Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem nootebook dell D600 problém se zapnutím

Zdravím

Mám problém se zapnutím dell D600. Při stisku startovacího tlačítka se pouze rozbliká ikona zámku, ve kterém bliká písmeno A, po chvíli vše zhasne. Nerozsvítí se ani LCD. Nootebook byl používán. Dřívější majitel z něj smazal pouze OS....od té doby ho nemohu nastartovat, a to i když je zapojený do sítě.

Díky za Radu.

Předmět Autor Datum
"Dřívější majitel z něj smazal pouze OS" - z jakeho dovodu??? Predpokladam ze dell ma na spodnej str…
MM.. 18.02.2008 17:56
MM..
mám pocit, že vadná RAMka je diagnostikována jinou kombinacíá LEDek. Ale můžu se mýlit, problém s pa…
touchwood 18.02.2008 18:07
touchwood
Odešlá deska (resp. se tento případ řeší výměnou desky - už jsem pár D600 s touto chybou viděl). V z…
touchwood 18.02.2008 18:05
touchwood
Ahoj, ted jsem zrovna odesílal notebook ASUS do Ostravy do servisu. Notebook je uz po zaruce a ma st…
Joki 27.02.2008 14:14
Joki
Prosim posli mi odpoved taky na bluegoof@seznam.cz Mam zajem o ten pokazeny notebook. Joki poslední
Joki 28.02.2008 21:51
Joki

"Dřívější majitel z něj smazal pouze OS" - z jakeho dovodu??? Predpokladam ze dell ma na spodnej strane licencny stitok Win.
Ako vies ze pred tym "zmazanim OS" notebook fungoval? Podla mojho osobneho nazoru je ten NB vadny a nefungoval ani pred "zmazanim OS".

P.S. podla toho co sa da najst na google znamena to bud vadnu RAM alebo vadny board v NB. Skusil by som povytahovat RAM moduly a strcit len jeden apod. Najlepsie je ale vadny notebook vobec nekupovat, resp. pri kupe pouziteho NB si ho pred zaplatenim zapnut a otestovat.

Odešlá deska (resp. se tento případ řeší výměnou desky - už jsem pár D600 s touto chybou viděl). V závislosti na tom, zda je tvůj notebook ještě v záruce kontaktuj tech. podporu Dellu a/nebo původního majitele (ten bude potřeba tak jako tak kvůli servisu Dellu).

Zda je tvůj notebook ještě v záruce zjistíš zadáním service tagu (nálepka na spodní straně notebooku) na webu Dellu (www.dell.cz).

Pokud počítač už není v záruce, velmi bych si rozmyslel jeho opravu.

P.S.: Někdy lze záruční dobu dokoupit a následně reklamovat.. ;-)

Ahoj,
ted jsem zrovna odesílal notebook ASUS do Ostravy do servisu.
Notebook je uz po zaruce a ma stejny problem. Po zapnuti se samovolne vypina.
Nekdy hned po 2 sekundach, jindy po minute, jindy vydrzi i dele.

Je to kamarada z Bratislavy a tam na diagnostice mu rekli, ze to je vadna deska.
Uvidime co rekne autorizovany servis v Ostrave.

Na zaklade teto zkusenosti se tudiz priklanim k vadne desce.
A to je oprava klidne za 8 - 10 tisic Kc.

Mimochodem za kolik si koupil ten D600 ???
A byl by si ochoten jej prodat - samozrejme jako vadny kus?

Martin

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru