-in nebylo. Na první pohled se mi to totiž zdálo, jako…
marekdrtic 07.04.2012 18:02
marekdrtic
pošleš je mail-in
jirka44 07.04.2012 18:02
jirka44
Teď jsem našel tohle: Řada IDEA (IdeaPad, IdeaCentre) – tel.: 800 555 870 "Záruční i pozáruční ser… poslední
marekdrtic 07.04.2012 18:06
marekdrtic
Nic nenašel? Zvláštní, že mně to jako první odkaz nabídne tohle: http://notebooky.idnes.cz/pozor-na-…
Wikan 07.04.2012 17:59
Wikan

Teď jsem našel tohle:

Řada IDEA (IdeaPad, IdeaCentre) – tel.: 800 555 870

"Záruční i pozáruční servis pro Idea Lenovo produkty je realizován přes kurýrní službu UPS. Ta zařízení vyzvedne na vámi určeném místě, dopraví jej do servisního střediska a po opravě doručí zpět k vám. V případě potřeby doveze kurýr i přepravní obal (zařízení tedy není třeba předávat v originálním balení). V případě záručního servisu je celá tato služba zdarma. Pro nahlášení servisního požadavku prosím kontaktujte naši bezplatnou zákaznickou linku pro řadu Idea na výše uvedeném telefonním čísle. Zařízení můžete samozřejmě také odnést k vašemu prodejci, který záruční servisní požadavek vyřídí za vás."

services

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru