Předmět Autor Datum
Ne, to by nestoupala teplota, hlavně teď, kdy by jeden umrznul... Bude to buď radiátorem (ucpaný, za…
Martin79 01.02.2012 20:43
Martin79
A ten radiátor...dá se k němu dostat z motoru nebo je to někde v palubce?
patlal 01.02.2012 21:28
patlal
Po odpojení a vyndání akumulátoru a odpojení hadic a bovdenu od ventilu radiátoru a po odcvaknutí je…
Martin79 01.02.2012 22:10
Martin79
Fajn..tak to zkusím...a ty odtokové klapky?Ty jsou tam někde taky u toho radiátoru?
patlal 01.02.2012 22:18
patlal
K těm ale není přístup bez vyndání celého topného agregátu. Při pohledu od motoru stěračů jsou na tě…
Martin79 01.02.2012 22:32
Martin79
Jasný a díky.Zkusím co píšeš a uvidím. poslední
patlal 01.02.2012 22:46
patlal

Ne, to by nestoupala teplota, hlavně teď, kdy by jeden umrznul...
Bude to buď radiátorem (ucpaný, zamrzlý), nebo se zcela neotvírá jeho ventil (prasklé lanko, vyvléknutá koncovka). Může to ale být i obtokovými klapkami v topení, mohou být zaseklé, nebo mají vyvléknutá táhla.

K těm ale není přístup bez vyndání celého topného agregátu. Při pohledu od motoru stěračů jsou na tělese topení vidět nad sebou jejich táhla, spojená svislou příčkou a ovládací bowden. Při nastavování táhla vzduchu "teplý/studený" na panelu ovládání topení (tedy to spodní) v kabině, musí tento mechanismus viditelně pracovat a zároveň se musí pohybovat páčka ventilu radiátoru (proti baterce).

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru