Předmět Autor Datum
Já provozuji svůj Public CS 1.6 Non-Steam server u společnosti game-hosting.cz Mají konektivitu 10… poslední
AxinSoft 04.12.2008 00:05
AxinSoft

Já provozuji svůj Public CS 1.6 Non-Steam server u společnosti game-hosting.cz

Mají konektivitu 10 Mbps a přístupovou dobu na páteřní síť 1 ms přes rádiové pojítko (Alcoma, miracle) na 10 Ghz pásmu.

Co se týče lágování jak to popisuješ ty .. tak tento problém nebude v tom jakou konektivitu používá game-hostingový server, ale v tom, jak jsou jednotliví hráči připojení do sítě internetu a kudy všude se jejich data "protloukají". Na mém serveru hráči taky brečí jak malé děcka a pak z nich vypadne že mají doma připojení přes wi-fi (v lepším případě s vlastní anténou, v horším případě pak se společnou wifi anténou pro celý barák čítající 8 pater a 4 vchody :D ). Také nejlépe na tom nejsou i klienti ADSL, kde výsledná latence sítě je hodně závislá na "drátech" a co v nich zrovna teče za brum-šum. Nejlepší stability pochopitelně dosahují hráči připojení domácími přípojkami do optické sítě některého z poskytovatelů, leč každý nemá zrovna to štěstí :(

Takže sečteno a potrženo, vybrat by jsis měl poskytovatele podle toho jakou disponuje konektivitou a kapacitou svých serverů a i když vybereš toho nejlepšího tak se stejně nevyhneš lagujícím lamám co ti poskakují po mapě :D

P.S.: Zkus se podívat přes HLSW na můj server jak ti bude odpovídat a jakých hodnot bude dosahovat:
IP adresa: s1.game-hosting.cz:27052
web: www.gigaparba.com

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru