Předmět Autor Datum
Je cartridge řádně nasazena? Zlobí i originální náplně?
L-Core 24.08.2008 12:17
L-Core
Napně jsem kontrolovala jsou dany dobře.Dala jsem do originalu jen dostřikat inkoust.
Reňi 24.08.2008 12:20
Reňi
vesinou pri takovem problemu pomuze preinstalovani ovladacu...;)
Lukáš Krška 24.08.2008 12:20
Lukáš Krška
A mužeš mi poradit jak?:-[
Reňi 24.08.2008 12:23
Reňi
Ako vzdy, podla navodu, co ste k tlaciarni dostala. Vytiahnut tlaciaren z USB (ak je to USBckova, s…
2laak 24.08.2008 12:31
2laak
normalne ji v ovladacich panelech smaz natvrdo a potom pomoci instalacniho CDcka znovu nainstaluj...…
Lukáš Krška 24.08.2008 12:38
Lukáš Krška
Tuto tiskárnu neznám. Ale nemusí se jí někde v nastavení "říct", že má nové cartrige? Také si myslím…
Kráťa 24.08.2008 12:35
Kráťa
ked uz okradas vyrobcu o prijmy z predaja originalnych naplni, tak to bud rob poriadne, alebo vobec.…
shiro 24.08.2008 15:19
shiro
Náhradní díly na auto samozřejmě kupuješ i po 10 letech stáří auta u výrobce???
Petr_PM 24.08.2008 15:26
Petr_PM
nahradne diely nemusis nicim doplnat a nemas na nich cip, ktory si to hliadkuje :-) Aj tak je to okr…
shiro 24.08.2008 16:12
shiro
Bez komentáře... :-(
Petr_PM 24.08.2008 18:05
Petr_PM
Aj tak je to okradanie. Když si na 16 let staré auto dám neoriginální díl tak okrádám výrobce onoho…
Dale Cooper 24.08.2008 20:48
Dale Cooper
aha, takže když nebudu tankovat benzín u pumpy, se kterou má výrobce aut smlouvu, tak ho budu okráda…
mia 25.08.2008 19:20
mia
Zvrácená logika... :-/ Okrádáš hospodského, když si koupíš v sámošce lahváče. Okrádáš kamenné prode…
L-Core 24.08.2008 17:08
L-Core
Toto co si napisal sa neda s tymto na co som reagoval vobec porovnat. Ide tu o vztah vyrobca vs. zak…
shiro 24.08.2008 20:44
shiro
A proč by z toho výrobce tiskárny měl něco vidět? Zaplaceno za tiskárnu i cartridge dostal. Co si s…
karel 24.08.2008 20:52
karel
Jistě, příklad jsem přehnal. Koupí tiskárny ovšem nejsem nijak nucen používat všech služeb jejího vý…
L-Core 24.08.2008 21:41
L-Core
L-Core, Karel - ano, je to vasa vec, co s tym po kupe tlacky robite. Ano, mozete pouzivat neoriginal…
shiro 24.08.2008 22:27
shiro
Na (přednostní) používání originálních tonerů a na případné problémy s těmi neoriginálními máme napr…
L-Core 24.08.2008 22:44
L-Core
Niesi, pretoze len nevyuzije tvoje sluzby.
shiro 25.08.2008 10:45
shiro
A copak nekoupením toneru od Canonu taky "jen" nevyužiju jejich zboží? Jaký je rozdíl mezi zbožím a…
L-Core 25.08.2008 16:51
L-Core
Jezisi....:-) Ja narazam na nieco uplne ine, a samemu sa mi to dost blbo vysvetluje...heh Nemozes t…
shiro 25.08.2008 20:08
shiro
Není to pochopitelné. Canon je okraden tím, že nekoupím do tiskárny jeho toner. Já jsem okraden tím,…
L-Core 25.08.2008 20:31
L-Core
Nemáš sebemenší právo někomu vytýkat, že si nekoupí originál náplně. Tobě je po tom absolutně hovno.…
Prasak 24.08.2008 23:13
Prasak
Preco dodrbavam ludi? Lebo robia kraviny. Co povedat cloveku, ktory sa ondi do reinstalu windowsu, a…
shiro 25.08.2008 15:18
shiro
a co mozu dodrbat když jsi poprvé reinstaloval OS, věděls to? Vše sis nejdříve pečlivě prostudoval,…
Kráťa 25.08.2008 15:34
Kráťa
ked som prvykrat reinstaloval OS, tak som to nerobil ja, ale som si zavolal znaleho suseda a sledova…
shiro 25.08.2008 16:35
shiro
A potom ak viem, mu poradim ako na to spravnym postupom. třeba tady Autor: shiro Datum: 23.8.2008 1…
Kráťa 25.08.2008 17:18
Kráťa
No, to su pekne pripady toho, co som popisoval. Ten prvy bol samozrejme superman, a siel dotoho hura…
shiro 25.08.2008 19:50
shiro
Já si koupila tiskárnu od HP. Používala jsem orig. náplně - tiskárna psala, že náplň chybí, nebo nen…
ellienka 25.08.2008 12:03
ellienka
hmm, za dva roky si vytlacila 50 stran? na co ti je potom tlacka? To si kludne mohla vytlacit v copy…
shiro 25.08.2008 15:11
shiro
A zase to samý! Zase někoho buzeruješ za jeho jednání. Řiť je ti po tom, proč si koupila tiskárnu. T…
Prasak 26.08.2008 03:09
Prasak
aby okrádala zaměstnavatele Souhlas. Nevidím nejmenší důvod, proč bych měl financovat zaměstnancům…
Rce 26.08.2008 03:29
Rce
Ty jo, to je teda rada 3-[
Miloslav2 25.08.2008 11:28
Miloslav2
Tohle jsem vygooglil,nevím,jestli to bude fungovat na typ "220"a jestli vůbec.Nezkoušel jsem to.Ale…
ajavar 24.08.2008 16:14
ajavar
Dole jsem nějak nedopsal-prý je to údajně ověřeno na MP 170.
ajavar 24.08.2008 16:19
ajavar
Chtěla bych ti poděkovat,moc jsem tomu nevěřila,ale fakt to zafungovalo.Přestala mi svitit kontrolka…
Reňi 04.09.2008 19:55
Reňi
Řešení z jiných diskusí: Na netu se dá sehnat soft,kterým jde po spuštění resetovat cartrige tiskáre…
strejdabob 24.08.2008 18:01
strejdabob
Všem vám moc děkuji za rady vyzkoušim co se dá
Reňi 24.08.2008 18:54
Reňi
strejdobobe - na netu se toho dá sehnat. Ale v tvém případě - když chceš poradit, bych byl trochu ko…
gambáč 25.08.2008 11:21
gambáč
Nasel jsem tento navod, ale je to na MP160: Reset náplní jde pouze v tzv. Low-Level módu tiskárny.…
mif 25.08.2008 11:33
mif
Vždyť píšu že v diskusích na netu.Například na grafika.cz se věnují tisku,náplním atd.Já ten soft má…
strejdabob 25.08.2008 19:14
strejdabob
dobry a chcel by som sa spytat ako je to s resetom na tlaciarni Canon Mp220 ?? vyssie je nejaky post…
kubco 17.02.2009 18:31
kubco
lmgtfy.com poslední
oldsoft unreg 17.02.2009 20:56
oldsoft unreg

Ako vzdy, podla navodu, co ste k tlaciarni dostala.

Vytiahnut tlaciaren z USB (ak je to USBckova, samozrejme), v Device Manageri odobrat tlaciaren, vlozit instalacne CD k tlaciarni (prip. ovladac stiahnut zo stranok vyrobcu), spustit instalaciu, pri vyzve pripojit do USB, dokoncit instalaciu. Tak.

Zvrácená logika... :-/

Okrádáš hospodského, když si koupíš v sámošce lahváče. Okrádáš kamenné prodejce, když kupuješ v e-shopech. Okrádáš stát, když nakupuješ v Makru.

Když nebude okrádat výrobce o příjmy z prodeje originálních náplní, bude okrádat o příjmy výrobce neoriginálních, ale taky legálních.

Toto co si napisal sa neda s tymto na co som reagoval vobec porovnat. Ide tu o vztah vyrobca vs. zakaznik.
Napr. vyrobcu piva neokradam, ani ked si ho kupim v krcme ani hocikde inde. Pretoze neexistuje neoriginalne pivo, ktore vyraba nejaky janko z hornej dolnej. Krcma, alebo hospodsky je len medziclanok na cesta piva od vyrobcu k zakaznikovi, vyrobca vzdy dostane za svoj vyrobok zaplatene. Aj hospodsky si nasadi marzu a zarobi na tom, tak ake okradanie? A pri eshopoch to tiez neni okradanie, nakolko 98% obchodov ma aj kamennu predajnu a pri zriadovani eshopu to maju vyratane aby nesli kvoli nemu do straty (bol by obchodniuk debil, kedby na eshope prerabal)

Ide tu o to, ze ked kupi neorigos atrament, tak napr. Canon alebo HP z neho nevidi ako korunu. Kdezto ked si ja kupim v obchode pivo, tak pivovar vzdy dostane za pivo zaplatene.

Este niekto tu nevidi pointu?

A proč by z toho výrobce tiskárny měl něco vidět? Zaplaceno za tiskárnu i cartridge dostal. Co si s tím dělám potom, je jen moje věc. Stejně jako případné následky při zničení tiskové hlavy a podobně.
Doma tiskárnu Canon mám a kupuju originály, ale kdokoli jiný na to může mít jiný názor.

Jistě, příklad jsem přehnal. Koupí tiskárny ovšem nejsem nijak nucen používat všech služeb jejího výrobce, zákon nekriminalizuje neoriginální tonery.
Když si nekoupím vůbec žádný toner, taky okradu výrobce tiskárny? :-* A proč bych měl kupovat právě inkoust od Canonu/HP? Proč bych měl kupovat benzín jen od Shellu/OMV? Nebo rifle ve značkových prodejnách, když mi bohatě stačí ty noname ze stánku "čím_více_pruhů_tím_více_adidas" za pětinu?

Jsem na tom jako Karel, kupuju taky jen originální (u mě HP) tonery. Kdysi dávno jsem se nechal v místní garážové firmě přesvědčit na super-angebot (sypaný toner do HP L5) a zařekl jsem se po špatných zkušenostech, nikdy více.

L-Core, Karel - ano, je to vasa vec, co s tym po kupe tlacky robite. Ano, mozete pouzivat neoriginalne tonery. A na to som prave narazal - ked uz pouzivam neoriginalny toner, tak nemam co jacat, ked mi nieco nejde jak ma, a mam automaticky ratat s problemami. Autorka topicu sa tuna divi, ze jej to netlaci...no a co cakala? S originalmi sa jej toto nestane (najde sa aj od vyroby vadny original - zazil som - ale rozhodne v mensej miere ako doplnane nekvalitne sracky od Jozka Mrkvicku). Preto som pisal, ze tym okrada vyrobcu a defakto teraz doplatila na vlastnu lakomost.

Divite sa, preco by mal z toho vyrobca nieco dostat? Pretoze kazdy vyrobca k vlastnym tlackam vyraba aj vlastne naplne, financuje z toho vyskum novych atramentov a co ja viem este co. Skratka ma z toho zisk, ktory si zasluzi za vyrobky. Ci vy tiez predavate veci co vyrobite zadara? Canon nerobi naplne pre HP, OKI nerobi naplne pre Minoltu....prirovnanie s autami a benzinom do nich je blbost v takomto pripade. Bolo by to spravne prirovnanie, keby napr. Canon robil naplne aj do HP, Canonu a Minolty napriklad, ale toto sa nedeje.

Jasne, kazdy tvrdi ze originaly su drahe. No vazeni, ked mate 4000 na tlacku, tak nemate 1000sk raz za po roka na naplne? OK, kupim si auto, ale benzin je drahy, tak si tam nalejem petrolej...sak ten tiez hori, tak co...a potom pindam napr na fore Skodovky, ze mi blbne motor - analogia k neorigos naplniam do tlacky, mozno kus prehnana, ale princip tam vidno dobre.

Tlacky sa kupuju podla ceny naplni, nie podla ceny tlacky. Za tlacku zaplatite raz, ale naplne kupite este 20x...ale pokial budu ludia hovada, co nevedia logicky uvazovat, tak vzdy bude existovat typek, co si kupi tlacku za 1200sk, a potom zisti ze naplne stoja skoro rovnako ako nova tlacka...a zacne tam preto pchat neoriginaly, a mozno skonci rovnako, ako autorka tohoto topicu.
Jednoducho ak mam drahu tlacku, tak musim ratat aj z drahymi naplnami - napr. rozne fototlacky s 6 atramentami a podbne zverstva.

Na (přednostní) používání originálních tonerů a na případné problémy s těmi neoriginálními máme naprosto stejné názory. Jen mi nejde pod fousy ten tvůj výraz "okrádání"...

OK, jiná analogie. Živím se účetnictvím, daněmi. Pět roků budu dělat banální účto (pár dokladů ročně) místnímu malozemědělci. Za těch pár roků se v těch svých pár dokladech dokáže zorientovat natolik, že už mé (placené) služby nebude potřebovat, ale sesmolí si "účto" v Excelu na PC děcek a přiznání podle něj mu za kafe a půlčíka udělá úřednice na finančáku. Jsem tedy okraden? :-?

Jezisi....:-)
Ja narazam na nieco uplne ine, a samemu sa mi to dost blbo vysvetluje...heh

Nemozes toto brat ako "nevyuzivanie" sluzieb Canonu. Je to ako napr. strkat do Ziguliaka palivove cerpadlo z Volgy. Podla teba si tiez len "nevyuzil" sluzieb vyrobcu Ziguliaka. Mozno tam aj pasuje a funguje, otazka je dokedy a s akou kvalitou. Pretoze cerpadlo vyrobcu A, strkas do auta vyrobcu B.

Ide tu skratka o to, ze ked nepouzivam vyrobcom predpisany spotr. material (ktory vyvinul vyrobca, predava ho, a s danou tlackou je plne otestovany, pretoze ho fakticky vymyslel, ako aj tlacku), tak nemozem cakat nejaku extra kvalitu a v pripade problemov nemam co vykrikovat.

Je to ako s piratenim CDcok. Kupis si piratsky album, hudba je ta ista, ale cdcko je noname shit za 5.50 a je to napalovane z mp3, ktora (kedze je to stratova kompresia) uz nikdy nebude mat 100% kvalitu CD (aj ked je strata kvality skoro nepocutelna - ako u koho). Ide tu o to, ze dostanes stejne vyzerajucu napln (navonok), aj tlaci rovnako (takmer tak kvalitne jak origos), ale skratka to nieje original.

Takze ked si kupim atrament od Jozka Mrkvicku a naplnim nim (hoci aj prazdnu originalnu cartridge), tak uz si vlastne vyrobcu tlacky ( a spotrebaku k nej) okradol, pretoze si kupil atrament od ineho vyrobcu, bohvieakeho zlozenia a kvality (kedze Jozko Mrkvicka nepozna presne zlozenie orig. atr.)

Este jeden priklad. Predstav si, ze mas updaty na Windows. Su platene, ale mozes si zonhat nejake upravene (alternativne) update, pracujuce takmer rovnako dobre. (toto je analogia k strkaniu neorig. naplni do tlacky).
No a tieto neorig. updaty tam sice funguju, ale robia o dost viac problemov, ako originaly.
Funguju tam, ale robia furt nejake problemy. Kupou alternativnych updatov si skratka dal zarobit inej firme, namiesto vyrobcovi windowsu. A potom este kricis kadetade na forach, ze mas problemy s tymito kadejakymi dobabranymi zlepencami - neorig. updatmi. Nik ta nenuti kupovat originaly, ale ked si radsej kupi pochybny smejd, tak potom neplac. Z penazi za originaly vyrobca financuje kopu inych veci, nikde sa nestratia, takze vo vysledku takto uzivatelia sami sebe podpiluju konar. Je to podobne, ako ked kradnes software. To by si tiez mohol nazvat "nevyuzitim sluzieb" vyrobcu software, a "vyuzitim sluzieb" crackera, ktory ti ho crackne. :-)

Uz neviem vymysliet ziadne poriadne prirovnanie, ako to popisat dufam ze je to dost pochopitelne. :-)

Není to pochopitelné.
Canon je okraden tím, že nekoupím do tiskárny jeho toner.
Já jsem okraden tím, že zemědělec si u mě nekoupí další rok účetnictví, když jsem ho pět roků piplal. Moje znalosti, postupy, formuláře obšlahne a bude si to dělat sám.
Já v tom rozdíl necítím. Ty ano.

Nechám si od řemeslníka udělat nějaký výrobek. Protože jsem zručný a mám dílnu, doma jej rozložím, poměřím, nakoupím materiál a dalších pět si udělám sám za poloviční náklady. Jsem taky zloděj?

Kradení sw je špatný příklad - používání neoriginálních tonerů ani vykašlání se na původního dodavatele účetních služeb není v rozporu s právními předpisy (na rozdíl od warezu).

...dál už nebudu v táhle debatě pokračovat...

Nemáš sebemenší právo někomu vytýkat, že si nekoupí originál náplně. Tobě je po tom absolutně hovno. Pokud nechceš dát radu, jak to zprovoznit, tak raději nic nepiš. Drtivá většina tvých příspěvků tady na pořádně je akorát osočování tazatele. Lidi si sem chodí pro radu a ne pro urážky. Čeho se dočkají od tebe?

Preco dodrbavam ludi? Lebo robia kraviny. Co povedat cloveku, ktory sa ondi do reinstalu windowsu, a nevie o tom ani prd? A je lenivy si aspon pozret o tom zakladne info aby aspon vedel co vlastne robi? Nevie co je bootovanie, ako ho v biose nastavit atd? Toto maju ludia ktory chcu preinstalova OS vediet uz davno predtym, ako sa do reinstalu vobec pustia. Ja tiez neriadim vlak, ked neviem ako na to.

Netvrdim ze ludia maju vediet vsetko, ale nech preboha aspon vedia co robia, a co mozu dodrbat. Lebo potom sa net hemzi samymi vykrikmi o pomoc, ked si nejaka lama sformatuje particiu....a nakoniec z neho vylezie ze ani nevie co vlastne spravil. Ano, porande su na to, aby sa ludom pomahalo...ale ked im nepovies jaku blbost spravili, tak to spravia znova. A poradne sa potom zaplnaju dotazmi o uplnych blbostiach, co ma clovek uz davno vediet predtym ako reinstaluje windows, alebo robi podobnu vec, ktoru bezny uzivatel nerobieva.

A ohl. neoriginal naplni vytykam preto, lebo potom tu dotycna jaci, ze jej to nejde. ma cakat problemy, mala sa informovat, ako je to s doplnanymi naplnami.

a co mozu dodrbat

když jsi poprvé reinstaloval OS, věděls to? Vše sis nejdříve pečlivě prostudoval, co se může přihodit a nabitý teorií ses do toho dal?

ale ked im nepovies jaku blbost spravili, tak to spravia znova

A proto je úplně špatné psát ve stylu: "Taku somarovinu... Ked to neumis nesahaj na to."
Ale psát ve stylu. "Když naformátuješ disk, přijdeš o všechna data na něm a partition je to a to."
V takové odpovědi najde tazatel to, co při studiu teorie "přehlédl". Čili jen nenadávat, ale napsat jak to je, případně poradit.
Každý byl někdy před stádiem "běžný uživatel", ve stádiu "totallama" a spousta lidí se chce stát "zdatným uživatelem" a nějak se to naučit musí.

ked som prvykrat reinstaloval OS, tak som to nerobil ja, ale som si zavolal znaleho suseda a sledoval ho. popri tom som sa ho pytal na veci, ktorym som nerozumel. Bolo to este v casoch Win95.

A ked som si myslel, ze toho viem uz dost, odvazil som sa k tomu sam. Medzitym som o tom este parkrat cital v casakoch ohladne PC. A toto je prave na ludoch to najhorsie, ze na nete aj v casakoch je toho infa kopa, ale oni su proste lenivy si to co i len kuknut a pustaju sa do veci torym nerozumeju stylom, ze "ved to dajak spravim".

S druhym bodom mas pravdu....mozno mam niekedy kus afektovany pristup, ale vacsiinou cloveku poviem nieco v style "zprasil si to a to, takto sa to nerobi, nauc sa to robit a az to vies, tak to rob". A potom ak viem, mu poradim ako na to spravnym postupom.

A potom ak viem, mu poradim ako na to spravnym postupom.

třeba tady
Autor: shiro
Datum: 23.8.2008 15:19
jsem na PC antitalent

nic v zlom ale preco potom robis nieco, o com nemas ani paru? a navyse bez znalosti anglictiny, ktora je pre servis PC jedna z hlavnych poziadaviek? A ani nevies kde najst ovladace....
nebo
Autor: shiro
Datum: 21.6.2008 11:39
A co keby si zdvihla rit a pozrela sa do navodu? Taketo prkotiny mas riesit sama, fora na internete niesu na taketo banality.

Ale je fakt, že těch rad jsem našel hodně. Možná je to nedostatkem borievkovice.

No, to su pekne pripady toho, co som popisoval.
Ten prvy bol samozrejme superman, a siel dotoho hura-systemom...hlavne ze neovlada ani zaklady, ktore potrebuje vediet pre to, co chcel robit.

No a to druhe....banalita najvyssieho stupna...
Keby sa zrazu vynorilo niekolko ludi pytajucich sa otazky typu "kde kupim mlieko" tak by som chcel vidiet niekoho, kto by s nervami vydrzal. :-)

Já si koupila tiskárnu od HP. Používala jsem orig. náplně - tiskárna psala, že náplň chybí, nebo není orig. Dala jsem náplň naplnit, psalo to to samé. Teď mám několik originálek, pár cartrigí naplněných a tiskárna nechce ani to, ani to. Nepomáhá ani přeinstalace. Takže jsem na tiskárně vytiskla řádově 50 papírů a jelikož je už po záruce, tak ji můžu vyhodit... Nechcete ji? Byla za 4.5 tis.

hmm, za dva roky si vytlacila 50 stran? na co ti je potom tlacka? To si kludne mohla vytlacit v copycentre, alebo v praci.
Bud mas vadne naplne od vyroby (aj ked po odskusani viacerych originalov asi nie), alebo vadnu tlacku.
Ak to nebralo ani orginal naplne, mala si ju reklamovat, a nie cakat, ci po roku dostane rozum....

Za 4.5tisic...to bolo nejake multifunkcne zariadenie co? Pretoze tu na SK sa v ramci zaruky rovno media kus za kus. Takze pri reklamacii by si dostala komplet novu tlaciaren. U vas v CZ by to malo byt tiez tak.

A zase to samý! Zase někoho buzeruješ za jeho jednání. Řiť je ti po tom, proč si koupila tiskárnu. Třeba právě proto, aby nemusela kvůli jednomu papíru jezdit do kopycentra. Ne každej bydlí ve městě.

alebo v praci.

A to jsi tu něco psal o okrádání výrobce o zisk. A tady nabádáš, aby okrádala zaměstnavatele. Trochu si protiřečíš, ne?!

Tohle jsem vygooglil,nevím,jestli to bude fungovat na typ "220"a jestli vůbec.Nezkoušel jsem to.Ale za zkoušku nic nedáš...že?:-/

Návod na resetováni tiskárny Pixma MP150, MP160, MP170, MP180, MP45s0, MP460 když e objeví upozornění „odkapávájící nádržka inkoustu bude plná”

Nejprve se tiskárna přepne do stavu:
Služba - režim, ve kterém můžete provádět činnost s tlačítky tiskárny.
1) Vypněte tiskárnu - On-Off (9) dle návodu.
2) Stiskněte a držte tlačítko / obnoveni tisku - stop-reset (8) dle návodu.
3) Stiskněte a držte tlačítko tiskárny - On-Off. (9) dle návodu.
4) Uvolněte tlačítko / obnovit tisk - stop-reset (8) dle návodu.
5) Dvakrát-klikněte stop-reset (8) dle návodu.
6) Uvolněte tlačítko On-Off (9) dle návodu.
po nějakou dobu bude blikat zelená LED dioda ( čas závisí na modelu tiskárny), pak se rozvití trvale a tiskárna bude v režimu "služba" .

7) Čtyřikrát- klikněte stop-reset (8) dle návodu.
8) Opuštění stavu (Služba – režim) dvakrát-klikněte On-Off (9) dle návodu.

Ověřeno

Nasel jsem tento navod, ale je to na MP160:

Reset náplní jde pouze v tzv. Low-Level módu tiskárny. Do něj se dostanete následovně:

1) Vypnout tiskárnu a vytáhnout napájecí kabel.
2) Stisknout tlačítko zapnutí (on/off) a držet!
3) Nyní připojit kabel napájení k tiskárně, přičemž stále držíme on/off.
4) Jednou stisknout stop/reset tlačítko (hned vedle on/offu yawning smiley) )
5) Nyní pustíte konečně tlačítko on/off.
6) Stáhnout program MPTool
mptool.rar
7) Spustit program MPTool a vněm resetnout minitoring.
8) Vytáhněte kabel od tisárny a znova zapojte, aby se zapla do normálního modu.

Před chvílí jsem to zkoušel a fungujete na 100% :)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru