Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem jak přihlásit JAWA 50?

Dobrý den,

od bratránka jsem získal motorku JAWA 50. ale již před nějakou dobou jí nechal trvale vyřadit z registru. Mám ještě nějakou možnost jí přihlásit?

díky za rady:-)

Předmět Autor Datum
máš dvě: pokud je to poctivý kus pionýra, originál, sežeň si na netu někoho kdo ti to otypuje a zaž…
kamzl 08.05.2014 22:06
kamzl
o první variantě jsem si četl, ale ty prachy a testovaní každý rok se mi nechce podstupovat. já tak…
Bóďa de Váša 08.05.2014 22:29
Bóďa de Váša
:-Dno to nevim tohle, na technický u pionýra kontrolujou hlavně ty čísla!!! Na STK ti určitě novej T…
kamzl 08.05.2014 22:47
kamzl
No, jestli si myslíte, že koupí přepsatelný papíry a udělá celý přehlášení s STK levněji, než veterá…
mirektatra 09.05.2014 02:29
mirektatra
Varianta s veteránskými doklady není tak krkolomná, protože každoroční prohlídka testovací komisí je…
mirektatra 08.05.2014 22:39
mirektatra
Trvale odhlášené to nepřihlásíš. Doporučuji sehnat přepsatelné papíry.Nenapsal jsi přesně o jaký typ…
pařez 09.05.2014 20:21
pařez
- Každý ČISTÝ papíry ano, ale je přerazení čísel "čisté"? :-( - veteránský za 5000,-Kč?! Nevím, odku…
mirektatra 09.05.2014 20:51
mirektatra
výmaz byl udělán v roce 2005. chtěl jsem to nechat v co nejoriginálním stavu... model je to 50-05…
Bóďa de Váša 09.05.2014 23:29
Bóďa de Váša
Pokud je v techničáku zapsáno, trvale vyřazeno, nejde legálně nic dělat. K podvodům nenavádím veřejn… poslední
milan.cukrar 11.05.2014 21:25
milan.cukrar

máš dvě:

pokud je to poctivý kus pionýra, originál, sežeň si na netu někoho kdo ti to otypuje a zažádej o veteránský značky.

nebo se dá jednoduše vybrousit opatrně číslo na motoru, sehnat si nějaký papíry a raznice a číslo z nich tam vyrazit. :-Dpřihlášeno během cca půl hodiny.

Edit" a jestli zdatný brusič,odnýtuj můžeš to samé udělat se štítkem na krčku, nebo bys spíš měl aby ti čísla seděli

:-Dno to nevim tohle, na technický u pionýra kontrolujou hlavně ty čísla!!! Na STK ti určitě novej TP nedaj už k vyřazenýmu fichtlovi, a vlastně k ničemu.

dej ho do pořádku, sežeň si nějaký papíry z jinýho -udělej ty čísla

!!!světla, gumy, brzdy a brzdový světlo, náhon s fungujícím tachometrem, nový lankovody(neroztřepený)!!!

nejezdi tam hlavně s nějakým laděným výfukem a nech si to seštelovat musí to cytnout na našlápnutí(ne na poprvý ale musí) jinak tě vyrazej mj.

A kdyby se zajímali o ty čísla motoru, nedej se řekni že jsi to tak koupil, nezapomeň to hlavně podle papírů přerazit i rok výroby

Varianta s veteránskými doklady není tak krkolomná, protože každoroční prohlídka testovací komisí je cenově srovnatelná s STK za X let a je to právně čisté řešení.
Variantu 2 bych nezmiňoval...
Je ještě varianta 3 - pokud bylo vozidlo vyřazeno v určité době, kdy platila možnost opětovné registrace, lze přihlásit znovu - info na registru.

Trvale odhlášené to nepřihlásíš. Doporučuji sehnat přepsatelné papíry.Nenapsal jsi přesně o jaký typ jde. Pokud je to jawa 550, 555 je číslo rámu jen na štítku ne na rámu. není třeba nic brousit, jen koupit nový štítek kam vyrazíš číslo z papírů které jsi zakoupil. Motor dáš z TP vymazat. Je to náhradní díl a nemusí být v TP zapsán. pokud je to jawa 20, 21, 23 opět bych nic nepřebrušoval, ale udělal přestavbu. Tzn. dojdeš na DI a řekneš, že ti praskl rám proto jsi použil ten ze zrušené motorky, který jsi měl doma jako ND,a do těch koupených papírů ti přepíší nové číslo rámu.
Veteránský vyjdou min. ma 5000,- testace každý rok, STK 1x za 4Roky. tak bych veteránský vůbec nařešil. Papíry tě vyjdou levněji a každý čistý papíry jsou vždy lepší než veteránský.

- Každý ČISTÝ papíry ano, ale je přerazení čísel "čisté"? :-(
- veteránský za 5000,-Kč?! Nevím, odkud jste, ale u nás o poznání méně. Retestace letos podražily o 100,- které se odvádí "do Prahy" :-( .
- I trvale vyřazené, pokud se týká o jisté období (tuším rok 94 ?), lze je znovu přihlásit. Bylo to období před institutem "depozitu", kdy se řešilo, co s tím - v tom období šlo trvale vyřadit s tím, že je to vratný krok. Přesněji viz. výše...
Pokud chce mít slušný stroj, který je odkazem své doby (netuším, proč jinak by jej exhumoval, když dnes jsou vozítka k přepravě vhodnější...), doporučil bych zachovat vše co nejpůvodnější, tedy i identifikaci vozidla.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru