Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem proč volá Win. media player do ...

Ahoj, paráda že je poradna zpět.:-)
Při každém spuštění WMP se mi ve firewallu ukazuje, že WMP se snaží připojit na 64.4.52.189.
Jednou tam bylo www.winmedia.com (nebo nějak podobně). WMP sice blokuju, takže nic nepřijímá ani neodesílá ale zajímalo by mě proč se někam snaží připojit, jaký k tomu má důvod?
Prý se tomu dá zabránit změnou IP v souboru HOSTS, ale asi nevim kde ho hledat, protože v C:\Program Files\Windows Media Player jsem ho nenašel.

Předmět Autor Datum
WMP se pripojuje na tuhle adresu ::)? Jsi si jisty, ze to dela WMP?
mif 31.03.2007 14:45
mif
Jo, myslim že to byla tahle adresa. Byla tam jen jednou, pak už tam byla jen ta IP, ale byl to WMP.…
helo 31.03.2007 14:56
helo
Zkus proskenovat pecko na adware a vejry. Takova zverstva (jine ale jo) jsem u WMP zatim nevidel.
mif 31.03.2007 14:59
mif
Pecko?
helo 31.03.2007 15:02
helo
PC :-D
mif 31.03.2007 15:09
mif
:-D Aha ja myslel že se překlik a myslel cečko, ale ve vysledku to stejně vyde nastejno.
helo 31.03.2007 15:17
helo
wirdows system32 drivers etc hosts: 127.0.0.1 www.winmedia.com 127.0.0.1 64.4.52.189 (na přesné ad…
lední brtník 31.03.2007 15:06
lední brtník
Ty adresy jsou přesný, hele z mifa mě doslova mrazí:x:, o co jde? Spybot sice našel 49 problémů, ale…
helo 31.03.2007 15:16
helo
hele z mifa mě doslova mrazí Nono! :-D Nasel-li ti SBS&D problemy, bez mrknuti oka je smaz. Tohle j…
mif 31.03.2007 15:21
mif
Jen ty s vikřičnikem nebo všech 49? Je tam mrtě cookies a i něco v registrech. Ja slyšel že hrabání…
helo 31.03.2007 15:26
helo
Vsecko. Maximalne si odmazes hesla na sajty (ktere pak zalozis znovu). Co rika Nod32 (mas-li)?
mif 31.03.2007 15:30
mif
hesla na sajty? Co to sou kruci sajty? NODa nemam, nechce se mi jet v ilegal softu, a tedka nemam pr…
helo 31.03.2007 15:32
helo
Nejsi Mirek (TJJNBV)? ]:( Sajta = stranka, je-li zaheslovana (tebou), prijdes o ulozene heslo NOD j…
mif 31.03.2007 15:38
mif
ok ok, zkusim Noda. Mirek to je ten co má 5 IP? On se tim nějak proslavil či co, pár zmínek už jsem…
helo 31.03.2007 15:49
helo
Hosts jsem sice našel, ale počítač ho neumí otevřít natož v něm něco měnit.
helo 31.03.2007 15:29
helo
Jestli máš Total Commander, najeď na soubor hosts a zmáčkni F3...
L-Core 31.03.2007 15:52
L-Core
jo dik a dal? Nějak tu není ta IP co sem ...... čekal. # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp. # #…
helo 31.03.2007 15:54
helo
- použiješ normální* správce souborů (= jakýkoli normální dvoupanelový: salamander, total commander,…
lední brtník 31.03.2007 16:06
lední brtník
Použiji editovat a mám tam to samý co jsem tu pověsil před chvilkou. Hele ja vim že vám to připadá ž…
helo 31.03.2007 16:19
helo
Na konec souboru hosts jste si měl připsat 127.0.0.1 www.winmedia.com 127.0.0.1 64.4.52.189 Proto…
anarchist 31.03.2007 16:45
anarchist
Aha, dik;-)
helo 31.03.2007 16:52
helo
Tak jsem to tam uložil a vysledek je takovy že WMP se stále snaží připojit na 64.4.52.189.:.(
helo 31.03.2007 16:57
helo
Koukám, že se mi výše někam zatoulala devítka na konci IP. Takže opravit, pokud ji tam taky nemáte.…
anarchist 31.03.2007 17:43
anarchist
No tu devítku jsem tam dal, napadlo mě že jste to přehlíd, ale ve firewallu se opravdu snaží připoji…
helo 31.03.2007 18:50
helo
Hele tak jsem zkusil NOD32, sice bylo nalezeno 0 virů, ale nevim jestli test proběhl správně, protož…
helo 31.03.2007 16:38
helo
je. některé soubory prostě systém používá pro sebe a nikoho k nim nepustí. antivir ti vždycky pro ko…
lední brtník 31.03.2007 16:59
lední brtník
Dobře ale bylo to snad u všech. Nevěděl by jste pls něco s tim WMP?
helo 31.03.2007 17:03
helo
ne, protože by mě nikdy nenapadlo wmp používat když ti 64.4.52.189 firewall pořád hlásí: máš opravdu…
lední brtník 31.03.2007 19:42
lední brtník
No experti, někteří z nás mají ve WMP "internetové obchody", dostanete se tam takovým tím tlačítkem…
šM 31.03.2007 17:31
šM
Kdo chce kam...
anarchist 31.03.2007 17:44
anarchist
Uz to nehul ;-)
mif 31.03.2007 17:58
mif
No mazaci, zatimco vy přemejšlite nad blbostma, vyvstalo jednoduché řešení. 8-)Otevřete WMP-soubor-a…
šM 31.03.2007 20:12
šM
Samozřejmě musíte používat jiný prohlížeč než je IE, poněvadž ten bude offline taky.:beer:
šM 31.03.2007 20:37
šM
Tak teď jste nám to dal, toto vskutku univerzální řešení opravdu nikoho nenapadlo. Asi bychom se nad…
anarchist 31.03.2007 20:53
anarchist
a) Windows Media Player má spoustu důvodů se připojovat na různé servery (a ne, nejde o "bonzování")…
Vladimir 31.03.2007 21:20
Vladimir
např. ad c) to jsem si všim. slušný program, pokud nemá být považovám za virus nebo spyware, se bude…
lední brtník 31.03.2007 22:40
lední brtník
Hele to mě zajímá, co když mám WMP10? V Options to je "nástroje-možnosti-záložka síť? Pls Vladimire…
waterresist 09.04.2007 14:05
waterresist
Media Player 10 mám anglický a český mám jen WMP11, budu odhadovat jak se to jmenuje v češtině: zál…
Vladimir 09.04.2007 15:50
Vladimir
Názvy jste odhadl dokonale, dík za poučení.:beer: poslední
waterresist 09.04.2007 20:17
waterresist

Ty adresy jsou přesný, hele z mifa mě doslova mrazí:x:, o co jde? Spybot sice našel 49 problémů, ale myslim že kdybych je vymazal, mohl bych si instalovat celej os znovu, jeden z těch s vykřičníkem je dokonce jen ikona na ploše. Dva se tykaly media playeru, a bylo tam

Firma: Microsoft
Produkt: MS Media Player
Typ ohrožení: Usage tracks

Firemní-URL: www.microsoft.com
Produkt-URL: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/defau lt.asp
Privacy-URL: privacy.htm

Funkcnost
Program to play multimedia content.

Popis
A list of recently used files and URLs and the last open directory.

Ujednání o soukromí
Usage tracks allow any user with direct access to your machine to see what files you have worked on recently. If that user is you, those tracks are even a feature. There is no other harm done by usage tracks.

jo dik a dal? Nějak tu není ta IP co sem ...... čekal.
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

- použiješ normální* správce souborů (= jakýkoli normální dvoupanelový: salamander, total commander, ...)
- souboru host odstraníš atribut read-only (pokud je)
- aha, ty ho spouštíš dvojklikem a on nemá příponu, co? ach jo. takže nespouštět, ale přes f4 editovat
- uložit.

v impotentním průzkumníku můžeš ve vlastnostech souboru zrušit atribut, dáš ho otevřít v notepadu (typy souborů - všechny), přidáš záznamy dle firewallu, uložíš.
pokud ti notepad automaticky přidá koncovku .txt, v průzkumáku přejmenováním příponu s tečkou smažeš.

Na konec souboru hosts jste si měl připsat

127.0.0.1  www.winmedia.com
127.0.0.1  64.4.52.189

Proto jste ho hledal!
Výsledek by tak měl u vás vypadat takto:

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost
127.0.0.1 www.winmedia.com
127.0.0.1 64.4.52.18

Hele tak jsem zkusil NOD32, sice bylo nalezeno 0 virů, ale nevim jestli test proběhl správně, protože bud za testovanym souborem bylo-chyba při otevirani(soubor je uzamčen)[4]nebo že je adresář poškozen To je normální?

ne, protože by mě nikdy nenapadlo wmp používat
když ti 64.4.52.189 firewall pořád hlásí: máš opravdu tu adresu v hosts zablokovanou? i po restartu win? a nedá se zablovat ta adresa na firewallu? nebo spíš rovnou přístup aplikace wmp na internet? díval ses do nastavení wmp - sekce síť? zrušil jsi všechno? konfigurace síťového připojení: zadej jako proxy adresu 127.0.0.1.
pokud se ti to nechce dělat, smiř se s tím že ti bonzácký soft z pc leze na net.

No experti, někteří z nás mají ve WMP "internetové obchody", dostanete se tam takovým tím tlačítkem v horní části pravé poloviny okna WMP. A kdepak asi WMP obchody bere? Z prstu si je nevycucal. Přestante "ahojovi" dělat v hlavě ještě větší bordel než tam má, a neřešte takový krávoviny.

a) Windows Media Player má spoustu důvodů se připojovat na různé servery (a ne, nejde o "bonzování") - závisí to od jeho verze (neprozradils) a nastavení.

WMP především načítá automatické aktualizace ze serverů Akamai (lze vypnout) a načítá informace o médiích ze serverů Windows Media.

b) pokud to nepoužíváš, vypni si to v Options.
c) některé adresy (zejména servery Akamai) zadané v HOSTS Windows XP ignorují a zacházejí s nimi jako by v souboru host nebyly. Je to záměrně.

např. ad c)
to jsem si všim. slušný program, pokud nemá být považovám za virus nebo spyware, se bude chovat tak jak mu nařídím já. můj pc opravdu není testovací hračkou v rukou zfetovaných hamburgerových dementů z redmontonu. microsoft si možná nepřetočil kalendář a jeho americké a nezávislé irsko-euro zaprodané právo na to kašle, ale opravdu se nepíše rok 1984. proto já rozhoduju, jaký důvěryhodný soft z mého pc se může připojit ven, všechno ostatní je potenciální tunel dat, který protože nerespektuje moje práva, nemá právo dýchat.

všem admošům přeju pěkný večer, na nově je nějaká pěkná baba.

Media Player 10 mám anglický a český mám jen WMP11, budu odhadovat jak se to jmenuje v češtině:

záložka přehrávač

volby automatické aktualizace, stahuj kodeky automaticky, připojit k internetu, záložka knihovna médií - stahuj další informace z internetu, vše musí být vypnuto.

V záložce síť je pouze soupis protokolů a portů které WMP bude používat, pokud bude stahovat streamované audio-video, a také nastavení proxy. To s tím o čem je zde řeč až tak nesouvisí.

Poznámka: pokud by někdo používal WMP11, doporučuji update knihovny médií z internetu nevypínat, WMP automaticky dotahuje cover art a informace pro soubory, pokud chybí. (Dělá to přirozeně i WMP10 ale obávám se že soudný člověk knihovnu médií z WMP10 používat nebude). WMP11 ovšem pak přirozeně se servery Microsoftu komunikovat bude.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru