vadny pixel na novem LCD - reklamace?
Ahoj
koupil jsem si nove LCD a objevil na nem jeden spatny pixel.
Je to duvod k reklamaci, nebo ji uznaji jen od urciteho poctu techto chyb?
Diky
Ahoj
koupil jsem si nove LCD a objevil na nem jeden spatny pixel.
Je to duvod k reklamaci, nebo ji uznaji jen od urciteho poctu techto chyb?
Diky
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
Pokud to neni Samsung nebo nejaky vyrobce poskytujici zaruku na "bezvadnost", mas smulu...
Reklamovatelne je to az od urciteho poctu vadnych subpixelu, pripadne pixelu.
Mě chyběl ze začátku jeden,ale počkal sem chvíli a spravil se.No záleží kdo jsi,tak že reklamovat můžeš a oni musí vyměnit.Při zakoupení nového přístroje má vše fungovat na 100%
PS: je nutno rozlisit vadu pixelu a subpixelu.
http://4um.overclocking.cz/showthread.php?t=26679& page=1
aha,tak že nejdříve monitor od kvalitní prodejny předvést a pak koupit.Nebo výrobci jsou nějaký vychytralý ne?
Bohuzel...
no člověk se tady aspoň přiučí
Mám pocit že některé lze reklamovat i při jednom vadném pixelu, ale většinou je to až jsou vadné 3 pixely, pokud se nemylím.
Pokud to je přes internet, tak to vrať ve 14 denní lhůtě. Pokud to je z obchodu, můžeš se s nima zkusit domluvit.
Proto bych LCD (LCD TV) jinak než z e-shopu nekupoval.
Pouze na vlastní nebezpečí : Někde jsem někdy četl, že občas pomůže na místo s vadným pixelem přiměřenou silou ťuknout prstem a on se probere. Nezkoušeno, ještě jsem se s touhle chybou nesetkal.
//Edit// třeba tady: viewtopic.php
Potvrzuji. Je to tak padesát na padesát, nicméně inkriminovaný (sub)pixel časem stejně vyhnije.
Jak je to s vracenim v pripade, ze objednam zbozi pres internet, ale vyzvednu si ho osobne?
Tam je teoreticka moznou odzkouseni produktu. Plati tam take tech 14 dni?
Neplatí
Tohle je napsáno kde? Občanský zákoník píše jen o způsobu uzavření smlouvy.
Zadej si to do google a čti- určitě je to řešeno třeba na stránkách sdružení na ochranu spotřebitelů a podobných. Jak píše Karel, postatný je způsob uzavření smlouvy. Ale je také pravda, že můžeš být v právu, ale je ti to houby platné, protože ne každému se chce v krajním případě se soudit...
27
Dekuju vsem za diskuzi.
Nestesti potrebuji koupit jeste jedno stejne LCD. Takze to druhe objednam pres net a budu doufat ze bude v poradku :)
A to prvni hned poslu zpet a klidne s udanim duvodu. :)
No on má každý výrobek výrobní číslo...
to je jedno
Myslíš, že jsou obchodníci až tak blbí?
Otázkou je, zda bude ono výrobní číslo uvedeno ve faktuře... Onehdá jsem reklamoval DVD přehrávač po babičce, naši mají stejný. Leč při vyklízení bytu po babičce se záruční list kamsi poděl, použil jsem ten od našich. Výsledek - bez problémů reklamováno, opraveno.
Pokud v papírech bude S/N, tak bych to nepokoušel...
no koupil sem si dneska foťák a po večerním zkoumání sem zjistil že má taky dva vadnž pixely (olympus) a myslýte že to pujdu vratit? nepujdu
Na displeji foťáku to asi není takovej problém, jako na displeji u PC.
Známej to vyřešil tak,že si ten bílej bod zatukl černou fixou.
Záleží na konkrétním typu, vadné pixely lze přemapovat (tedy předpokládám, že jde o pixel na snímači a ne na displeji foťáku).