Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem trhaný obraz bez kompozitoru

Ahoj, mám takový problém, že když mám vypnutý kompozitor (šetření místa ve video RAM) přes Alt Shift F12 v tak se mi trhá obraz při rychlých akcích (přesouvání oken nebo videoplayback.) Pokud je kompozitor zapnutý (xfwm4, kwin, openbox), tak je vše plynulé.

Jde to nějak nastavit, aby se obraz netrhal i bez něj?Moc nerozumím, kde se všude v linuxu nastavuje vsync na víc místech:

v nastavení nvidia-settings v X Screen 0 | OpenGL settings mám zaškrtlé sync to vblank
v xorg.conf mám:

Section "Extensions"
    Option         "Composite" "Enable"
EndSection

Section "Device"
   Identifier     "Device0"


Option "GLXVBlank" "True"
        Option "RenderAccel" "True"
        Option "DPMS" "1"
        Option "Coolbits" "1"
        Option "NoLogo" "1"
        Option "OnDemandVBlankInterrupts" "1"
        Option "DamageEvents" "1"
        Option "UseEvents" "True"

#       Option "TripleBuffer" "True"

Option "AllowIndirectPixmaps" "True"
#Option "BackingStore" "True"

#Option "PixmapCacheSize" "200000"
#Option "InitialPixmapPlacement" "0"
Option "GlyphCache" "1"


EndSection

A nebo prostě netrhání bez kompozitoru není možné?

info:

~ % kwin --replace
QDBusConnection: session D-Bus connection created before QCoreApplication. Application may misbehave.
QCoreApplication::sendPostedEvents: Cannot send posted events for objects in another thread
QCoreApplication::sendPostedEvents: Cannot send posted events for objects in another thread
QCoreApplication::sendPostedEvents: Cannot send posted events for objects in another thread
QCoreApplication::sendPostedEvents: Cannot send posted events for objects in another thread
<zapnutí alt shift f 12>
OpenGL vendor string:                   NVIDIA Corporation
OpenGL renderer string:                 GeForce 8400M GS/PCIe/SSE2
OpenGL version string:                  3.3.0 NVIDIA 331.20
OpenGL shading language version string: 3.30 NVIDIA via Cg compiler
Driver:                                 NVIDIA
Driver version:                         331.20
GPU class:                              G80/G90
OpenGL version:                         3.3
GLSL version:                           3.30
X server version:                       1.14.5
Linux kernel version:                   3.12.6
Direct rendering:                       yes
Requires strict binding:                no
GLSL shaders:                           yes
Texture NPOT support:                   yes
Virtual Machine:                        no


Předmět Autor Datum
Nenašly se žádné odpovědi.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru