Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem AdBlock, je to dobré?

Dobrý den,
uvažuji o stáhnutí doplňku do chromu AdBlock. A chtěl bych se zeptat jestli to udělá prohlížení rychlejším, nebo to jen zakryje reklamy?? chtěl bych si ho stáhnout, protože hraji prohlížečové hry, a některé se mi při zobrazení reklam začnou sekat.a také mne štvou neustálé reklamy u YT.

Předmět Autor Datum
rychlost me az tak netrapi, ale otravne reklamy me stvou = bez AdBlock ani ranu - jeden z nejuzitecn…
lucifer 26.07.2013 22:05
lucifer
mně jde spíše o tu rychlost,,, jelikož hraji ty hry, ale to zobrazování reklam mne taky štve.
jpanzen 26.07.2013 22:10
jpanzen
Tento doplnek by meli povinne integrovat jiz v zakladu do Chromaka, bez nej to proste nejde :-)
jezevec 26.07.2013 22:09
jezevec
aha, jak už vidím 2první odpovědi, tak myslím, že bych ho měl opravdu stáhnout :-D
jpanzen 26.07.2013 22:11
jpanzen
Jeste take Adblock Plus, tohle jsem ale nezkousel, obe slouzi k blokovani odpornych reklam.
jezevec 26.07.2013 22:16
jezevec
ten druhý zkusím na nb :-D
jpanzen 26.07.2013 22:23
jpanzen
Mě by zajímalo, jestli se v tom AdBlocku dají blokovat reklamy jen na youtube. Všude jinde mi nevadí…
Eessencia 26.07.2013 22:15
Eessencia
jj v obchodě chrome si najdi Adblock for Youtube
jpanzen 26.07.2013 22:19
jpanzen
asi nechodíš na idnes.cz :-)
Kráťa 27.07.2013 10:27
Kráťa
Však vyzkoušej. Mně se to zdá jako zpomalovač (stejně si ty reklamy natáhne a očuchá). Používám Oper…
mif 26.07.2013 22:26
mif
no offense, ale muzes nejak podlozit ze si to ty reklamy stejne sosne? Pokud to funguje tak jak mysl…
Redsnake 26.07.2013 22:31
Redsnake
Načítání je stejné (ale spíš delší) jako bez AB, jen ty trusy nezobrazí. Empiricky soudím, že je to…
mif 26.07.2013 22:38
mif
Vůbec to netahá (ABP). Další věcí ale pak je, co při nedostupnosti reklamy udělaj přehrávače a rekla…
Přezdívka je povinný 26.07.2013 22:43
Přezdívka je povinný
Tak třeba AB na FF nenačte patřičné prvky, nebo i skripty, ovšem i zpracování vyžaduje určité nějaké…
ms 26.07.2013 22:49
ms
Má to nějaký seznam reklam (adres), které to blokuje. A podle seznamu pozná, že to či ono nemá staho…
ERASER 26.07.2013 22:54
ERASER
za brtníky: já vím, že 95% geeků adblock používá. já ne. nemám osypky z toho, že někde potkám reklam…
lední brtník 26.07.2013 22:53
lední brtník
Dobré? Vynikající. Na rozdíl od Brtníka reklamu nezkousnu a dostávám psotník, když mám vlézt na net…
mia 26.07.2013 23:09
mia
Já nevím, na reklamy neklikám a pokud si pamatuji, tak jsem skrz nějaký banner nikdy nic nekoupil. P…
IQ37 26.07.2013 23:33
IQ37
jsem skrz nějaký banner nikdy nic nekoupil no a ja znam holku ktera cte reklamni spamy v emailu a k…
Redmarx N 27.07.2013 00:32
Redmarx N
ja znam holku ktera cte reklamni spamy v emailu a kdyz je to zajimavy, tak si to objedna! dobrý mat…
lední brtník 27.07.2013 01:12
lední brtník
Výborná zbraň na reklamní záplavu.Nejde ani tak o rychlost ale o bezpečnost.Člověk se kolikrát i div…
alcapone 27.07.2013 01:17
alcapone
Na webech, které chci podpořit, reklamu nevypínám (tedy vedu něco jako whitelist). Ty obvykle agresi…
L-Core 27.07.2013 06:50
L-Core
ja to klidne reknu - co si budeme, idnes, zive... s tech nejvetsich tuzemskych zvratku. To je typick…
lucifer 27.07.2013 08:22
lucifer
K němu používám Element Hiding Helper To ma i na Chromu nebo popisujes Firefox? Protoze na Firefo…
Redmarx N 27.07.2013 08:23
Redmarx N
Nevím to, Chrome jsem nikdy neměl nainstalován a ani nechci.
L-Core 27.07.2013 10:18
L-Core
Souhlas. Živa je tragédie. Já tam chodím víceméně jen na VTM (ty žblepty na "hlavní", IT, už ani neč…
mif 27.07.2013 08:25
mif
Já taky samozřejmě reklamy rád nemám, nikde. Ale jsem schopen je akceptovat (a zároveň ignorovat), p…
L-Core 27.07.2013 10:17
L-Core
Ale jasně. Reklamy živí i nás. Nechci se ale dožít dne, kdy bude devadesát procent reklamy na deset… poslední
mif 27.07.2013 11:55
mif

Mě by zajímalo, jestli se v tom AdBlocku dají blokovat reklamy jen na youtube. Všude jinde mi nevadí a dokonce "je tam chci", ale na youtube mě vadí, když si pouštím krátká videa a u každého je 10s - 2m reklama, z toho některé se nedají ani přeskočit.

Vůbec to netahá (ABP). Další věcí ale pak je, co při nedostupnosti reklamy udělaj přehrávače a reklamní skripty. Některé vás třeba stejně nechají čekat, aby se snížila výhodnost blokování reklam.

Tak třeba AB na FF nenačte patřičné prvky, nebo i skripty, ovšem i zpracování vyžaduje určité nějaké systémové prostředky. Třeba na nejmenovaném webu po vypnutí se nahrává více dat a to je ještě v činnosti Flashblock, jinak by to tam pobíhalo, překrývalo, ječelo...

za brtníky: já vím, že 95% geeků adblock používá. já ne.
nemám osypky z toho, že někde potkám reklamu, to přežiju.
nenávidím flashovou reklamu, proto jsem naopak poslal sponzorský píspěvek autorovi flashblocku.
pokud mě někde sere opakovaně obtěžující reklama, řeším ji v hosts. tím je vypnuta pro všechny prohlížeče a pro všechny uživatele najednou - a neodvolatelně, zpátky už ji nikdy nepovoluju.

Mě by zajímalo, jestli se v tom AdBlocku dají blokovat reklamy jen na youtube

moje nenávist k reklamám dorostla výše, že tyto okna vypínám. je mi u prdele finanční model youtube, prostě nejsem zvědavý co 4 min klip zírat na 20s nesouvisející retardované reklamy*. kdysi jsem jim dával zvuk do mute, dnes je posílám do ři.. a zapomínám, že kdy existovali.

*) na youtube často chodím proto, že odchytím dobrou kapelu, které yt dělá klipem reklamu a od ní si koupím kulaté nebo stažené cd. ale pokud mě odradí nesouvisející stupidní reklamou, končím s nimi a mají po pi.. oba.

Já nevím, na reklamy neklikám a pokud si pamatuji, tak jsem skrz nějaký banner nikdy nic nekoupil. Podle mě je to (systém) nějaká levárna, jak někam uklidit prachy. Kdyby měli zadavatelé reklam žít z klikání a zprostředkovaných nákupů lidí, mi podobných, tak by brzy chcípli hlady, anebo by si našli jinou kličku, jak ulívat prachy. Kromě adres se dá taky reklama filtrovat ze stránek pomocí typických rozměrů a html tagů. O reklamu v podstatě nezavadím. Adblock* určitě doporučuji s výkřikem" "Nech zdochnú!".

jsem skrz nějaký banner nikdy nic nekoupil

no a ja znam holku ktera cte reklamni spamy v emailu a kdyz je to zajimavy, tak si to objedna!

ze neco nedelas ty vubec neznamena, ze neexistuji blbci, kteri to delaji.

ja si do adblocku plus pridavam i vlastni pravidla, reklama nezajem.

Výborná zbraň na reklamní záplavu.Nejde ani tak o rychlost ale o bezpečnost.Člověk se kolikrát i diví co se mu nastěhuje do počítače z ruzných vyskakujících oken,reklam a podobných balastů.Rozhodně si už bez AdBlocku nedovedu bezpečné prohlížení představit.

Na webech, které chci podpořit, reklamu nevypínám (tedy vedu něco jako whitelist). Ty obvykle agresivní reklamu ani nemají. Na naprosté většině stránek ale ano.

Samotný AdBlock Plus (s příslušnými filtry) nestačí. K němu používám Element Hiding Helper (Pomocník skrývání prvků pro AB), FlashBlock, scripty Greasemonkey (na nahrazení přehrávače videí na Živě klasickým youtubáckým, tedy bez debilního zeleného uřvaného alzáka) a hosts.

Některé servery se bez AdBlocku & spol opravdu nedá rozumně prohlížet. Nebudu raději jmenovat a ukazovat, jak může stránka vypadat po úpravě, nebo pana Lut* odvezou.

ja to klidne reknu - co si budeme, idnes, zive... s tech nejvetsich tuzemskych zvratku. To je typicky ukazka tak zaprasenych webu az je to absolutne kontraproduktivni a vylozene to lidi donuti k hledani reseni jak se toho bordelu zbavit. ( Zive cpe reklamu i do rss (!!!) - vyreseno az pres upravu hosts)

- nevadi mi staticke neagresivni reklamy, ale jak to zacne nekde blikat, hejbat se to, idealne jeste vydavat zvuky pri mouse-over, okamzite blokuju.

Souhlas. Živa je tragédie. Já tam chodím víceméně jen na VTM (ty žblepty na "hlavní", IT, už ani nečtu) a brutálně mě sere, když zleva zvolna vyleze jakýsi potrat, který nemá ani křížek na vypnutí. Vraždil bych za to. Nevím jak ty, ale já reklamy nenávidím k smrti (nejen na Internetu) a dovedu si představit, že bych jejich "majitele" mučil velmi dlouho a značně bolestivě.

Já taky samozřejmě reklamy rád nemám, nikde. Ale jsem schopen je akceptovat (a zároveň ignorovat), pokud, jak píše výše lucifer, nejsou agresivní a pokud vlastních stránek s nimi nakládá s rozumem a "slušně požádá" o povolení jejich zobrazení. Viz Edna:
[14905-edna-png]

Jinak na to jde Živě, kde lidi, blokující jejich blikající zvěrstva, nazývají doslova zloději. Podle nedávné ankety o nejoblíbenější add-on pro FF i tohle jejich čtenáři umí vyhodnotit podle sebe. Trapnou cenzuru slova "AdBlock" je zbytečné komentovat.

Který přístup může mít u čtenáře větší šanci, ponechám jako řečnickou otázku…

---
Mimořádně tupé jsou reklamy v menších komerčních rádiích. Občas, když někde jsem a tam to hraje, jsem pasivním posluchačem a nestačím se divit. Zelený pajdulák pak vypadá trochu v lepším světle ]:)
Doma jsem toho ušetřen, v rádiu poslouchám jen Hvězdu (Radiožurnál).

Ale jasně. Reklamy živí i nás. Nechci se ale dožít dne, kdy bude devadesát procent reklamy na deset procent /jakéhokoliv/ sdělení. Blikavá zvěrstva jdou sice zakázat, ale (jak už to tam někdo napsal) rozhodí ti to layout stránky. Navíc si ti blikaví potrati mění servery jak ponožky. Určitě mi rozumíš.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru