Předmět Autor Datum
Vpravo je hledání, napiš tam ntoskrnl a čti.
karel 19.04.2013 19:26
karel
diky jdu na to
firo 19.04.2013 19:33
firo
v tom txt je postav jak na orloji.. vše se týká jádra, které má za úkol komunikaci s hw v pc, které…
kmochna 19.04.2013 19:39
kmochna
žee tolik dump souboru jsem ani ja necekal a je to skladacka ja uz ho takto koupil a jak jsem cetl t…
firo 19.04.2013 20:01
firo
napsat můžeš, proč by ne. taky bys měl z bedny všechno vyházet a najíždět to postupně.
kmochna 19.04.2013 20:07
kmochna
tak muj pc: zakladni deska: gigabyte GA-ep43-ds3 typ sbernice: intel agtl+ šiřka sbernice 64bit skut…
firo 19.04.2013 20:55
firo
jen win 7 ultimate mi vydrzi dele jak 15minut bez krachu Aha. takže sis to instaloval sám na histor…
karel 19.04.2013 21:01
karel
divej zas nejsem jak se rika chuj instaluju si system uz dlouho a kolegum v praci davam notesy taky…
firo 19.04.2013 21:05
firo
jinak ramky jsou byly testovany jak ma nabidka systemu win 7 dal jsem i hloubkovy test na nazev toho…
firo 19.04.2013 21:06
firo
ten seznam "Bug Check String" vypadá, že jeden černoch z banánovníku to složil, a jiný černoch z ban…
lední brtník 19.04.2013 20:24
lední brtník
mas hezke prirovnani ale jak z toho ven? jinak jo 6 tacu pred 2 rokama ale tenkrat sliboval že to sp…
firo 19.04.2013 21:01
firo
málo info. systém je stále původní, nebo ho někdo přeinstaloval a sem to zapomněl napsat, nebo se př…
lední brtník 19.04.2013 21:46
lední brtník
tak uz jsem jej přeinstaloval nekolikrat za 3 roky naposledny jsem udelal format nedavno jinak puvod…
firo 19.04.2013 22:00
firo
nebo se přitom vykašlal i na instalaci základních ovladačů http://pc.poradna.net/a/view/366229-ovla…
lední brtník 20.04.2013 11:21
lední brtník
divej ovladace jsem si instaloval i sam a zkousel jsem i to že jsem si zaplatil licenci na driver de…
firo 20.04.2013 11:55
firo
Aha, tak tady je problém! jsem si zaplatil licenci na driver dektiva ktery mi vsechny ovladace jest…
albru123 20.04.2013 12:42
albru123
prvni jsem pc koupil a delal to od zacatku driver detektive jsem si zaplatil az minuly rok v prosinc…
firo 20.04.2013 12:52
firo
OK, takže asi tě odkážu jinam, kde bude více lidí. :-D Zkus se zeptat na Superuser.com (Angličtina p…
albru123 20.04.2013 13:03
albru123
jsem si zaplatil licenci na driver dektiva pěkná blbost. takže ty neumíš instalovat ovladače ze str…
lední brtník 20.04.2013 13:16
lední brtník
dobra napisu to jeste jednou driver detektive byl jen pokus instalace ovladacu je pro tupce !!!!!l j…
firo 20.04.2013 13:40
firo
tvoji slohovku nechápu, číst se to nedá, nevidím v tom bordelu jedinou informaci. screen ze správce…
lední brtník 20.04.2013 14:00
lední brtník
dobra uznavam jsem to přehnal proto se omlouvam. bohužel se potykam s tim že mluvim a pisi na rovinu…
firo 20.04.2013 14:24
firo
Tak přiznám se, že tak různorodou sbírku chyb z jedné mašiny jsem fakt ještě neviděl :-? V převážné…
Zdenál 20.04.2013 15:00
Zdenál
jo interubce :D . jo jinak to dela od novoty a jen takova zajimavost kdyz je pc bez zatižení tak spa…
firo 20.04.2013 15:27
firo
Předpokládám, že Vista i XP byly taky nelegální? Jak jsem psal - vyzkoušej legální Windows. Ty zavir…
Zdenál 20.04.2013 15:39
Zdenál
tak xp a vista byly nelegal to mas pravdu ale bez aktivatoru. win 7 mam originalní. a partyzan :D :D…
firo 20.04.2013 17:06
firo
Jen k těm pípnutím-restartuj,počítej,koukni jaký máš BIOS a pak hledej chybu třeba tady www.bioscent…
Karel04 20.04.2013 17:30
Karel04
jo tet jsem byl akorat na cigarko venku asi byla modra smrt a prisel jsem a pc byl vyply a kdyz ho z…
firo 20.04.2013 17:39
firo
1.chcíplý zdroj 2.pokud ne zdroj,tak asi základní deska nebo zkrat na kostru.
Karel04 20.04.2013 17:45
Karel04
jinak verze biosu je : awart modular bios v6.00pg verze: ep43-ds3 F9 za
firo 20.04.2013 17:47
firo
hmm ale zas to udelalo po modre smrti protože jak jsem to zapl tak mi jako klasicky po modre smrti s…
firo 20.04.2013 17:52
firo
a kostru jdu zkontrolovat :)
firo 20.04.2013 17:52
firo
U zdroje nezáleží tolik na vatáži, jako na značce. Kvalitní 350 W toho může utáhnout víc, než šmejdo…
Zdenál 20.04.2013 18:11
Zdenál
jj uz se divam i po novem jen takhle do zavady tolik nevidim a prave chtel bych si byt jisty zda to…
firo 20.04.2013 18:31
firo
jistý si být nemůžeš, ale je to ideální viník- tvůj log vidíš- ten systém šílel. ze zákona máš práv…
kmochna 20.04.2013 18:39
kmochna
jj a na kolik procent mužr byt hw nejak nekompatibilni s jinym hw v pc(tet nevim jestli jsem to naps…
firo 20.04.2013 18:47
firo
vyzkoušej nouzový režim windows. najíždějí pouze generické ovladače- žádné fičury. pokud spadne, tak…
kmochna 20.04.2013 18:53
kmochna
dobra vyzkousim napisi, predtim sem cekal az to spadne a rozpipa se ale to se nestalo
firo 20.04.2013 19:03
firo
tak jsem najel do nouzoveho rezimu cca po 30minutach nespadl tak jsem zmack start a windows se zasek…
firo 20.04.2013 19:51
firo
Možná opravdu vadné RAM.
albru123 20.04.2013 20:11
albru123
uvidime zkousim hw jinak deska ma v sobe integrovanou sitovku a zvukovku tak s tou nic neudelam zdro…
firo 20.04.2013 20:13
firo
Super, 1x dlouze a 2x krátce je chyba grafiky, nezapojená, takže jsme tam kde jme byli. Nekonečná sm…
albru123 20.04.2013 20:16
albru123
jdu to prohnat tim memtestrem tak uvidime je to smycka ktera furt nedava smysl jen by me zajimalo co…
firo 20.04.2013 20:24
firo
chlapi prosim vas jak mam nastavit tech vice pruchodu u memtestu nacetlo to boot a jede automaticky…
firo 20.04.2013 20:30
firo
neřeš- nech běžet do rána. pokud ráno budou chyby, dá se vycházet z tohoto. memtest bude opakovat te…
kmochna 20.04.2013 20:34
kmochna
no jako jede a v 16 procentech se mi tam objevily nejake chyby jsou tam vypsany adresy a pod polickl…
firo 20.04.2013 20:36
firo
jo seklo a po resetu to zaclo pipat jak blbe podarrilo se mi to spocitat az na druhe kolo pipani a p…
firo 20.04.2013 20:38
firo
Teď jsem někde přečetl, že jde vygumovat kontakty na RAMkách, ale nijak efekt to asi mít nebude, máš…
albru123 20.04.2013 20:40
albru123
no kua obe? no jinak jake mi doporucite? tet tam jsou ddr 2-400 adata dqve1A16
firo 20.04.2013 20:43
firo
Opravdu nwm :-D Až tak zběhlý nejsem, třeba máš špatný zdroj, nech si poradit od ostatních, na HW di…
albru123 20.04.2013 20:46
albru123
adata se většinou vyrábějí tak: že číňan plivne do rýžového políčka a co vyplave, to se tam zakompon…
kmochna 20.04.2013 20:46
kmochna
Pokud jsou staré, nemusí být nutně pravda, asi jako Gigabyte. Ve starém PC mám asi 7 let staré RAMky…
albru123 20.04.2013 20:50
albru123
ale, jo. firo prostě bude muset vycházet ze spojnice ram-deska- zdroj.
kmochna 20.04.2013 20:53
kmochna
vytahl jsem je a dal zpatky a zkousim znovu diagnostiku a uz to je prozmenu v 66 procentech a zatim…
firo 20.04.2013 20:55
firo
tak za desku bych dal ruku do ohne že je ok tak zbyva zdroj a ramky ok zkusim si pujcit oboji a povy…
firo 20.04.2013 20:57
firo
Ne, tolik chyb ne. Já bych třeba bral Kingston, ale připrav si peněženku, protože DDR2 jsou drahé.
albru123 20.04.2013 20:57
albru123
dobra tak kdyz ne tolik chyb tak co by mohlo dale delat problem at to nejak uzavrem jinak vim že to…
firo 20.04.2013 21:00
firo
nech to běžet noc, kdyžtak si počkej na odborníka přes hw, co ti poradí (třeba kontakty či kýho čert…
kmochna 20.04.2013 20:59
kmochna
ok nahodou nekoho z ostravy nebo okoli neznate že ? jinak 'kmochna' dekuji za rady a za pomoc
firo 20.04.2013 21:01
firo
Sice jsem z Ostravy, ale nikoho neznám. :-D
albru123 20.04.2013 21:08
albru123
tak to je fajn a odkud si presne? ja z koblova
firo 20.04.2013 21:09
firo
Já ti s tím stejně nepomůžu, nejsem přes HW.
albru123 20.04.2013 21:10
albru123
jinak jeden test je hotov a no error a do alfy se mi s tim znovu nechce oni reknou ze je neco v pici…
firo 20.04.2013 21:12
firo
zitra mam cely druhy pc :) na vyzkouseni dilu:)
firo 20.04.2013 21:17
firo
Být tebou začnu zdrojem, sice jsi myslím říkal že už jsi zkoušel, ale tak budeš mít alespoň nějakou…
albru123 20.04.2013 21:21
albru123
vsak prve jen se bojim že povymenuji vse a bude to k ničemu
firo 20.04.2013 21:29
firo
memtest ti vypsal chyby ramek, vyměň je a nech znovu běžet test. nový zdroj se vybírá podle zatížite…
lední brtník 20.04.2013 22:11
lední brtník
jj vse vyzkousim jinak jak jsem ty ramky vytahl a dal zpatky po tom zaseknuti mem testu tak uz test…
firo 21.04.2013 00:04
firo
jo. když přestanou padat windows, je to dobrý.
lední brtník 21.04.2013 09:49
lední brtník
Ano, je to možné. Asi měly špatný kontakty, třeba už jsou nějak vychozený sloty na desce. Pokud se o…
Zdenál 21.04.2013 10:38
Zdenál
no tak mem test po cele noci je ok jelo to celkove 40x a bez chyby vyzkousim jednu a pak druhou jest…
firo 21.04.2013 11:16
firo
Samozřejmě je nesmysl, aby RAM nejely v duálu, když je ta možnost, že. Jaká je kombinace slotů pro d…
Zdenál 21.04.2013 11:46
Zdenál
jj ja je mel ve slotech 0+2 a ukazalo mi to dve giga ono se to ma jinak nasobit jinak zakladni deska…
firo 21.04.2013 13:16
firo
Ano, je to tak: 0+2 nebo 1+3 - v těch druhých dvou slotech (1+3) jsi tu RAM taky zkoušel? Nějak nech…
Zdenál 21.04.2013 14:39
Zdenál
jo zkousel jsem to a stejne. jinak co se tyka toho nasobeni kdyz man 2x 1gb a mam je ve slotech pro…
firo 21.04.2013 16:26
firo
Ty si myslíš, že se ti zázrakem zvětší kapacita RAM? Přečti si jak Dual-Channel funguje
albru123 21.04.2013 16:29
albru123
jj dekuju clanek mi stacil uz jsem zasse o malinko chytřejší :)
firo 21.04.2013 16:40
firo
chlapi tet tu mam kamarada a ten rika že u počitače ktery ma dve jadra tak v klidu pracuje jen jedno…
firo 21.04.2013 16:52
firo
je to různý, řídí si to systém. snaží se vytěžovat jádra rovnoměrně - ale to není možné u starších a…
lední brtník 21.04.2013 19:02
lední brtník
takže by melo jet jen jedno jadro a druhe na nulove krivce? jinak tet testuju dily z jineho pc
firo 21.04.2013 20:46
firo
no jinak jsem dal ramky od kingstonu 2x2gb a vypada že okej ještě zkusim pod zatiženim ale asi za vs…
firo 21.04.2013 21:42
firo
tak ramky to nejsou sotva jsem zapl hru tak to spadlo :(
firo 21.04.2013 21:45
firo
chyba v instalaci systemu nebo chyba v desce nektere integrovane obvody (ty černé obdelnicky zapajen…
SKINPAS 21.04.2013 13:52
SKINPAS
táhni zpět mezi idioty sobě rovné
lední brtník 21.04.2013 13:56
lední brtník
tak ramky to nejsou sotva jsem zapl hru tak to spadlo 1) paměti memtestem projdou a pod windows ne…
lední brtník 21.04.2013 22:17
lední brtník
ledniku memtest bežel celou noc a bez chyb. mam k dispozici cely druhy pc s deskou jen o radu nizzsi…
firo 22.04.2013 17:40
firo
A měřils vůbec teploty CPU/GPU při zátěži :?:
Zdenál 22.04.2013 17:45
Zdenál
hned po tom seku bylo na cpu 1 57stupnu na cpu 2 bylo 54 stupnu a gpu dioda 53 stupnu zatižim to a u…
firo 22.04.2013 17:47
firo
teploty se zvednou jen o trochu ale jsou v norme neprekroci 65stupnu jinak to pada i tak takže mi zb…
firo 22.04.2013 18:12
firo
Už si to nepamatuju, ale udělal jsi update BIOSu? Možná teď napíšu úplnou krávovinu, ale třeba díky…
albru123 22.04.2013 20:03
albru123
no to nedelal ale vyznej se v tech biosech koukej http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx…
firo 22.04.2013 21:29
firo
verziu BIOSu si pozeraj na vypisoch pri zapnti PC a ne nejakymi toolmi, tie nemusia vycitat spravnu…
MM.. 22.04.2013 21:59
MM..
Tvoj problem ale skor bude vadnym HW napr. zdroj, doska, apod., ak ten BSOD nastava aj v kerneli. Na…
MM.. 22.04.2013 22:01
MM..
zdroj je přesně co zač?
lední brtník 22.04.2013 20:59
lední brtník
tak bios muzu zkusit alle tet samym prehazovanim hw mam modrou smrt sotva co najede windows takže zi…
firo 22.04.2013 22:39
firo
jinak uz jsem zkousel vymenit ramky,procesor a bez vysledku a me ramky a zdroj v druhem pc a jedou i…
firo 22.04.2013 22:43
firo
zkus ten jiný zdroj,už jsem Ti to doporučoval v sobotu.Ale ta deska to může být klidně taky. Karel0… poslední
Karel04 23.04.2013 08:10
Karel04
pridani 0.005v myslim že si to tam tak psal neodpali to ramky? kolega ti psal 50mV = 0.05V, je to b…
lední brtník 23.04.2013 08:01
lední brtník

žee tolik dump souboru jsem ani ja necekal a je to skladacka ja uz ho takto koupil a jak jsem cetl tet v jinych diskuzich muzu vypsaat veci z biosu co se tyka taktu a pc a pak jestli mi nekdo poradi byl jsem uz i na jinych portalech ale poslali me nekde tak zkousim posledni pomoc zde a v obchode me take poslali nekde

tak muj pc:
zakladni deska: gigabyte GA-ep43-ds3
typ sbernice: intel agtl+
šiřka sbernice 64bit
skutečny takt:200mhz (qdr)
pamětová sbernice:
typ sbernice: ddr2 sdram
šířka sbernice:64bit
pomer dram:fsb: 12:6
skutečný takt: 400mhz (ddr)
efektivni taktovani 800mhz
typ ram: 2x dimm: a-data dqve1a16
velikost každa ma 1gb
velikost modulu: 1gb(2 ranks, 4 banks)
napajeni modulu: sstl 1.8

CPU:
typ: dual core intel pentium E5200, 2500mhz (12.5x200)
oznaceni cpu: wolfdale-2M
typ pouzdra: 775contact LGA
velikost: 3.75x3.75
tranzistoru: 228 mil
napeti jadra: 1.150-1.212v
napeti vztupu vystupu: 1.150-1.212v
maximalni prikon 91.9w@2.50ghz

graficka karta
zotac ge force 9800gt 512mb
typ sbernice: gddr3
šiřka sbernice: 256bit

zvukova karta integrovana z desky realtec al c888
hdd:
samsung hd103si ata devise
7200rpm-1000GB
ST3320620AS ata devise
7200rpm 320gb

zdroj: jmeno neni nebo nejde precist max vykon 500w
senzory aso po hodine zatiženeho pc:
teploty:
zakladni deska: 46C
cpu: 42C
cpu 1: 55C
cpu 2: 56C
gpu dioda: 50C
samsung hdd: 36C
seagate hdd: 34C

ventilatory :
cpu: 1455rpm
skřin: 3771rpm
zdroj: 802rpm
graficky procesor (gpu): 35 procent

napajeci napeti:
jadro cpu 1.17v
(blesk) +3.3v : 3.28v
(blesk)+12v: 11.92v
(bleskú+5v: 5.5v
dimm: 1.89v
jinak musim dodat zkousel jsem ruzne systemy a jen win 7 ultimate mi vydrzi dele jak 15minut bez krachu kdyz neni zatiženy ovšem když spustim jakoukoli hru ktera vytiži pc tak k modre smrti nedojde
zdroj info everes
kdyby jste chteli vedet cokoli dalsiho napiste a diky :)

divej zas nejsem jak se rika chuj instaluju si system uz dlouho a kolegum v praci davam notesy taky dohromady co se tyka formatu zaloh systemu a ovladacu zkousel jsem xp s ovladaci od vyrobce zkousel jsem 2000ku, wistu a i win 7 a jak rikam win 7 je nejlepsi a zas takova hystorie to neni me to staci praci na tom udelam a nove hry jako farc cry 3 coz vyslo myslim letos take rozjedu jsem spokojeny az na ty krachy

tak uz jsem jej přeinstaloval nekolikrat za 3 roky naposledny jsem udelal format nedavno jinak puvodni ovladace mam a mam postahovane i nejnovejsi verze ovladacu pro vse zkousel jsem vse co me napadlo tak se obracim na vas muj osobni tip že bude neco nekompatibilniho v hw ale rict to nemuzu jiste nejsem zase uplne odbornik

divej ovladace jsem si instaloval i sam a zkousel jsem i to že jsem si zaplatil licenci na driver dektiva ktery mi vsechny ovladace jeste aktualizoval vypsal jsem veci co mam v pc muže tam byt nejaka nekompatibilita v hw? a nebo ty dump soubory ty chyby co tam jsou mohl by mi to nekdo nejak vysvetlit popripade nejak navezt na vysvetleni? pokud je nekdo z okoli ostravy neni problem dojet i s pc jen potrebuju navezt nebo poradit co mam menit nebo instalovat dekuju

OK, takže asi tě odkážu jinam, kde bude více lidí. :-D
Zkus se zeptat na Superuser.com (Angličtina podmínkou).
Nezapomeň pořádně napsat konfiguraci tvého PC, a ne tyhle blbosti které nikoho nezajímají (myslím ty neužitečné dodatkové informace co jsi tu psal). Hoď tam dump a měl by jsi dostat odpověď většinou hodně rychle.
Vím že kradu rank Poradně, ale tam mu možná opravdu pomůžou.

dobra napisu to jeste jednou driver detektive byl jen pokus instalace ovladacu je pro tupce !!!!!l ja uplne tupec nejsem nejsem na vasi urovni to vim a se vsi uctou k vam se snazim pouze identifikovat problem pomoci lidi o kterych si myslim že tomu rozumneji vice jako ja ale ovladacejeste zvladnu nainstalovat jinak po formatu to a instalaci to pada stejne a je zazrak jak pc prezije bez modre smrti samotnou instalaci windousu jinak ty blbosti jsem vypisoval skrze toho ze jsem cetl v jinych prispevcich že muže byt problem v napeti ramek atd tak jsem to vse vypasl je v tom vse jak hw konfigurace pc tak nastaveni a taktu
a pokud vim napsal jsem pokud budou chybet nejake dalsi info rad vam je vypisi jen reknete co potrebujete vedet

tvoji slohovku nechápu, číst se to nedá, nevidím v tom bordelu jedinou informaci.
screen ze správce zařízení nejde sejmout?
prohlížeč událostí píše nějaké chyby po startu?
pokud se podařilo spustit nirsoft bsod viewer - opakují se tam stejné ovladače?

ptát se na instalaci ovladačů základní desky však považuju za zbytečné, nejsem zvědavý na vzteklé výlevy.

Tak přiznám se, že tak různorodou sbírku chyb z jedné mašiny jsem fakt ještě neviděl :-?
V převážné většině chyb je namočen ntoskrnl.exe (součást jádra Windows), párkrát taky driver grafiky NVidia, DirectX a antivirus AVAST, ale objevují se i dost exotické programy - cdd.dll (MS Canonical Display Driver), cng.sys (MS Kernel Cryptography Next Generation) nebo pacer.sys (MS QoS Packet Scheduler). S chybami od těchto programů jsem se fakt ještě nesetkal.
Závěr - je to celé nějaké divně nabořené... nemáš náhodou přetaktováno? A co Windows? Máš je legální? Pokud ne, zkus instalovat originálku, 30 dní ji můžeš mít bez registrace na vyzkoušení.
Dále:
Otestuj RAMky (Memtest86 nebo Gold Memory: stáhni ISO -> vypal na CD -> nabootuj, nech běžet více průchodů, ideálně přes noc).
Zkus spustit Windows třeba jen s jednou RAMkou, taky je zkus prohodit do jiných slotů.
Pokud máš možnost, vyzkoušej jiný zdroj.
Nahoď nějaký LiveLinux z bootovacího CD/DVD, jestli bude taky padat (aby se vyloučila / potvrdila HW závada).

P.S.: a proveď něco se svým písemným projevem - používej interpunkci, abys oddělil jednotlivé myšlenky. Někdy se to fakt skoro nedá pochopit.

jo interubce :D . jo jinak to dela od novoty a jen takova zajimavost kdyz je pc bez zatižení tak spadne i po novem nahrani windowsu. jinak jedu na win 7 a zkousel jsem i vistu a xp ale spadne jeste drive jinak ramky jsem zkousel prehazovat a bez reakce a kdyz jsem nechal jen jednu tak je to to same. jinak tes ramek co ma v podpoře windows 7 jsem zkousel a test vysel bez chyb.jeste zdroj uz jsem take daval druhy. a jeste takova zajimavost kdyz se pc restartuje po modre smrti trebas po 5 tak zacne pipat deska a svitit a bez pauzy nenajede jinak jinak ramky otestuji jak si rikal a linux zkusim take.

Předpokládám, že Vista i XP byly taky nelegální? Jak jsem psal - vyzkoušej legální Windows. Ty zavirované aktivátory leckdy dokážou velké divy se stabilitou.
RAMky se testují pouze a výhradně bez běžícího systému. Test v běžících Windows je jen pro srandu králíkům.
No a tu informaci s pípáním desky jsi doposud úspěšně zatajoval - choval ses jak partyzán při výslechu, že? Hlavně nám prosím neprozrazuj, kolikrát to pípne, to bychom v kombinaci se znalostí toho, jaký je v desce BIOS, mohli zjistit i příčinu toho pípání... ;-)

tak xp a vista byly nelegal to mas pravdu ale bez aktivatoru. win 7 mam originalní. a partyzan :D :D tet si mne dostal ale jo jednas se mnou normalne a nedelas ze mne v uvozovkach chuja :) a za to ti dekuju jinak jsem to nepocital kolikrat to zapipa ale muzu spocitat jak k tomu dojde. jinak verzi biosu jsem tam myslim psal. a ten test ramek udelam pres noc :)
PS: ještě jednou děkuju za pomoc :)

hmm ale zas to udelalo po modre smrti protože jak jsem to zapl tak mi jako klasicky po modre smrti se objevila vystraha že po neočekavane chybe byl system obnoven myslim že to je tak bych kecal uz jsem to videl tolikrat že mi z toho uz šploucha na majak :D jinak zdroj mam v pc asi 4mesice jsem si pujčoval od kamarada silnejsi kdysik jsem jel na 350w tak to jsem si myslel i ja že je slaby a kamarad mi dal 500stovku a ta jede. jinak co se tyka zakladni desky ta je nova tu jsem osobne vyreklamoval u kamarada co to skladal a byl jsem to i s nim vymenit abych mel jistotu že mi neda zpatky jinak nic cekam az vyskoci dalsi smrtak at vim vice

U zdroje nezáleží tolik na vatáži, jako na značce. Kvalitní 350 W toho může utáhnout víc, než šmejdovská pětistovka, která navíc nedokáže držet stabilní napětí. Potíže se zdrojem se tu řeší několikrát do týdne, stačí dát vyhledat "kvalitní zdroj" a máš plno materiálu.

vyzkoušej nouzový režim windows. najíždějí pouze generické ovladače- žádné fičury. pokud spadne, tak je problém v hw.

psal jsem ti, ať zapojuješ komponenty jednotlivě- ne že to nazdobíš jak vánoční stromek
zdroj, deska- beep code
zdroj, deska, gk- beep code
zdroj, deska, disk....
windows
zdroj, deska, disk, síťovka....
ani to nedávej do bedny- to jsme vždycky podkládali ručníkem na stole (vibrující části. )

tak jsem najel do nouzoveho rezimu cca po 30minutach nespadl tak jsem zmack start a windows se zasekl dale vypisuji chyby ktere mi to vyhodilo:
pruzkumnik windows werfault.exe chyba aplikace
instrukce na adrese0xfe613279 odkazovala na adresu pameti 0x003b76d0. s pameti nelze provest operaci read.

prihlaseni k systemu windows: logonUL.exe - chyba aplikace
instrukce na adrese 0xfbc2c55d odkazovala na adresu paměti 0xfbda7d80. s pameti nelze provest operaci writen
potom jsem zmackl ctr+alt+delete a objevilo se toto
procesu prihlaseni se po stisknuti ctrl alt delet nepodarilo zobrazit možnostizabezpečeni a přihlašeni. pokud operacni system nereaguje stisknete klavesu esc nebo počitač restartujte pomoci vypinace napeti

hned na to modra smrt
a tet zakladni deska nepipa ale jen v ni nepravidelne cvaka (jako kdyby jste dvemi drivky klepali o sebe takovy zvuk to ma)asi po dvou minutach tady toho cvakani deska 1x pine jak kdyby se pc mel rozjet ale monitor je vyply a cvaka vesele dale

uvidime
zkousim hw
jinak deska ma v sobe integrovanou sitovku a zvukovku tak s tou nic neudelam
zdroj+ deska bez ramek =11 dloouhe pipnuti
zdroj+deska+ram A pipne dlouze a hned2x kratce
zdroj+deska+ram B pipne dlouze a hned2x kratce
zdroj+deska+ram A+B pine dlouze a hned 2x kratce
zdroj+deska+ramA+B+graf karta vse najede jak ma a korat pri nacitani bootu napise že neni disk at nactu disk se systemem
zbytek normalne najede
tet jdu vypalit gold memory a otestuju ramky

jinak jeden test je hotov a no error a do alfy se mi s tim znovu nechce oni reknou ze je neco v pici a neni jen proto aby vydelali znama mela 9 let jeden windows bez formatu a slo to uz poznat sekal se atd stacilo udelat format a novy win a bylo ok a v alfe rekli že hdd je v pandzab :-):-):-D

Ano, je to možné. Asi měly špatný kontakty, třeba už jsou nějak vychozený sloty na desce. Pokud se objeví chyby, je nejlepší testovat každou RAMku zvlášť, abys poznal, jestli je vadná třeba jen jedna nebo obě dvě. A můžeš je ještě vystřídat ve slotech, abys poznal, jestli třeba není nějaký slot špatný.

no tak mem test po cele noci je ok jelo to celkove 40x a bez chyby vyzkousim jednu a pak druhou jeste k tem slotum ja mam 4 sluty barevne oznacene a ten co to skladal tam mi tvrdil ze se daji ty ramky dat do dualniho rezimu pricemz od zacatku to bylo. vzdy byla jedna ramka ve slotu 0 a dalsi ve slotu 2 a pak jsem je dal vedle sebe

tak ramky to nejsou sotva jsem zapl hru tak to spadlo

1) paměti memtestem projdou a pod windows ne - běžel memtest aspoň hodinu?
2) chybí driver chipsetu a ostatní ovladače se proto nenainstalovaly správně
3) 12V větev zdroje nestíhá zátěž
4) zdroj má vyschlé kondy a zvlněný výstup
5) základní deska má vyschlé kondy u cpu
6) chladič cpu je totálně zacpaný prachem / je volný
7) chipset není chlazen
8) nekompatibilní bůhví s čím - je tam servicepack 1?

Minor Version : 7600

9) pokud je tam warez, je to ztráta času

předchozích 80 reakcí jsem neprocházel, kdo se v tom má vyznat.

ledniku memtest bežel celou noc a bez chyb. mam k dispozici cely druhy pc s deskou jen o radu nizzsi zkousel jako prvni vymenit ram za kingstony windows drzžel a asi po hodine klidoveho rezimu jsem zapl hru a sup modra smrt. bohuzel zdroj vyzkouset nemohu protoze kamarad ho ma vadny jinak deska je nova a tet jsem zkusil prehodit procesor za 2x 3ghz tak jsem zkusil hned hru hra jela krasne a kupodivu i dele jak 10minut akorat asi po hodine a půl hrani se hra pri nacitani sekla tak tet ho necham v klidovem rezimu a pak zase zkusim spustit hru jestli windows spaadne. jinak na procesoru jsem vymenil teplovodivou pastu a zkontroloval i chladič a je pevny jinak odprasuji celkem casto at se nedojebe ta ma historie :-D

no to nedelal ale vyznej se v tech biosech koukej http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx ?pid=2846&dl=1# a ktery? ja mam :
Prodejce Award Software International, Inc.
Verze F9 ZA
Datum vydání 10/06/2008
Velikost 1024 KB
Podpora bootování Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
Schopnosti Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS
Podporované standardy DMI, APM, ACPI, PnP
Možnost rozšíření PCI, USB

jinak pokud se chce nekdo podivat na to co mi vytvoril everes tak kouknete tam najdete asi vse co mam
report-htm

verziu BIOSu si pozeraj na vypisoch pri zapnti PC a ne nejakymi toolmi, tie nemusia vycitat spravnu verziu ptz tooly citaju udaje na ktore vyvjar BIOSu casto sere (ptz nemaju ziaden vplyv na funkciu) a moze tam byt nezmysel.
Inac podla toho co si sem pastol mas verziu F9. Teoreticky by si mohol skusit BIOS F10b, opravovali tam nejaku kompatibilitu s grafickymi kartami.

tak bios muzu zkusit alle tet samym prehazovanim hw mam modrou smrt sotva co najede windows takže zitra udelam format a zacnu nanovo jinak jak jsem psal deska je nova asi jen půl roku stara a co se tyka napajeni ramek a pridani 0.005v myslim že si to tam tak psal neodpali to ramky?
a zdroj je 500w akorat nejsem schopen vycist znacku a druhy na zkousku shanim

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru