Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem problemy s hrou Call of Duty - appcrash 48f00000

po instalaci hry call of duty se mi zobrazi chyba nevite cim to je dekuji..tady je ta chyba..Podpis problému
Název události problému: APPCRASH
Název aplikace: CoDWaW.exe
Verze aplikace: 1.0.0.1
Časové razítko aplikace: 48f00000
Název chybného modulu: CoDWaW.exe
Verze chybného modulu: 1.0.0.1
Časové razítko chybného modulu: 48f00000
Kód výjimky: c0000005
Posun výjimky: 002b26fe
Verze operačního systému: 6.0.6001.2.1.0.256.1
ID národního prostředí: 1029
Další informace 1: 0838
Další informace 2: bc0b442af0302a6a5e6ddd1150fff9c0
Další informace 3: 7bac
Další informace 4: 61b74de211c8669b57cdfa13262dab59

Změna předmětu, původně: problemy s hrou (host)

Předmět Autor Datum
Je to při spuštění multiplayeru nebo singlplayeru?
milanb 24.03.2009 17:30
milanb
je to pri spusteni obou multiplayeru i singleplayeru.
Markk 24.03.2009 17:40
Markk
Pokud to napíše toto: CoDWaW.exe při spuštění MP, postačí většinou restart pc, ale když to dělá při…
milanb 24.03.2009 17:44
milanb
Popis problému je hezký, ale ještě by to chtělo popis konfigurace a OS. Hra je určitě originálka, ž…
host 24.03.2009 18:01
host
mam vistu ultimate 64bit,procesor athlon dual 2,6ghz grafika gts250 512mb,ram 4ghz ,zdroj 500w,Hra m…
Markk 24.03.2009 18:16
Markk
a tohle mi to pise kdyz chci spustit hru...----- Initializing Renderer ---- execing ragdoll.cfg from… poslední
Markk 24.03.2009 18:57
Markk

mam vistu ultimate 64bit,procesor athlon dual 2,6ghz grafika gts250 512mb,ram 4ghz ,zdroj 500w,Hra me drive sla jen jsem ji po dlouhe dobe nainstaloval a nahle me nejde.Preinstaloval jsem direkt 9 a net framenwork64bit.Tak nekde se stala chyba a neco tomu chybi..nevis nahodou co?dik

a tohle mi to pise kdyz chci spustit hru...----- Initializing Renderer ----
execing ragdoll.cfg from disk
----- Client Initialization -----
----- Client Initialization Complete -----
Trying SMP acceleration...
...succeeded.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 1024 x 768 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Loading fastfile 'code_post_gfx'
used 1.13 MB memory in DB alloc
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Setting initial state...
DirectX reports 512 MB of video memory and 2217 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 496 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 0 on normal maps, and 0 on specular maps
Waited 10 msec for asset '$default' of type 'material'.
Waited 5 msec for asset 'light_corona' of type 'material'.
Waited 34 msec for asset 'clear_alpha' of type 'material'.
Waited 9 msec for asset 'cinematic' of type 'material'.
Error: Could not load material "water_droplet".
Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
Loading fastfile 'ui'
used 39.48 MB memory in DB alloc

------- sound system initialization -------

Error during initialization:
Unhandled exception caught

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru