Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Časté padání internetu

Ahoj, prosím vás mám problém s internetem, každých 35-50 minut mě zhruba na 1-2 minuty spadne a to je ještě lepší varianta, včera to padalo každých 10minut, nemohl jsem pomalu ani číst email, natož hrát či pracovat. Internet mám O2 Standard. Pomozte prosím, je to velmi nepříjemné...

Díky ;)

Předmět Autor Datum
Vzhledem ke zkušenostem s O2 bych řekl, že je chyba u nich v centrále. Může být vadný router, zkrato…
MK_ 29.07.2013 17:22
MK_
- Nevim ci ti to pomuze ale vyzkousej "win+r" napis "CMD" a " ipconfig /flushdns" - Nekdy staci jen…
Anon 29.07.2013 17:27
Anon
kámoš mě taky radil ať to zkusím, ale prý mám napřed zavolat jim... nechci se do toho srát, moc tomu…
Jimmyxx 29.07.2013 17:36
Jimmyxx
- Muze ti to blokovat Firewall nebo Antivirus. - Jedes il na wifi tak zkus pripojeni pres kabel popr…
Anon 29.07.2013 17:41
Anon
Oprava- klidne ten ruter vytahni na 15min..............
Anon 29.07.2013 17:42
Anon
mám kabel a většinou to dělám tak že pokud nejsem u PC tak je to vypnuté... vypnutí nepomáhá...
Jimmyxx 29.07.2013 18:02
Jimmyxx
prostě normálně funguju na netu, email, youtube, hraju něco nebo píšu a spadne to na 2 minuty... pak…
Jimmyxx 29.07.2013 18:03
Jimmyxx
Môžeš ešte vyskúšať pripojiť pc bez routra? Nech vylúčiš možnosť, že vadný router.
pme 29.07.2013 18:30
pme
to je adsl router? jak starý? jaký typ? když spojení chcípne, máš spojení aspoň na router? ipconfig…
lední brtník 29.07.2013 19:53
lední brtník
Od O2 jste koupil modem. Nejčastěji je to Zyxel 660HW T-v2 nebo Hujawei. Přes prohlížeč, když zadáte…
jakbuk 29.07.2013 21:43
jakbuk
hele mám ten zyxel... btw teď jsem zkusil to ipconfig/flushdns na jednom PC a napsalo to úspěšně vyp… poslední
Jimmyxx 30.07.2013 12:16
Jimmyxx

Od O2 jste koupil modem. Nejčastěji je to Zyxel 660HW T-v2 nebo Hujawei. Přes prohlížeč, když zadáte adresu 10.0.0.138 a login admin, heslo admin se podíváte do modemu. Nevím jaký modem máte, ale v každém se dají vyčíst parametry linky. Hlavně SNR margin by měl být nim.12dB. Na modemu je taky ledka DSL která má trvale svítit. Pokud bliká je něco na vedení. Nejjednodušší řešení je nahlásit na o2 poruchu, přece si to platíte. A máte modem a telefo zapojený přes spliter? Zapojte modem na přímo, bez splitru. Případně zkuste vyměnit kabel od zásuvky k modemu.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru