Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem jakou koncovku výfuku na diesel?

ahoj. Chtěl bych se zeptat, jestli, když na starší diesel bez turba dám koncovku výfuku, Kvůli zvuku tak jestli to vůbec změní zvuk? Kámoš říkal, že se to prej naftou zacpe a nebude to mit zadnej zvuk, co myslite? A mam koukat na klasicky koncovky, nebo nejaky specialni pro ropaka? Diky moc

Předmět Autor Datum
Včera tuba, dneska koncovka? Zítra budeme řešil LEDky a pozítří křídlo, že jo. [http://kutilska.por…
Kurt 08.01.2013 19:51
Kurt
a vadilo by to? :D tak nevim, tak se ptám, snad na tom není nic špatného. A co z toho obrázku mam vi…
evo 2 08.01.2013 20:05
evo 2
letos frčí kočička [http://kutilska.poradna.net/file/view/1963-kocicka -jpg]
jirka44 08.01.2013 20:41
jirka44
Tak to je ale hodně přísný :-D:-D:-D
Kung Fu Ježek 08.01.2013 21:48
Kung Fu Ježek
to jste mi pomohli
evo 2 10.01.2013 20:01
evo 2
A mění vůbec koncovka zvuk? Já bych tam tu kočičku frknul, je to aspoň nápaditý. :-) Nevím taky, jak…
Zarniwúp 10.01.2013 20:15
Zarniwúp
Na zvuk klasickýho atmosféráku ta koncovka nebude mít žádný vliv.Akorát další nesmysl zbytečně nasra…
iconek 10.01.2013 22:02
iconek
Ale bude to vypadat "kůl". Není krásnější pohled, než na rouru od kamen místo výfuku na kdejakým šro…
Prasak 10.01.2013 22:34
Prasak
Jseš moc při zemi. Když výfuk, tak pořádný. [349980]
L-Core 12.01.2013 13:19
L-Core
Tak tohle nemá chybu. Vypadá to jako nějaké nové auto pro Bonda střílející zezadu rakety.
Potkan007 12.01.2013 13:55
Potkan007
kdyz, takporadne http://www.google.cz/search?q=tuzing&hl=cs&tbo=d&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LhPw…
ms-fiala 11.01.2013 14:29
ms-fiala
tak tohle je extrasuprspeciál :-D:-D:-D, ale muselo to dát hodně práce :-) [595855_.jpg]
Uroboros 11.01.2013 16:10
Uroboros
Krotitelé duchů III tohle byl předchozí model: [http://images2.makefive.com/images/entertainment/o…
touchwood 11.01.2013 20:52
touchwood
SkodaTrek: [http://www.autodoplnky.cz/picture/novinky_tuning_f oto/0_200009/16-09-2009-tuzing-kridl…
touchwood 11.01.2013 20:56
touchwood
Nejsem příznivec žádného ověšování auta cingrdlátky (což ta koncovka je) a pentličkami. Největší ozd…
Filuta 11.01.2013 02:09
Filuta
Pak je nejlepší ta kočka, je to aspoň vtipný nápad. když si k tomu pořídí ještě správný auto [http:…
jirka44 11.01.2013 08:33
jirka44
<flame>Jediný správný auto je tuhlencto. Všechno ostatní jsou náhražky.</flame>
Zarniwúp 11.01.2013 12:43
Zarniwúp
Já tě už dlouho sleduju, ty jsi na Francouzky! ;-)
touchwood 11.01.2013 20:50
touchwood
Vem to tak, že ta údajně nejkrásnější, která je tedy Italka na Francouzku nemá ani náhodou. Tak proč… poslední
Zarniwúp 12.01.2013 19:21
Zarniwúp
když předjíždím nízkým letem tyhle "kamnáře", tak se stejně na roury od kamen nekoukám ;-) edit: a…
touchwood 11.01.2013 20:49
touchwood
Nízký let? Snad nejsi jeden z těch, kteří by nejraději všechno pod 100 koní viděli na dálnici jen v…
Potkan007 11.01.2013 21:14
Potkan007
Jsem velmi mírumilovný řidič. Blikám jen velmi zřídka na "levoty" co neumějí předpisy "ježdění vprav…
touchwood 11.01.2013 21:29
touchwood
Tak to klobouk dolů, takových řidičů není moc, v Leonovi praktikuju to samé a překvapuje mě, že když…
Potkan007 11.01.2013 21:55
Potkan007
které nápis 1.4 MPI nutí dělat mi naschvály Většinou si tím něco kompenzují.
Prasak 11.01.2013 22:21
Prasak
A co potom 1.2HTP:-D:-D
Kung Fu Ježek 11.01.2013 22:35
Kung Fu Ježek
Ono to HTP jede paradoxně líp, než to 1,4MPi.
Prasak 11.01.2013 22:37
Prasak
Tak tak. Svezl jsem se tím a celkem to jelo, držet s tím 140km/h tacho se dá. Jen je v tom kravál a…
Dale Cooper 11.01.2013 22:45
Dale Cooper
nooo... jak kdy a jak kde. ve městě bych tomu i věřil. Ale na dálnici je haťapka nad 120 hotové neš…
touchwood 11.01.2013 23:00
touchwood
No to je asi pravda. On s tim na dálnici moc nejezdí a když jo, tak jede právě tak 120:-D Nejvíc jsm…
Kung Fu Ježek 11.01.2013 23:13
Kung Fu Ježek
on ten motor (HTP) na to taky byl konstruován - do města a na okresky.
touchwood 11.01.2013 23:28
touchwood
Zkoušel jsem i HTP, ale s časovým odstupem od mého auta, takže nemůžu přímo porovnávat. Pocitově čty…
Potkan007 11.01.2013 23:05
Potkan007
Jede no, brácha má htp a oproti naší feldě 1.3 to jede nesrovnatelně. A fabie 1.4 je vlastně jen pře…
Kung Fu Ježek 11.01.2013 23:07
Kung Fu Ježek
tak se podívej kolem těsnění ;-) určitě to tam bude vlhké.. :-)
touchwood 11.01.2013 22:47
touchwood
Motor je úplně čistý a suchý. Ona na to bude mít vliv i výměna těsnění, které se spíš roztrhlo, než…
Potkan007 11.01.2013 23:09
Potkan007
tak to potom jo. Protože mně to u cca 160 tisíc začalo pouštět, ale motor nebyl nikdy rozebíraný, v…
touchwood 11.01.2013 23:27
touchwood
Tačůde, co to máš vlastně za vehikl? Zatím jsem jen postřehl, že je to něco většího, těžšího, silněj…
Prasak 11.01.2013 22:24
Prasak
takové běžné přibližovadlo.. [http://fotka.pixmac.cz/4/obrnene-transportery-ot64 -skot-armored-pixm…
touchwood 11.01.2013 22:48
touchwood
Jo, je to VW agregát, mám pocit, že to montovali aj do Golfů. Co to máš za vehikl nepoznám. Aj lidi…
Prasak 12.01.2013 01:16
Prasak
to by pak bylo moc jednoduché. ;-) MPV zase tolik není, máš dost velkou šanci.
touchwood 12.01.2013 10:15
touchwood
Kia Carens
manas 12.01.2013 10:33
manas

Nejsem příznivec žádného ověšování auta cingrdlátky (což ta koncovka je) a pentličkami. Největší ozdobou auta jsem já sám :-p. Mám akorát na bocích nalepené úmělohmotné lišty proti hovadům na parkovištích, aby mi to neomlátili dveřma když vytahují ven svoje zadky a nečuměj kolem. Jaký má význam ta koncovka, kromě parády? Pak je nejlepší ta kočka, je to aspoň vtipný nápad.

Nízký let? Snad nejsi jeden z těch, kteří by nejraději všechno pod 100 koní viděli na dálnici jen v pravém pruhu. Když mám na tachometru 120, rozhodnu se, že budu předjíždět, plyn položím až na podlahu, nejlépe podřadím, pětkrát se ujistím, že v levém pruhu tak kilometr zpátky nic nejede a začnu předjíždět. Najedu do levého pruhu a už mám na nárazníku někoho přilepenýho.
I když vytáčím trojku do 110, tak se mi většinou někdo nalepí na nárazník a bliká.
Za ideálních podmínek na rovince, která by se dala nazvat nekonečnou, se zavřenými okýnky, dobrým tlakem v pneumatikách, přízni všech existujících i neexistujících božstev a bez zátěže dokážu auto rozhýbat na tachometrových 190, v reálných podmínkých se relativně slušně rozjede na 165 i plně obsazené a víc ani ťuk.

Na jednu stranu je chápu, když mám půjčeného Leona se 118kW, tak mě taky Fabie v levém pruhu moc nepotěší, ale zase musej pochopit oni mě, že nechci jet 90 po rovince a 60 do kopce za kamionem. Úplně skvělá je na tohle dálnice z Barrandova do Příbrami, jak je za Prahou u benzinky 50 do kopce. Přibrzdím na 50, pak se chci rozjet. V levém pruhu by mě ušlapali a v pravém jedou kamiony 50 až na vrchol stoupání.

Ke cti Fabie musím ale jedním dechem dodat, že do 120 se udržím loňského modelu Octavie 2.0 TDI bez větších problémů. Až nad 120 má jasnou výhodu.

Jsem velmi mírumilovný řidič. Blikám jen velmi zřídka na "levoty" co neumějí předpisy "ježdění vpravo (mimo město)", když je pravý pruh široko daleko prázdný - to jsou typicky D-jedničkoví úchylové, co si nevšimli že už nejedou po tankodromu D1 nebo D2. Jinak prostě zvolním a dojedu je bez brždění a následně zase akceleruju.

A samozřejmě takto rychle jezdím jen když je silnice volná, protože jinak je z té neustálé akcelerace v nádrži vír, nebo spíše černá díra, přece jen rozhýbat necelé dvě tuny není jen tak. Na druhou stranu je to strašně zábavné prohánět "závodníky" v referentských oktávkách co si myslí že jsou kings of the road řídivší überwagen.. Je strašně legrační sledovat ta mračna kouře co se jim line z výfuků ve snaze setřást to "podauto" za nimi. ;-) Samozřejmě, když potkám já nějaké to AMG, Maserati apod. (pár jich potkávám), tak se klidím z cesty, tenhle level je i na mně moc.

jinak stará dobrá fábka a její 1,4MPI jsou hodně dobré motory - na to jak jsou staré. Prostě jen trochu pouštějí olej a ve vyšších otáčkách vadnou a žerou jako prase (jako každý 8-ventil), zato spolehlivost je parádní (aby taky ne, když je to celé jednoduché jako facka).

Tak to klobouk dolů, takových řidičů není moc, v Leonovi praktikuju to samé a překvapuje mě, že když chci, tak se ho zas tolik aut neudrží, minimálně čipované kouřící TDI Ochcávky se nechytaj. On je Leon i s 1.8 TSI a DSG převodovkou docela lehký. Všimnul jsem si i spousty "závodníků", které nápis 1.4 MPI nutí dělat mi naschvály. Štítek jsem sundal, nalepil jsem místo něj vRS a od té doby je od nich naprostý klid. Jak málo stačí. Ten původní štítek je teď na Leonovi, takže se občas někdo nalepí a nestačí se divit, jak těch 60 koní upaluje.
Mně olej vůbec nežere. Jde o 1.4MPI 44kW, najeto po 11 letech necelých 40 000 a olej měním v pravidelných intervalech. Množství vypuštěného a napuštěného oleje je prakticky stejné.
Co se výkonu v otáčkách týče, tak vadne, ale nepřijde mi, že by moc žrala. Svižná dálnice s těžkou nohou za 7 na sto, po městě pod 7, když se držím třeba i při rozjezdech silnějších, tak 7,5. Samozřejmě styl městský závodník jsem změřil na 8,7. Na spolehlivost si zatím nemůžu stěžovat, minulou zimu odešel alternátor, ten ale nepatřil k dílům z tohohle auta. Děda si Fabii už od koupě nechával opravovat nějakým kamarádem v garáži a tomu se evidentně hodil nový alternátor. Podle vyjádření servisu, kam jezdíme, měl alternátor za sebou minimálně 200 000 km a byl celý spálený. Jinak jenom běžné kontroly.

Tak tak. Svezl jsem se tím a celkem to jelo, držet s tím 140km/h tacho se dá. Jen je v tom kravál a asi to i žere.
Jojo, slzu v oku zamačkávám, vzpomenu-li na Escorta s 1,8 16v (77 kW)... Jelo to parádně; jen to ve městě a na kratší trasy chlastalo k 10 litrům. Nyní jezdím Fusionem (1,4 16v, 59 kW) a to sice nežere, ale kdovíjaké závody se s tím jezdit rozhodně nedají.

No to je asi pravda. On s tim na dálnici moc nejezdí a když jo, tak jede právě tak 120:-D Nejvíc jsme s ní jeli 170km/h ale to už byly otáčky skoro u červenýho a než jsme to vydojili... Do stovky to ale zrychluje výborně, oproti feldě.

Zkoušel jsem i HTP, ale s časovým odstupem od mého auta, takže nemůžu přímo porovnávat. Pocitově čtyřválec lépe táhne v nízkých otáčkách, ale rozdíl není moc velký. HTP není tak neochotné k vytáčení. U tohohle motoru mi to občas připadá, jako by měl na 3500 nějakou pojistku proti svižnější jízdě. "Opravdu si přejete zrychlit? Myslíte to vážně a jste si vědom všech rizik? Tak dobře!" a teprve potom pokračuje.

Motor je úplně čistý a suchý. Ona na to bude mít vliv i výměna těsnění, které se spíš roztrhlo, než prasklo. Jak už děda neměl cit v noze, tak si chtěl být jistý, že mu to nechcípne a pouštěl na jedičku spojku při 6000+ otáčkách. Těsnění je měněné, když jsem já před asi 17 000 kilometry dostal auto.

Tačůde, co to máš vlastně za vehikl? Zatím jsem jen postřehl, že je to něco většího, těžšího, silnějšího a jezdíš s tím hodně a uveze to myslím i více lidí najednou.

K těm osmiventilům - ta moja vochcáfka (1,6 benzín) právě začne táhnout až ve vyšších otáčkách, tj. od 4 tisíc nahoru. Do tří tisíc je to dost líný, dlouho mi trvalo, než jsem si na to zvyknul, když jsem s tím začínal jezdit. Na druhou stranu, předtím jsem měl jen menší a lehčí auta.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru