Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem poraďte kompesiometr pro zážehové motory

Dobrý den,

máme několik aut a chtěl bych si změřit kompesi ve válcích, za večeři budu měřit i sousedům a známým, takže se mě vyplatí, navíc chci sledovat jak se bude měnit komprese po XXXX km u kterých aut.

V rodině máme + auta která budu měřit - škoda favorit 1.3 BMM 40kW
škoda felicia 1.3 MPi 50kW
Subaru Impreza 2.0 STi 195kW
Citroen C3 1.1 44kW
škoda fabia 1.2 HTP 40kW
škoda Octavia RS 1.8T 132kW

potřeboval bych poradit s vhodným, přesným a nekecajícím kompresiometrem pro zážehové motory s vyměnitelnými koncovkami pro měření válců těchto motorů. Na trhu je řada těchto přístrojů, zajímalo by mě kdo jste s čím spokojení. Můžete přidat odkaz.

Děkuji.

Předmět Autor Datum
A k čemu to bude? U Favoritu, Felicie a Fóbie, výkon hadry na smetáku. Tlaky bych spíš měřil u naft…
iconek 26.12.2013 21:18
iconek
nejde mi tolik o výkon jednotlivých aut i když samozřejmě také, ale jestli nejsou příliš velké rozdí…
klimis 26.12.2013 21:34
klimis
Odpovídáš si sám :-). Není důležitá přesnost přístroje, ba ani cejchovaná stupnice, protože není až… poslední
mirektatra 26.12.2013 22:31
mirektatra

nejde mi tolik o výkon jednotlivých aut i když samozřejmě také, ale jestli nejsou příliš velké rozdíly tlaku v jednotlivých válcích, což značí špatné opotřebení motoru, negativní spotřebu, spolehlivost atd.

Zkrátka není na škodu vědět jestli už to pístní kroužky mají za sebou atd.

Odpovídáš si sám :-). Není důležitá přesnost přístroje, ba ani cejchovaná stupnice, protože není až tak důležitá naměřená hodnota, ale zjištěný rozdíl mezi jednotlivými válci jednoho motoru. Rozbij zapalovací svíčku, naletuj na ni trubičku se závitem na druhém konci, pro připojení manometru. Manometr - čím větší rozměr, tím snadnější odečet hodnot.
Já jsem si koupil soupravu u vojenského výprodeje, která dokáže i namalovat graf každého válce a umí až 8mi válec - to potřebuji na TATRU. Známým a kamarádům měřím tlaky zadarmo, neboť prý je zdravé nevečeřet :-) Tlaky ukáží ventily, hlavy, těsnění, kroužky... ale musí se měřit s plným plynem.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru