Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno kde je ted servis notasu ASUS ??

Mam problem s novym Asusem AJ6E. Pri provozu na baterie se rozsype display - notas pritom jede dal.
Servis co je v zarucnim sesite na tel 596 766 888 hlasi porad ze nemaji pracovni dobu - na netu jsem se docetl ze to presunuli jinam. Na cisla 596 766 901 - 902, 903, 904 jenze vsechny hlasi ze neexistujou ....
http://www.czechcomputer.cz/art_doc-8925FF831D4CF4A DC1257213003BC7BB.html

Jediny co jsem nasel je formular pro objednani svozu
pickup.asp
otazka je jeslti je ale funkcni.

Navic v zarucni karte je ze se musi registrovat do 30dnu od nakupu na webu ASUS, tam nikde ale na registraci nic neni ....3-[

Reklamoval jste ted nekdo ASUS, poradte kde ?
Pripada mi to ale cely desne neprofesionalni, kam se hrabou na servis ACERu....:-/:.(3-[
dik.

Předmět Autor Datum
ASUS sevis je teď ve stádiu v jakém byl ACER. Dalo by se říct katastrofa....
MM_tank 27.03.2007 13:13
MM_tank
Pokud vim tak reklamaci je povinen prevzit i PRODEJCE a nepomuze mu to, ze se ohani tim, ze servisni…
Moas 27.03.2007 13:17
Moas
Já řešila problémy s wifinou u prodejce, na servis ASUSu se vydlábli a spravili to sami...no ale byl…
merlouska 27.03.2007 13:48
merlouska
No to pisou v te servisni brozurce co k tomu byla, nicmene v zarucnich podminkach jako podminka to v…
djdave 27.03.2007 15:31
djdave
za ty preklepy asus nemuze ... ;-)
djdave 27.03.2007 15:32
djdave
reklamace_nbasus.htm koukni se na tyto stránky.
Max 27.03.2007 14:20
Max
no to je to cislo kde nikdo neni, je to zruseny ...
djdave 27.03.2007 16:21
djdave
tak co jeste nikdo nemate zkusenost kde hledat servis ? Ve 100meze mi dali cislo ktere pry zarucene…
djdave 02.04.2007 09:35
djdave
Pro reklamaci vyplňte prosím tento online formulář: rma_cz poté postupujte dle instrukcí v mailu kte…
anarchist 02.04.2007 13:24
anarchist
ok to udelam, nic jineho mi nezbyva, snad se opravdu nekdo ozve, treba Martani, protoze je to cele t…
djdave 02.04.2007 14:29
djdave
Pred par mesiacmi som musel vyuzit sluzby servisu od SILu. Obejdnavka a registraci cez wwww a mailom…
fleg 02.04.2007 13:42
fleg
sil uz neni ...
djdave 02.04.2007 15:14
djdave
Sám sis odpověděl, je to ten odkaz, kde se ptáš, jestli je funkční. Ano! Je funkční a můžeš ho použí…
Miloslav 02.04.2007 21:03
Miloslav
Dotatek - pokud to je ovšem dovoz z legálního zdroje. Czech Computers je znám tím, že se podbízí cen…
Miloslav 02.04.2007 21:08
Miloslav
nabízí zboží z pochybných zdrojů, na které neuznají záruku I kdyby to byla pravda, mě jako zákazník…
anarchist 02.04.2007 22:48
anarchist
Problem vidim v tom ze bezny zakaznik asusu nema sanci tento formular nalezt. Telefony nefunguji, pr…
djdave 03.04.2007 14:32
djdave
Nahlédl jsem ke dvěma náhodně vybraným prodejcům a u obou je odkaz na onen formulář. Tak já nevím, j…
anarchist 03.04.2007 15:03
anarchist
http://support.asus.com/default.aspx?SLanguage=cs-c z
kmiki 06.04.2007 12:14
kmiki
tak ten kontaktni formulat fungoval. Ozvali se mi z tohoto kontaktu emailem SIL Eastern Europe a.s.… poslední
djdave 16.04.2007 14:51
djdave

Pokud vim tak reklamaci je povinen prevzit i PRODEJCE a nepomuze mu to, ze se ohani tim, ze servisni stredisko je nekde jinde. Musi to prevzit a na vlastni naklady to tam dopravit a do 30 dnu od prevzeti vyridit....

Já řešila problémy s wifinou u prodejce, na servis ASUSu se vydlábli a spravili to sami...no ale byl to softwarový problém, takže asi nebyl moc důvod to posílat někam k nim.
ALe ten problém co máš ty je opravdu na reklamaci u nich, s tím žádnej servis asi nic moc neudělá. Co se týče registrace, já o tom vůbec nevěděla a neregistrovala jsem to. Že se to musí jsem zjistila asi až někdy před měsícem nebo kdy... Teď už je samozřejmě pozdě, tak jen doufám, že to nebudu potřebovat.

No to pisou v te servisni brozurce co k tomu byla, nicmene v zarucnich podminkach jako podminka to vubec uvedeno neni. Registrace po telefonu nejde - nefunguje, a na webu ac umim anglicky to najit nemohu ...
Hold pojedu vice na AC, na reklamacku mam dva roky a uz me nebavi porad tahat data mezi zaloznimi notasi - predtim se zase cekal na reklamacku acera :)
Mam perfektn zkusenost s reklamockou routeru Asus u Joyce, ta probehla dle predstav ... notasy jak vidim jsou opravdu katastrofa. Myslim ze asus je posledni prvni a posledni notas na firme co jsem koupil:-|

Sám sis odpověděl, je to ten odkaz, kde se ptáš, jestli je funkční. Ano! Je funkční a můžeš ho použít. Objednáš si dopravu, nebudeš vůbec nic platit, sami si notebook odvezou a sami ho přivezou. Co bys ještě chtěl? Co Acer může nabídnout navíc?

Dotatek - pokud to je ovšem dovoz z legálního zdroje. Czech Computers je znám tím, že se podbízí cenou a musí proto taky občas něco udělat a nabízí zboží z pochybných zdrojů, na které neuznají záruku. Na ASUS nikdy nebyla potřeba registrace. Potřebuješ záruční list nebo stačí i faktura s datem prodeje a _HLAVNĚ_ sériové číslo výrobku.

nabízí zboží z pochybných zdrojů, na které neuznají záruku

I kdyby to byla pravda, mě jako zákazníka nemusí toto z hlediska záruky zajímat. Ale moci se obrátit přímo na servis má pochopitelně svoje výhody.

Czech Computers je znám tím, že se podbízí cenou

Vyšší cenou se podbízet nedá. Doba zajímavých cen v CC je dávno pryč. Ani nepamatuju, kdy naposledy jsem tam našel něco levněji než u konkurence. Nicméně když potřebuji něco nutně zakoupit ve večerních hodinách, rád si u nich připlatím.

tak ten kontaktni formulat fungoval. Ozvali se mi z tohoto kontaktu emailem

SIL Eastern Europe a.s.
Těšínská 1970/56,
710 00 Slezská Ostrava

tel.: 596 253 670
fax.: 596 253 699

Do tydne byl notas opraveny zpet s tim ze jen updatovali BIOS ... Snad to bude ok.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru