Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem i7 2600k - chladič na zvyšenie frekvencie 4,5 - 5,0Ghz

Dobrý deň,

Mám záujem o i7 2600k, len neviem ktorý chladič by pre tento procesor a hlavne
pri takýchto vyšších frekvenciách 4,5ghz - 5,0ghz bol najideálnejší...Ja osobne mám by som mal záujem o niektorý zo značiek
Noctua,len neviem ktorý by bol pre i7 2600k vhodný.Poradí mi niekto prosím?

Ďakujem

Předmět Autor Datum
Neví sice k čemu takt 5 GHz, ale na 4,5 GHz bez zvýšení napětí to není žádný problém a naprosto dost…
M-Pol 23.04.2011 17:13
M-Pol
5,0Ghz som napísal iba preto, aby som mohol počíať aj s rezervou keby som chcel náhodou niekdy v bud…
Jerry 1987 23.04.2011 17:20
Jerry 1987
Pokud chceš rezervu tak Noctua NH-U12P SE2 http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400 7N0CD…
M-Pol 23.04.2011 17:39
M-Pol
Noctua NH-U12P SE2 - Už som si ju veľa krát pozeral v popisoch a skoro mi pripadá výkonom zhodná ako…
Jerry 1987 23.04.2011 18:19
Jerry 1987
Není, "12" má 120mm ventilátory, mohutnější těleso chladiče a to co se mě osobně nelíbí je celková h…
M-Pol 23.04.2011 18:33
M-Pol
No to si uhádol, najľahší veru nieje 970g...Ale to hádam nejako preglgám. Pre mňa je zatiaľ najdôlež…
Jerry 1987 23.04.2011 18:43
Jerry 1987
já to vyřešil s pomocí Gelid Tranquillo, imho nemá smysl přeplácet za drahé chladiče. P.S.: slovo "…
touchwood 23.04.2011 18:33
touchwood
Zase neber všetky výrazy úplne doslovne. Noctua to je značka ktorú si už kupujem od začiatkčo mám pc…
Jerry 1987 23.04.2011 18:49
Jerry 1987
Takže nemám brát doslovně, že hledáš kvalitní chladič? ]:) Jazyk je tu hlavně od toho, abys jiným sd…
touchwood 23.04.2011 19:44
touchwood
Pozeral som si ten chladič v testoch a dosť ma prekvapil.Len neviem či sú tie testy naozaj správne,…
Jerry 1987 23.04.2011 20:18
Jerry 1987
řeknu to jinak - Gelid je alternativa k tomu tvému chladiči. Je trochu levnější, jinak +/- srovnatel…
touchwood 24.04.2011 10:17
touchwood
Aspoň že tak , už som sa zľakol...Len posledná vec ktorá ma trochu znepokojuje je pasta...Ako často…
Jerry 1987 24.04.2011 14:30
Jerry 1987
měnit se nemusí, pokud s chladičem nemanipuluješ (nesundáváš jej). Nanáší se co nejtenčí vrstva, je…
touchwood 24.04.2011 19:50
touchwood
Chvala bohu,už som sa bál že sa musí raz za čas meniť...Diky moc :) poslední
Jerry 1987 24.04.2011 20:21
Jerry 1987
Slovo nejidealnejsi neni zadny nesmysl ani patvar. Mnohem horsi patvary jsou pro CJ zkratky, navic p…
Radek 23.04.2011 19:38
Radek
Na to si bohu žiaľ budeš musieť zvyknúť...Lebo v tejto dobe, je už strašne málo ľudí,čo by boli ocho…
Jerry 1987 23.04.2011 19:48
Jerry 1987
Nebudu se s tebou hádat, ale nemáš pravdu. Ideální element je vždy jen jeden, a to vždy pro danou ho…
touchwood 23.04.2011 19:56
touchwood
Preboha, hádam si nemyslíš že to čo som tu pred chvýľou napísal som písal o tebe...Ak si to myslíš,…
Jerry 1987 23.04.2011 19:59
Jerry 1987
v poho.. to byla reakce na Radka :-)
touchwood 23.04.2011 20:05
touchwood
"Nejideálnější" je gramaticky správně. Ovšem logicky? Je-li nějaká vlastnost/věc/stav pro někoho ide…
L-Core 23.04.2011 20:35
L-Core

5,0Ghz som napísal iba preto, aby som mohol počíať aj s rezervou keby som chcel náhodou niekdy v budúcnosti zdvihnúť výkon a nemal problémy s teplotami.
A čo sa týka toho napätia aká je prosím ťa maximálna hranica navýšenia pri tom Noctua NH-U9B SE2?

Noctua NH-U12P SE2 - Už som si ju veľa krát pozeral v popisoch a skoro mi pripadá výkonom zhodná ako je aj Noctua NH-U9B SE2...
A čo sa týka frekvencie, tak s tebou plne súhlasím...pri frekvencí 4,6Ghz mi to bude bohato stačiť. Už len čakať a dúfať že to bude vydarený kus ako hovoríš.

já to vyřešil s pomocí Gelid Tranquillo, imho nemá smysl přeplácet za drahé chladiče.

P.S.: slovo "nejideálnější" je naprostý nesmysl (a mně se teda takový patvar vůbec nelíbí). Je-li něco ideální, už to lepší být nemůže. Může-li to být lepší, nemůže to být ideální.

Zase neber všetky výrazy úplne doslovne. Noctua to je značka ktorú si už kupujem od začiatkčo mám pc lebo viem že je na ňu spoľah...hlavne vdaka recenziám...Pozeral som si teraz aj ten Gelid Tranquillo,len neviem či je ozaj vhodný aj na tie vysoké frekvencie ako hovoríš...

Takže nemám brát doslovně, že hledáš kvalitní chladič? ]:) Jazyk je tu hlavně od toho, abys jiným sděloval své myšlenky, a to co nejsrozumitelnější formou.

U chladičů se obecně hraje na pocity a design, rozdíly mezi "top" modely a střední třídou bývají ve výsledku v jednotkách procent. Daleko větší efekt má nastavení silent režimu otáček ventilátorů a samotné regulace napájení a chlazení deskou. A v neposlední řadě hraje i roli způsob a kvalita nanesení pasty (nikoli pasta samotná, pokud to není zrovna něco jako indulona :-)).

Však se koukni do těch svých recenzí, jak si vedou dobré, lepší a nejlepší modely chladičů, dostanou se téměř spolehlivě ve výsledcích do intervalu širokého cca 10°C...

Pozeral som si ten chladič v testoch a dosť ma prekvapil.Len neviem či sú tie testy naozaj správne, lebo v niektorých je ten rozdiel až priveľký čo mi pripadá až dosť podozrivé...A najväčšia smola bude pre mňa asi to, že ho nemajú v Alze...Tak kto vie odkiaľ ho zoženem :(
index.php

měnit se nemusí, pokud s chladičem nemanipuluješ (nesundáváš jej).

Nanáší se co nejtenčí vrstva, jednolitě na celý heatspreader procesoru. Pasta má vyplnit nerovnosti, nemá být "vrstvou" mezi CPU a chladičem.

Nanášej pomocí prstu v mikrotenovém sáčku, mně se osvědčily staré vizitky nebo platební karty. Dobře nanesená pasta je tehdy, když CPU nejde od chladiče oddělit jinak, než postupným "kroutivým vikláním" - pak totiž mezi plochami není žádný vzduch. Kdybys byl prase, tak s dobře nanesenou pastou lze vytáhnout CPU taháním za chladič ze zavřeného (!!!) ZIF soketu (u AMD). :-)

Slovo nejidealnejsi neni zadny nesmysl ani patvar. Mnohem horsi patvary jsou pro CJ zkratky, navic pouzite z cizich jazyku. http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=ide%C3%A1ln%C3%A D Ja zas nemam rad pritroubly zkratky, zejmena z cizich jazyku a taky pocestovani slov. Vubec se mne to nelibi a nenadelam s tim nic. Tim nenarazim na tvoje imho, ale obecne na kretenstiny pouzivany po internetu. Bud jsme v CR nebo ne. Decka dnes maji ve skolach problem pouzivat cesky slova a nahrazuji to dementnima zkratkama a patvarama z AJ. Navic v mnoha oblastech toho, kde se pohybuju, neni problem mit nekolik veci idealnich podle urcitych kriterii, ale jedna ma treba neco navic pouze v urcitem ohledu, a pouze v konkretni situaci je z tech idealnich nejidelnejsi, atd.

Na to si bohu žiaľ budeš musieť zvyknúť...Lebo v tejto dobe, je už strašne málo ľudí,čo by boli ochotný sa prispôsobiť ostatným...Ja sa už nad tým radšej ani nerozmýsľam lebo ako vidíš sam, k ničomu by to neviedlo - iba by sa človek dokázal nasrať

Nebudu se s tebou hádat, ale nemáš pravdu. Ideální element je vždy jen jeden, a to vždy pro danou hodnocenou třídu/skupinu/vlastnost. Hodnotíš-li vícero vlastností, hodnotíš pak vždy nějakým váženým průměrem, ale vždy opět vychází jeden ideální element, a zbytek je množina neideálních. Jednoduše řečeno, existuje-li element lepší než uvažovaný ideál, pak tato úvaha nemá reálné opodstatnění.

Uvědom si prosím, cos to plácl za blbost.

Příklad:

- ideální nejrychlejší auto je Veyron
- ideální velké auto je autobus
- ideální auto do města je "dvoužidle" Smart

- ideální auto pro mě (jakožto tw), který chce auto rychlé, hlavně ale prostorné, zase ale ne přehnaně veliké, je nějaké MPV (neb Veyron je sice super rychlý, ale svou rodinu do něj prostě nenacpu, není a nemůže tedy být autem ideálním)

Toť prostá logika. Bohužel nevzdělanci przní jazyk nelogismy, protože NETUŠÍ pravý význam daného (cizího) slova. Takže i když se ti nelíbí mé "imho", nemusel bys taky používat cizí slova. :-)

Více k tomu nemám co říci, snad jen: viz pravidla pro stupňování adjektiv. Jen je zajímavé, že např. nejvyšší vrchol v ČR je jen jeden (a nikoli, jak ty tvrdíš, jich je více, jen ten jeden je "nejnejvyšší" :-p)

"Nejideálnější" je gramaticky správně. Ovšem logicky? Je-li nějaká vlastnost/věc/stav pro někoho ideální, nemůže být nalezena ideálnější než ideální (protože ta "původní" ideální by ideální nebyla)

S celkovou pokleslostí jazykové kultury máš samozřejmě pravdu, souvisí to pravděpodobně s komunikační (SMS, "ajsko", "fejsbuk"...) a IT explozí posledních desetiletí. Na druhé straně často je snažší něco popsat patvarem, než složitě opisovat řečí obrozenců - třeba "forverdnout port na routru", "mountnout trúkryptový kontejner".

-----
Se "stupňováním" se mi vybavuje Zemanův bonmot: "stupňování slova nepřítel" (gramatický nesmysl, ale budiž) - nepřítel -> úhlavní nepřítel -> koaliční partner ]:)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru