Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno ztráta dodacího listu

Ahoj, mám takový dotaz. Minulý týden jsem si kupoval nový notebook u CZC.cz. Notebook šlape perfektně, bohužel co zřejmě nefunguje správně, tak je baterie, která se nabíjí pouze na hodnotu 86%. Ptal jsem se na technické podpoře asusu a tam mě sdělili, že pokud uplatním tzv. DOA reklamaci do 7 dnů od nákupu zboží, tak mě zboží vymění za nový kus, místo opravy, která trvá daleko déle. Mám se tedy obrátit na prodejce (czc) a zboží reklamovat.

Bohužel jsem ale ztratil dodací list, který slouží i jako účtenka. Pouze co mám, tak záruční list, kde je pouze sériové číslo notebooku (byl přiložen v krabici u notebooku) a dále pak elektronickou objednávku zboží, přes kterou jsem si objednával ntb. včetně i smsek o upozrnění, že si mám ntb vyzvednout na prodejně.

Chci se tedy zeptat, zdali i vytištěná objednávka, popř. záruční list (je zde uvedeno pouze sériové číslo ntb.), či smsky o doručení zboží na prodejnu by stačili k uplatnění reklamace na baterii notebooku. Popř. zdali je možné si vyžádat kopii dodacího listu u prodejce (czc), kterou jsem podepisoval a jednu si nechával prodejce.

Děkuji moc za informaci.

Předmět Autor Datum
Mas u CZc registraci? Protoze jestli ano, tak si muzes dodaci list vytisknout. Jinak na tyhle drazsi…
RedMaX 14.09.2013 20:05
RedMaX
jj registraci u nich mám, tak se nato hned mrknu :-) díky moc za informaci :-)) Budou potřebovat vše…
hussky 14.09.2013 20:09
hussky
Nejlepsi mas, kdyz tam zavolas a oni ti presne reknou. Neodkladej to, cim driv tam prijdes, tim spis…
RedMaX 14.09.2013 20:11
RedMaX
JJ, to vím. Tak psal jsem tam mejla v pátek, ale neodpověděli. Tak si zajdu na pobočku, mám to v mís…
hussky 14.09.2013 20:15
hussky
Dovoluji si tipnout, že budou chtít komplet.
jirka44 14.09.2013 20:36
jirka44
Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že jste u prodejce věc zakoupili. To lze např. výpisem z ú…
czcharlie 14.09.2013 21:23
czcharlie
V slušnom sklade nemusíš mať zo sebou nič, pretože technik na reklamaciach si natuka s/n do pc a dok… poslední
fleg 15.09.2013 08:54
fleg

Mas u CZc registraci? Protoze jestli ano, tak si muzes dodaci list vytisknout. Jinak na tyhle drazsi veci u nich bylo mozny prijit jen s tim zarizenim a oni si potrebne doklady dohledali v jejich systemu podle serioveho cisla, jestli je to tak stale nevim.

Kazdopadne, jestli chces mit sanci na vymenu, tak to tam prines uplne komplet vcetne krabice.

jj registraci u nich mám, tak se nato hned mrknu :-) díky moc za informaci :-)) Budou potřebovat vše i s notebookem?? myslel jsem, že budou chtít jen obal od baterie a toť vše .-) Mám totiž už nainstalovaný v notebooku OS WIN 8 včetně dalších věcí. NTB jsem kupoval bez OS, tak bych musel celý notebook zformátovat? :///

JJ, to vím. Tak psal jsem tam mejla v pátek, ale neodpověděli. Tak si zajdu na pobočku, mám to v místě bydliště, takže no stress.. jenom by to bylo na prd, kdybych musel dávat i notebook k vůli baterce, protože baterku by zřejmě přeměřili, jestli není špatná a je, popř by ji dali u sebe do noťasu .-) Každopádně díky moc za info..

Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že jste u prodejce věc zakoupili. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
§ 625, § 627 odst. 3 zákona č. 40/1964, Sb., občanský zákoník, 19 odst. 1 zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele, § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád

V slušnom sklade nemusíš mať zo sebou nič, pretože technik na reklamaciach si natuka s/n do pc a dokáže vytvoriť RMA z neho. Pri takejto reklamácií tí vsak budú meniť pravicu za pravicu, čiže dones celý nb. Formatovat ho nemusíš.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru