Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem dotaz na kouř z tiskárny HP Laser Jet 1020

zdravím,mám dotaz,před cca půl rokem jsem koupil tiskárnu HP Laser Jet 1020 a před pár týdny se z ní při tisku začalo kouřit-dým nezápáchá,ale je intenzivní při každém tisku.Můžete mi poradit? Díky Honza

[mod]doplněn titulek (LaKr)[/mod]

Předmět Autor Datum
Řešil bych to reklamací a ne "na koleně", kouř z tiskárny opravdu vycházet nemá... Hlavně bych ji bý…
Dale Cooper 16.12.2006 08:33
Dale Cooper
děkuji za radu a odpověď!
Honza L. 16.12.2006 09:08
Honza L.
Zkus jiný papír - pokud kouř nezapáchá, bude to jen vodní pára. Nekroutí se náhodou výtisky více, ne…
Kurt 16.12.2006 09:46
Kurt
máš ji v záruce, foukni ji prodejci ať to řeší a předtím si to ještě natoč kamerkou a hoď na youtub…
lední brtník 16.12.2006 12:33
lední brtník
Kour opravdu nema u tiskarny co delat. Tyto tiskarny maji mivaji problem s píckou - uvolnuje se foli…
Jan Fiala 16.12.2006 12:41
Jan Fiala
tiskarny maji mivaji problem s pickou Tušil jsem mnohé, ale tohle opravdu ne. Vlastně musím přiznat…
josephino 16.12.2006 12:59
josephino
Jo ta diakritika, to je prevít.. :-):)):-D
janík 16.12.2006 14:23
janík
Ty ještě zdaleka netušíš, co všechno se v takové tiskárně najde ]:):beer:
Jan Fiala 16.12.2006 14:38
Jan Fiala
:-D:-D:-D
MM_tank 16.12.2006 18:17
MM_tank
neviem kolko ma ta tvoja ale pred tyzdnom som musel vyradit z prevadzky v jednej skole presne taku a…
fleg 16.12.2006 19:53
fleg
1. Uhasit. 2. Reklamovat. Nesplíct pořadí úkonů - není vhodné hasit až při reklamačním řízení, i kdy… poslední
Remca 17.12.2006 00:04
Remca

1. Uhasit. 2. Reklamovat. Nesplíct pořadí úkonů - není vhodné hasit až při reklamačním řízení, i když by to možná proceduru značně urychlilo. Uhasit nejlíp kýblem vody, pak při reklamování nemůžou říct, že nepozorovali závadu.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru