ctrl+c/ctrl+v
Používám tuto operaci tak často, že mě to už trochu štve. Nevíte prosím někdo, jak by se dala tato rutinní operace zefektivnit? Jde mi hlavně o tyto dva případy:
1) mám několik složek se soubory a chtěl bych všechny tyto soubory sloučit do jedné složky.
2) mám několik dokumentů ve Wordu nebo OpenOffice a chtěl bych je sloučit do jednoho souvislého textu.
Myslím, že by to mělo jít i nějak jednodušeji, než pořád mačkat CTRL+C/CTRL+V, ale nemůžu přijít na to jak.
Kdybyste někdo věděl, tak moc děkuju. Jestli to hraje nějakou roli, mám XP.
1) Pouzivat nejaky normalny suborovy manager napr. TC, a nie dementny mrdosoft prskumnik. TC ma na to tlacitko hore na liste, 6-te zlava (ukazat vsetky subory aj z podzloziek) a mozes si ich presuvat kam chces vsetky naraz.
2) Tak v tom mas dost smolu, ale mozes pouzivat napr. aj Ctrl-A (oznacit vsetko), Ctrl-Ins a Shift-Ins, ked sa ti nepaci Ctrl-C a Ctrl-V Bud rad ze existuje to, a mas to za 3sekundy, inac by si to musel prepisovat rucne a to by bolo na 3hodiny :)
Textove soubory umi vlozit dokument do existujiciho. Pri vkladani obvykle muzes oznacit v dialogu vic souboru a tak to udelas najednou. Hloupe je, ze neovlivnis poradi
Já ti asi neporadím s úplným řešením tvýho problému, jen přidám malou poznámku k CTRL+C/CTRL+V. Pořídil jsem si kdysi dávno myš s dvěma bočními tlačítky a na ně si funkce Copy a Paste nastavil (v obsluýným programu). Je to neuvěřitelně návykový a je s tím mnohem rychlejší práce, než to mačkat na klávesnici.
Jeden můj kolega si stejné funkce nastavil na naklápěcí kolečko na myši - doleva kopírovat, doprava vložit.
1)
Total Commander: Ctrl + B, označit, zkopírovat nebo přesunout.