Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem eshop - zaslaní jiného zboží

Stala se mi taka vec ze internetovy obchod mi poslal jiné zbozi, konkretne jinej farby a jinej model jak jsem si objednal ale v podobný cene. Bez toho aby mi výmenu oznámili. Takže som dostal jiné boží jak sem chcel. Jak postupovat? Resi to nejakej zakon? Alebo jedine vrátit v 14 denni lehote s tým že prídem o postovne + postovne kdyby to poslu zpet?

Předmět Autor Datum
A proč se nezeptáš přímo jich? Možná že to prostě jenom spletli.
Wikan 07.07.2011 22:57
Wikan
Napiš do eshopu a domluv se s nima. Já taky dostal jednou jinej model zboží, než jsem chtěl. Prostě… poslední
Prasak 08.07.2011 05:57
Prasak

Napiš do eshopu a domluv se s nima. Já taky dostal jednou jinej model zboží, než jsem chtěl. Prostě se spletli a šáhli do špatnýho regálu. Domluvil jsem se s nima, poslal to zpět a oni mi poslali nový zboží a balíčku přihodili peníze jako kompenzaci za náklady na zpětné odeslání.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru