Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem načítavanie objektov .obj v openGL c++

Ahojte mám problém s načítaním objektu .obj

v kode som písala:
ako globalnu premennu:

ObjLoader doska;
vector<Vector3f> & doska_verts = doska.GetVertices();
vector<Triangle> & doska_triangles = doska.GetTriangles();

v renderi:

glBegin(GL_TRIANGLES);
{
glPushAttrib(GL_ALL_ATTRIB_BITS);
glDisable(GL_LIGHTING);
glColor3f(0.0f, 1.0f, 1.0f);
for (unsigned int i = 0; i < doska_triangles.size(); i++)
{
Vector3f tiangleVertex0 = doska_verts[doska_triangles[i].v0];
Vector3f tiangleVertex1 = doska_verts[doska_triangles[i].v1];
Vector3f tiangleVertex2 = doska_verts[doska_triangles[i].v2];
glVertex3f(tiangleVertex0.x, tiangleVertex0.y, tiangleVertex0.z);
glVertex3f(tiangleVertex1.x, tiangleVertex1.y, tiangleVertex1.z);
glVertex3f(tiangleVertex2.x, tiangleVertex2.y, tiangleVertex2.z);
}
glTranslatef(0, 0.1, 0.1);

glPopAttrib();
}

a v mainu:

doska.Load("box.obj");

program sa mi spustí ale ten box sa nevykreslí neviete kde by som mohla mať chybu ?

Předmět Autor Datum
Odkial mas triedu ObjLoader ? Jak je tam definovane GetTriangles() a GetVertices()? Nevracaju nahod… poslední
MM.. 12.04.2014 23:48
MM..

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru