Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno jak naráz převést text z více souborů ve wordu do jednoho?

Mám problém. Mám například 1000 různých dokumentů ve WORDu s textem a potřebuji je "nasekat" do jednoho. Jelikož otevírat jeden po druhým by byla práce tak na dva dny a vkládat text pomocí CTRL+C a CTRL + V nechci, hledám alternativu jak je naráz překopírovat. Zkoušela jsem je neotevřené překopírovat do nového dokumentu, ale v novém dokumentu se mi text zobrazí jako "obrázek" se kterým nejde dále pracovat a já potřebuji aby text zůstal textem a já ho mohla nadále upravovat. Neznáte nějaký fígl?

Děkuji za všechny, tipy, rady, postřehy. :)

Předmět Autor Datum
Verzi Wordu nepíšeš. http://skvnet.org/2011/12/combine-merge-multiple-w ord-documents-to-one-documen…
karel 06.12.2012 10:33
karel
Díky, to jsem tam furt nemohl najít... Já hledal nějaký import...
JoDiK 06.12.2012 10:55
JoDiK
Nepíšeš verzi wordu, předpokládám tedy 2007 a jestli jsou všechny soubory v jedné složce, předpoklád…
JoDiK 06.12.2012 10:51
JoDiK
Ahoj JoDiK, řeším stejný problém, makro v pohodě funguje, ale potřeboval bych, aby se mi po sloučení…
Pidadip 15.07.2015 12:08
Pidadip
netuším co myslíš "formátováním". Pokud jsi prase a nepoužíváš zlom stránky, tak budeš muset po každ…
touchwood 15.07.2015 13:53
touchwood
Jde o to, že mám tabulku z excelu vloženou do wordu formou "Propojit a zachovat formátování zdroje"… poslední
Pidadip 15.07.2015 17:36
Pidadip
Díky moc :)
kirkenka 06.12.2012 12:25
kirkenka

Nepíšeš verzi wordu, předpokládám tedy 2007 a jestli jsou všechny soubory v jedné složce, předpokládám, že ano.

Makro na to spojování je přímo v nápovědě.

Stáhni si tento soubor...

Povol spouštění maker a pokud nevidíš panel Vývojář, tak si ho povol (Tlačítko office, Možnosti programu Word, Zobrazit panel Vývojář)

Pak klikni v panelu Vývojář na tlačítko Makro a dej upravit.

Sub SpojitSoubory()
Documents.Add
ChDir "D:\"
myName = Dir("*.DOC")
While myName <> ""
    With Selection
        .InsertFile FileName:=myName, ConfirmConversions:=False
        .InsertParagraphAfter
        .InsertBreak Type:=wdSectionBreakNextPage
        .Collapse Direction:=wdCollapseEnd
    End With
    myName = Dir()
Wend
End Sub

Oprav cestu za ChDir na svou složku kde máš 1000 souborů - na konci by mělo být lomítko takže třeba "C:\dokumenty\mocsouboru\"
Oprav za myName, jestli tvoje soubory jsou doc nebo docx nebo jak...
Pak spusť makro Trojúhelníčkem
Vytvoří se nový soubor a v něm bude všech 1000 souborů...

Proti předchozímu řešení budeš mít jednotlivé soubory ve výsledném dokumentu oddělené novými oddíly, nevím jakou máš představu o výsledku...

Ahoj JoDiK,
řeším stejný problém, makro v pohodě funguje, ale potřeboval bych, aby se mi po sloučení souborů zachovalo formátování, takto se mi rozhodní umístění a formát tabulek z excelu, které mám ve wordech vložené. Nevíš jak na to prosím?

netuším co myslíš "formátováním". Pokud jsi prase a nepoužíváš zlom stránky, tak budeš muset po každém vloženém souboru přidat znak konec stránky. Pak bude každý vložený dokument začínat na nové stránce.

Pokud jsi měl na mysli komplexní formát stránky (orientace, okraje apod.), nejsem si jist, že to půjde, ale minimálně bude třeba vložit znak pro nový oddíl.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru