Avatar uživatele
kefud

Účet u AIR Bank

Na internet banginku při použití nápovědy po jejím ukončení a následném opětném kliknutí na ? se již nápověda nerozbalí pouze hlavička tří možností. Stává se Vám to také někomu? Dělá to u dvou Pc prohlížeč mám Mozilla Firefox OS XP. Dotazem u AIR Bank a jejich doporučení nijak nepomohlo. Máte s tímto problémem někdo zkušenost, kde by mohla být chyba zda u banky nebo špatně nastaveném prohlížeči.
Děkuji za radu.
Doplňuji:
Preferuji prohlížeč Firefox.

Upravil/a: kefud

Zajímavá 0 před 4255 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Mapel

Používám Moizilu a je perfektní. Nic podobného mi to nedělá

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Od počátků mám firefox, ale hrábnout do nastavení a mít povoleno třeba /cookies, tak nějak, ale může to být i nepovolení javy/, je to o výměně a komunikaci dat mezi PC. Pokud je zakázána výměna dat, tak je to problém. Sice dobré pro ochranu PC, ale nekdy na obtíž.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pusinka50

Nevím, čím to je, ale obecně zastávaný názor mých blízkých je, že Mozzila je nejhorší prohlížeč, pryč od něj. Já v něm neuměla ani kamarádce uložit fotky, což běžně dělám a umím. Já měla nastavený klasický Internet Explorer a teď mám Google Chrom, že se vše rychleji načítá a jsem spokojená.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jpau

GUI toho jejich inetrnet bankingu je ve flashi, zkusil bych si nahrát nový flash-player.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek