Předmět Autor Datum
Na Acer tady moc lichotek neuslyšíš.
host 23.02.2009 20:59
host
A co je na něm tak špatného?
alex233 23.02.2009 21:01
alex233
Jak bych ti to jen vysvětlil - na něčem ten výrobce musel ušetřit, když nabízí stejnou konfiguraci z…
host 23.02.2009 21:03
host
Hm a máš nějakou zkušenost s Acerem?
alex233 23.02.2009 21:07
alex233
Osobně bohudík ne.
host 23.02.2009 21:08
host
Ak máš lehké, jemné ruce, citlivé prstíky a budeš s tím jednat jak s balíkem hedvábi, poslouží slušn…
Joseph 23.02.2009 21:15
Joseph
Ať to nepíšu znova: http://pc.poradna.net/q/view/249091-prosim-o-pomoc -pri-vyberu-notebooku?page=r2…
Kurt 23.02.2009 21:10
Kurt
Mám za sebou dva a dost děs! Když už, tak si ho hlavně nekupuj s OS(spráskanej ze všeho možnýho)! Se…
georgetoy 23.02.2009 21:43
georgetoy
fak "skvělé" zážitky: http://pc.poradna.net/q/view/344715-odhlasovani-ex t-hdd acer je dlouholetý tr…
lední brtník 23.02.2009 21:46
lední brtník
Já bych Acery zas tak neodsuzoval. Jistě, jsou nižší třída, levnější. Každý nemá na Macbooka za 90 l…
Rce 23.02.2009 23:13
Rce
Jeden kolega nedbal na varovani a poridil Acer. Stale vychvaloval, jak je vyborny, ze nevidi duvod k…
gd 23.02.2009 23:24
gd
Ja som sa s touto znackou rozlucil pred 6 rokmi a nejako mi nechyba. Nahradil som ho Asusom;o).
fleg 23.02.2009 23:40
fleg
Teď jsem posílal 2 Asusy na záruční opravu, temný displej. Nutno však dodat, že do čtrnácti dnů to p…
Rce 23.02.2009 23:50
Rce
To se divím, vzhledem k tomu, že tam pracuje kámoš, který je věčně v lihu a má práve tohle na staros…
MaSo 23.02.2009 23:56
MaSo
A čím myslíš, že v servisu leští ty temné displeje? :))
host 23.02.2009 23:58
host
Ano, Acer je znacka dobra - na odnesenie do zberne elektronickeho odpadu.
MM.. 23.02.2009 23:55
MM..
Na tohle jsem celou dobu čekal, až se ozveš! ;-)
host 23.02.2009 23:56
host
Jak tu pisou ostatni, levny notebook za levny peniz. Na druhou stranu, pokud se pouziva hlavne doma…
RedMaX 24.02.2009 06:08
RedMaX
Není Acer jako Acer. Dražší modely jsou už o poznání kvalitněji zpracované, např. Acer Ferrari.
Moas 24.02.2009 06:58
Moas
Krom toho že se to jmenuje Ferrari a má to pěkně barevnou myšu, co je na něm tak mimořádnýho za ty p…
georgetoy 24.02.2009 07:44
georgetoy
Sasi je zo zliatiny horcika, panty nevrzgaju a nelamu sa, displej je kvalitnejsi, byva nabuchany vsa…
fleg 24.02.2009 12:22
fleg
No pánové, možná tu budu vypadat jako kacíř, ale já mám ve firmě už šestým rokem 5 NTB Acer a denně…
S.G. 25.02.2009 06:17
S.G.
S reklamacemi vetsinou u solidni firmy nebyvaji moc problemy. Problemy jsou s reklamacemi u Aceru, k…
gd 25.02.2009 08:58
gd
s bodem 1 nesouhlasim, asi proto mel Acer nejaky duvod, ze to neuznal. Body 2, 3, 4 jsou normalni ne…
Redmarx N 25.02.2009 09:22
Redmarx N
Sice nevim proc s bodem 1 nesouhlasis, ale pokud 3x reklamujes stejnou vec, 2x ji uznaji a potreti n…
gd 25.02.2009 09:29
gd
Ja mam acer Aspire 5630 a renu ti, ze jsem spokojeny, uz ho mam dva roky a ani jednou problem az na…
pospa 25.02.2009 10:45
pospa
Myslim, ze sa to cele da zhrnut do par bodov: - Acer je jednotka na trhu. Jasne, ze ma najviac rekla…
fleg 25.02.2009 10:43
fleg
Přidam ještě jeden bod, proč nebrat, třeba když budete potřebovat vyměnit CMOS baterku: "CMOS bater…
georgetoy 27.02.2009 16:43
georgetoy
Acer CMOS Battery?? Třeba je to něco jinýho, ale měla by to být baterie CR1220...
Zarniwúp 27.02.2009 17:12
Zarniwúp
Ne ne, měl jsem to rozebraný a je tam jiná natvrdo pájená neoznačená, ale asi se na to vysr. a vpáli…
georgetoy 27.02.2009 20:17
georgetoy
S acerem mám osobní skušenosti (má ho muj táta) a je to ta největší sr.... kterou jsem viděl. Ja byc…
gamer 05.03.2009 11:44
gamer
Hezký názor, ale cennější informace by byla, dle čeho tak soudíš, vypsat závady a nedostatky. Takto… poslední
Rce 05.03.2009 12:11
Rce

Mám za sebou dva a dost děs! Když už, tak si ho hlavně nekupuj s OS(spráskanej ze všeho možnýho)! Servisní podpora - nakašlat, najít ovladače dá zabrat a na Acer stránkách jsou starší než co ti dali do toho NB!!! A krom toho všeho jsem u obou pozoroval zváštní osobnost, imagnární poruchy!

Já bych Acery zas tak neodsuzoval. Jistě, jsou nižší třída, levnější. Každý nemá na Macbooka za 90 litrů. Já Acery již dlouho používám ve firmě, mají je zaměstnanci. Svojí službu to udělá a když je někdo utopí v rybníce, nestojí ho pak tolik náhrada zaměstnavateli.

Abych jen necancal, tak moje zkušenosti: Vcelku dobré, když přežije první týden provozu, je naděje na jeho dlouhý život. Většina závad se projeví tak do toho prvního týdne. Záruční oprava je vlastní kapitola, to je někdy o nervy, ale opravený nám funguje již třetím rokem bez problémů.

Mohu posloužit historkou ze servisem: Poslali jsme tam laponě, neb nešlo psát na klávesnici. Technik volal: "Jak tam mám sakra dát heslo, když to nepíše!" Já na to, jestli může hádat, proč jsme mu to tam poslali...

Jeden kolega nedbal na varovani a poridil Acer. Stale vychvaloval, jak je vyborny, ze nevidi duvod ke stiznosti. Po case odjel do zahranici, Acer to po roce vyuzivani poznal a vyuzil "treti smysl konzumniho spotrebice"...

Takze namisto odeslani k reklamaci, putoval na recyklaci... :-D

PS: za dobrou cenu ma skutecne dobry vykon, ale na jak dlouho...

Jak tu pisou ostatni, levny notebook za levny peniz. Na druhou stranu, pokud se pouziva hlavne doma misto klasickeho PC a moc casto se s nim necestuje, tak muze stacit. Navic Acer se rozdelil na nekolik spolecnosti a momentalne pod znackou Acer prodava nizsi a stredni tridu notebooku, uplne smejdy prodava pod znackou eMachine, takze te se vyhnout v prvni rade.

No pánové, možná tu budu vypadat jako kacíř, ale já mám ve firmě už šestým rokem 5 NTB Acer a denně běží bez jediného problému. Před čtyřmi roky jsme koupili ještě dvě PDA Acer a také bez problému, no a ve finále mám doma stolní Acer a NTB Acer a opět pro změnu žádný problém. Podobnou zkušenost má i kolega, který Acer taky vlastní. Z výše uvedeného vyplývá, že s reklamacemi Aceru nemám žádnou zkušenost, ale s těmi bývají problémy obecně.

S reklamacemi vetsinou u solidni firmy nebyvaji moc problemy. Problemy jsou s reklamacemi u Aceru, kdy se nejednomu cloveku stalo:

1) neuznana reklamace
2) opravena reklamace, ktera se okamzite po spusteni opakuje
3) uspesna reklamace, stroj se vsak vratil s jinou chybou
4) uspesna reklamace

Problem vidim v tom, ze Acer je nejprodavanejsi znackou u nas (proc asi...). To bohuzel vede i k velkemu poctu reklamaci. Odpovidajicimu poctu prodanych kusu by mela odpovidat i kapacita servisu. Je-li kapacita nizka (a pokud si dobre pamatuji - acer ma jedinne servisni stredisko v Brne), nikdo se s reklamacemi moc nepara, aby to stihaly. Dalsi otazkou je kvalifikovanost personalu a proc dochazi k bodu 3.

Osobne jsem nekolikrat reklamoval ntb. jine znacky (vivat Toshiba) - a kazda pobocka jednoho servisu k tomu pristoupila jinak. Prvni provedla vymenu disku, nahozeni noveho systemu - vse v absolutni pohode. Druha vymenila disk, vubec nic neobnovila, zkonstatovala poskozeni systemu (ac ten na hw zavadu nemohl mit vliv) v dusledku nainstalovaneho cistice tempu, zaspinila cerne klavesy bilou pastou a nevratila doklad o nakupu... Na upozorneni nevraceneho dokladu jiz nereagovala. :x:

PS: mas stesti, tak si toho vaz, dokud stav trva!!! :-D

Sice nevim proc s bodem 1 nesouhlasis, ale pokud 3x reklamujes stejnou vec, 2x ji uznaji a potreti ne? V tom pripade, proc ji 2x nekdo uznal???

PS: bod 3 by nemel byt normalni. Pokud je, pak stiznost na servis primo u vyrobce...

PS: Asus take neni nic extra, jen prumerny vyrobce. Resil jsem novou grafiku, ktera bez zateze mela 90 st. Navic ostipane plosky PCIe bez ryh po puzivani...

Ja mam acer Aspire 5630 a renu ti, ze jsem spokojeny, uz ho mam dva roky a ani jednou problem az na baterku, ktera nevydrzi, ale to je normalni. Nekolikrat mi i spadnul ze stolu na zem a OK, v tasce mi tak 3x spadl ze schodu, jednou z toho se zkutalel ze vsech schodu a vse OK, zadny problem s nim nemam.

Myslim, ze sa to cele da zhrnut do par bodov:
- Acer je jednotka na trhu. Jasne, ze ma najviac reklamacii. Co uz nepotesi je fakt, ze percentualny pocet ma vyssi ako konkurencia reklamacie/pocet predanych kusov
- servis zodpoveda urovni znacky, cize nic moc
- Acer je lowend a ako taky setri kde sa da, treba ratat uz pri kupe, ze je zvysene riziko, ze sa nieco dodrbe
- vhladom na zvysene riziko poruchovosti + podpriemerny servis = acer no more

P.S. Ak som uz ozaj setrilek a idem po kazdej korune vsadim na Asus.

Přidam ještě jeden bod, proč nebrat, třeba když budete potřebovat vyměnit CMOS baterku:

"CMOS baterie neni samostatně prodejná je součásti základní desky která je k dispozici za cca 140 euro + DPH

pokud máte zajem zaslal bych vám objednávkový formulář

S pozdravem

Cerny Tomas
Call Center Agent

Acer Czech Republic s.r.o
CTPark Brno
Turanka 100
627 00 Brno-Slatina
Czech Republic
Tel CZ: +420 531 027 777
Tel SK: +421 2 4920 7070
Fax: +420 531 027 680
www.acer.cz

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru