Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno DVD Rekordér s HDD, který z těchto tří?

Pomozte vasimi nazory a zkusenostmi pri vyberu HDD DVD rekorderu, cenovy strop je dan do cca max. 6.000,- Kc, tudiz jsem vybral neco v kategorii pristroju s pevnym diskem 160GB a to tyhle:

Samsung: http://www.samsung.com/cz/consumer/detail/detail.d o?group=audiovideo&type=dvd&subtype=dvdrecorder&mo del_cd=DVD-SH893/EDC

LG: http://cz.lge.com/prodmodeldetail.do?catModel=0&ac tType=&modelName=&currentPage=&categoryId=080205&p arentId=0802&modelCategoryId=080205&modelCodeDispl ay=RHT497H#

Panasonic: vyrobek.aspx

Ten Panasonic se mi zamlouva nejvice, bohuzel chybi podpora USB a firewire, takze to by byla posledni alternativa, zase plus pro nej je audio a video prevodnik na frekvencich dvojnasobnych nez konkurencni modely, vyber delam pro znameho a ptz take pro sebe, ale u mne neni tohle jeste az tak aktualni, za rady a podnety diky, borsuk.

Předmět Autor Datum
ten Paňáca je asi fakt nejlepší, že nemá USB/FW je nejspíše daň za vyšší kvalitu a "značkovitost". P…
touchwood 11.09.2009 06:53
touchwood
Jeden z pozadavku je take firewire, mam mini DV kameru, ten Samec ho ale ma, vsechny modely rady SH8…
borsuk_unreg 11.09.2009 10:09
borsuk_unreg
V těchto věcech rozhodně vítězí Panasonic! mám domácí kino jiz 4 roky bez problemu kamarad si koupil…
ldc 11.09.2009 07:38
ldc
Ještě bych koukl na Sony - i za cenu vyšší se kvalitativně jedná o jinou třídu (přeznačený Pioneer).…
Karel_ 11.09.2009 08:11
Karel_
Jednoznačně Panasonic. Ale podíval bych se na ještě na Pioneer, třeba : http://www.basys.cz/produkty…
Matt Dylon 11.09.2009 08:57
Matt Dylon
osobní zkušenost - Pionner - Panasonic - a Sony, o kterém se zmiňuje Karel_ [77.48.90.xxx] - i když…
gambáč 11.09.2009 09:27
gambáč
doma se válí Pioneer DVR-555HX-S, a naprostá spokojenost.
gambáč 11.09.2009 09:46
gambáč
ze vraj Panasonic ma naj-user friendly ovladanie.
stano2000 11.09.2009 09:53
stano2000
Pioneer taky - u LG, a Samsunga se složitě proklikáváš přes menu, aby jsi navolil jednoduchý úkon. K…
gambáč 11.09.2009 10:15
gambáč
Jako dlouholety spokojeny uzivatel Panasonicich produktu bych uz nic jineho nechtel. Mno, nechal byc…
mif 11.09.2009 10:17
mif
mife - nelze než souhlasit. Pioneera se držím, protože můj první byl DVR-520H Sice jenom s "englický…
gambáč 11.09.2009 10:52
gambáč
Jj. Panaky jsou absolutne blbovzdorne, pochopi i decko. Co se tyka strihu, neni to tak tragicke - ne…
mif 11.09.2009 10:59
mif
Tenhle Panas je plne v cz, taky mam domaci kino a DVD player od teto znacky, dlouhodobe bez problemu…
borsuk_unreg 11.09.2009 12:14
borsuk_unreg
borsuk_unreg - předem se omlouvám jestli blbě čtu, ale na tom tvém odkazu na Panáče, jasně píší - i-…
gambáč 11.09.2009 12:29
gambáč
Gambaci: tento model Panase firewire rozhrani skutecne nema, ano kameru samozrejme propojis, ale jen…
borsuk_unreg 11.09.2009 13:27
borsuk_unreg
Omluva - máš pravdu - já jsem viděl i-Link (IEEE1394), ale nevšiml jsem si, že není označeno - ještě…
gambáč 11.09.2009 17:18
gambáč
V poho, kez by jsi mel pravdu ty. Pockej, chces mi tvrdit ze neni rozdil mezi kvalitou videa formatu…
borsuk_unreg 11.09.2009 19:16
borsuk_unreg
Je tam rozdil.
Radek 12.09.2009 10:28
Radek
Ano, dědeček si zakupil (oproti tvrzením jiných "značkově předražený") HDD rekordér Panasonic. Ani c…
Michal.Maniak 11.09.2009 19:44
Michal.Maniak
no, a máš to tady - rady jsou na 2 věci - zkouknout to na vlastní oči, je jiný kafe. Lepší 1x vidět,…
gambáč 11.09.2009 21:37
gambáč
Tak zitra asi sfouknu do Datartu kde maji vsechny na pulte a osaham to, souhlasim, neni nad to si to…
borsuk_unreg 11.09.2009 22:09
borsuk_unreg
...já jenom, že jsme si zase špatně rozuměli - a nebo jsem to blbě napsal. Tím vidět, jsem nemyslel…
gambáč 12.09.2009 09:58
gambáč
Dufam ze uz nie je neskoro, tu su moje skusenosti - bez konkretnych typov, takze bude to skor subjek…
Dreamer 12.09.2009 00:33
Dreamer
Dreamer - a já si rejpnu - vod Filipsů, smí do baráku jenom TV - jinak nic.
gambáč 12.09.2009 12:26
gambáč
Mám Panasonic DMR-EX77. Spokojenost, fajn ovládání. Ale já mám rád Panasonic od dob Walkmanů, takže…
Zarniwúp 12.09.2009 07:14
Zarniwúp
mám rád Panasonic od dob Walkmanů Tak tak. Od drevnich dob pouzivam pristroje od Panasonicu a muzu…
mif 12.09.2009 10:14
mif
http://dvd-rekordery.elektromedia.cz/philips-dvdr3 575h?utm_source=heurekafeed&utm_medium=heurekafee…
borsuk-unreg 12.09.2009 16:15
borsuk-unreg
To je klasika, co vybrat... Buď si jist, že se naštveš, ať koupíš cokoli, doporučuji pak chvíli nesl…
Fuente 12.09.2009 16:25
Fuente
Hmmm... ja mam Philips, ma tak mozno 2 roky a uz vtedy mal vsetko - HDMI, USB (DivX), FireWire. Nevi…
Dreamer 13.09.2009 01:07
Dreamer
Takze dnes dorazil Samsung SH895, zlakan dobrou cenou a dobrymi recenzemi na obchod www.onlineshop.c…
borsuk 23.09.2009 00:12
borsuk
Ty brďo :x:
Karel_ 23.09.2009 07:58
Karel_
tak to je tedy síla - du si dát frťan a jenom pro tvojí informaci - Pioneer se na Slovači nevyrábí :…
gambáč 23.09.2009 10:48
gambáč
Je to MARAS doktore, MARAS nejhrubsiho zrna, pripada mi to jako zly sen, frtana jsem si take v noci…
borsuk 23.09.2009 12:15
borsuk
borsuk - a teď si tipnu - že ty jsi se před napsáním posledního příspěvku, vožral na plech? Ale ani…
gambáč 23.09.2009 12:41
gambáč
Ne, ne, jen v noci po tom soku, par panacku domaci slivky s medem, vynikajici, nyni jsem opet napros…
borsuk_unreg 23.09.2009 12:48
borsuk_unreg
Mám Samsunga v 320GB verzi. Naštěstí jsem byl ušetřen podobného úvodu jako ty, ale i tak je setkání…
Jack 23.09.2009 14:47
Jack
O ten Panas za levný penis bych měl zájem. Navrhoval bych další přes mail (typ, velikost disku atd)…
Karel_ 23.09.2009 16:45
Karel_
[http://nahrejto.cz/files/j265ugwyw7cikbx5qhsi_thum b.jpg] Jeste mala ukazka toho jak u "Samsungu"…
borsuk 23.09.2009 14:41
borsuk
njn tak vetnysové...JDI PANASU! Samsung ma dobry jediny TV nic jinyho ....mobily :nulovej vykon....
panega 23.09.2009 14:46
panega
panega - áá, další opilec
gambáč 23.09.2009 15:31
gambáč
Priplat, sahni po Pioneerovi a budes zivat....
Abox 23.09.2009 15:09
Abox
Asi mi nic jineho nezbude, nyni jsem volal na zakaznickou linku Samsung, ten tatar tam ani neumel po…
borsuk 23.09.2009 15:25
borsuk
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se dá k usb připojit externí Hdd a přehrávat z něj filmy dvd, i…
Karas 27.11.2009 15:02
Karas
Kurna proc tahas temer dva mesice stary topic, google jsi zkousel, specializovanejsi fora, technicko… poslední
Borsuk_unreg 27.11.2009 15:30
Borsuk_unreg

ten Paňáca je asi fakt nejlepší, že nemá USB/FW je nejspíše daň za vyšší kvalitu a "značkovitost". Pokud by byl požadavek přenášet a zobrazovat MP3, fotky a DivXy z USB Flash (což já třeba nedělám), tak pak bych asi šel do toho Ťamťungu, kvůli mechanice (fullsize) a přednímu panelu (bez dvířek). Pokud by byl požadavek na nahrávání z kamery (možná i stahování nahraných dat do PC), šel bych do toho LG, které jako jediné má firewire.

V těchto věcech rozhodně vítězí Panasonic! mám domácí kino jiz 4 roky bez problemu kamarad si koupil sencor a po pul roce šlo do kontaineru. Druhá rada...pokud možno vybíral bych ješte ze značek sony a gogen. samsung rozhodně ne

Ještě bych koukl na Sony - i za cenu vyšší se kvalitativně jedná o jinou třídu (přeznačený Pioneer). Dobrý popis včetně diskuze: http://www.videoexpert.cz/dvd-rekordery-s-pevnym-d iskem-80-160gb/sony-rdr-hxd890-b Vyjímám z diskuze:"Rekordér jsem vybral jako jen drobně vylepšený model, který v roce 2008 vyhrál test v časopise Stereo Video a dobře jsem udělal." Atd, atd. Dá se sehnat od 7000: http://www.exa.cz/dvd-rekorder-sony-rdrhxd890b-bez -cz-menu-p-6000.html

Pioneer taky - u LG, a Samsunga se složitě proklikáváš přes menu, aby jsi navolil jednoduchý úkon.
Konec konců, stačí prohledat Net, a lehce zjistíš, že k LG, Samsungu, Sencoru a dalším, potřebuješ další peníze, na kapesníky, a prášky, proti bolení hlavy.

mife - nelze než souhlasit. Pioneera se držím, protože můj první byl DVR-520H
Sice jenom s "englickým" menu, ale makal jako barevnej - potom odešla DVD mechanika, a protože její výměna by stála majlant, nastěhoval se k nám ten DVR 555
a když tenkrát někteří známí zjistili, co mám doma, chtěli to taky - ale pak se začali ošívat, kvůli ceně - a včíl babo raď.
Tak jsem jim poradil Panáče, a i naprostí laici, ke kterým jsem musel naklusat,abych jim to zprovoznil, jsou nad míru spokojeni. Nemá sice ten přesný střih /reklamy/, jako Pioneer, ale to jsou prkotiny - holt každý není hnidopich.
A budu se znova opakovat - bohužel co mě moc vadí, že překlady "chytrýho čtení", dělají sice "engličtináři", ale naprosto neznalí "terminus technikus" - a tak někdy prokousávání se tím, co chtěl básník říci, bývá na bednu. A je člověku pendrek platný, že mu před tím prošlo rukama "hafo" přístrojů - např. VHS.
Trochu déle trvá, než přístroj donutíš k tomu, aby pochopil, že šéfem, jsem tady já, ale, když to pochopí, tak je to naprostá brnkačka, a spokojenost.
A když už dělá šéfovou, i moje bába, tak je co říci. A to její "elektronické" znalosti skončily, u zapínání, a vypínání baterky - tím myslím svítilnu.

Jj. Panaky jsou absolutne blbovzdorne, pochopi i decko. Co se tyka strihu, neni to tak tragicke - ne kazdy potrebuje provadet reauthoring na poradech, ktere jsou urceny ke zhlednuti a vymazani. S temi preklady manualu z english mas recht - byvaji tam skvosty, ktere snad ani clovek vymyslet nedokaze (ale zrejme vymyslel ]:)). Proto se pri instalaci podobnych strojku vzdy drzim anlickych papiru...

Tenhle Panas je plne v cz, taky mam domaci kino a DVD player od teto znacky, dlouhodobe bez problemu, ale jak obejit firewire, dosti casto carujeme s miniDV kamerou, USBecko bych asi ozelel, ale i.Link nevim...jeste jsem vcera sehnal na www.onlineshop.cz Samsung DVD-SH895, model s HDD 250GB za cenu 5799 i s dopravou (za tuto cenu se bezne prodava SH893), bohuzel neni skladem, dodani do 14ti dnu, volali ze se behem teto doby muzu rozhodnout, cili to neni zavazne, takze vyber zustava porad otevreny.

borsuk_unreg - předem se omlouvám jestli blbě čtu, ale na tom tvém odkazu na Panáče, jasně píší - i-Link (IEEE1394)
Radit ti nechci, ale na Samsunga raději zapomeň.
A co se týká miniDV kamery, není problém - propojíš, a nahráváš.
A zase nevím přesně jak Panáč, ale s Pioneerem jsem bez problémů propojil, a nahrál, domácí video z kamer, které se už dneska ani neprodávají.
Samosebou, že vše probíhá v reálném čase.
Holt to chce majitele kamery, pít jenom kafe - jednou jsme to zkusili s vodkou, a pak dotyčný musel přijít ještě jednou - :-):-):-)
Pak si k tomu sednete, a majitel si určí, co se má vymazat /máma leze z moře :-)/, a když je to fertig, tak mu to hodíš na DVD-RW, a doma na PC, ať si s tím dělá co chce.

Gambaci: tento model Panase firewire rozhrani skutecne nema, ano kameru samozrejme propojis, ale jen klasicky-analogove, vzdy na ukor jiste ztraty kvality. Proc ne Samsung, mas nebo vis o nekom kdo s tim ma nedobrou zkusenost? Soused ma prave SH895 a je nadmiru spokojen, ale jak se rika sto lidi sto chuti, co sedi jednomu, nemusi druhemu...:beer:

Omluva - máš pravdu - já jsem viděl i-Link (IEEE1394), ale nevšiml jsem si, že není označeno - ještě jednou sorry.
Ten můj Pioneer ho má - propojím, zadám nahrávání z kamery,zapnu kameru,a na obrazovce TV, dám nahrávat - a už to frčí.
A řeči o tom, že je ztráta kvality z analogové kamery, je zavádějící. Kvalita nahrávky na HDD je poplatná záznamu na kameře.
A jak jsem psal výše - Samsung, LG - chceš něco udělat, a proklikáváš se přes menu.
U Panáče, a Pioneera, stačí zmáčknout tlačítko na dálkovém ovládání.
A jak jsem psal výše - už přes starý DVR-520H, a nyní přes nový DVR 555HX "prolezlo", hafo kamer - a to dokonce i analogy, které se už nejenom nevyrábí, ale ani neprodávají. To víš, to se rozkřikne, že nějaký vůl, tuhle možnost má :-):-):-)
A když je možnost propojit danou kameru s TV, nebo PC, a potom porovnat s nahrávkou na HDD, a následně na DVD-RW - rozdíl není žádný - zkrátka poplatný tomu, co umí ta kamera.
A to samé, se starými VHS rekordery - pokud ještě někomu funguje.
Samosebou si ho musel přinést sebou.

V poho, kez by jsi mel pravdu ty. Pockej, chces mi tvrdit ze neni rozdil mezi kvalitou videa formatu miniDV prohnaneho temer bez ztraty firewire rozhranim a nagrabovanym pres analog, myslim ze je a to velky, u analogu dochazi vlastne ke dvoji konverzi a to z digitalu na analog v kamere (PAL z 625ti radky) a zase jeste jednou v rekorderu obracene a vse je jeste zpraseno kompresi MPEG-2 pri zapisu na HDD, no nevim, ja teda nezkousel nikdy grabovat na HDD rekoder analogove video z kamery, ale myslim ze rozdil, alespon na LCD TV s lepsim rozlisenim bude patrny, az tak detailne technicky do toho nevidim, kdo se vyzna at pisne.

Ano, dědeček si zakupil (oproti tvrzením jiných "značkově předražený") HDD rekordér Panasonic. Ani chvíli nelitoval, že oproti ostatním něco připlatil, jeho ovládání je tak jednoduché, že snadno nahrává filmy z TV, stříhá je a případně vypaluje na DVD (v kolekci má už stovky placek). Také nahrávání ze starších VCR a kamer je perfektní, známí či příbuzní ho také rádi k tomu "zneužili". Sám jsem byl překvapený, jak kvalitní nahrávku to (z kvalitního videa) přes analog dostalo - stará home videa na kameru ještě na klasické VHS kazety jsou velmi dobře koukatelná. No a hlavně to umí vše ovládat sám, návod je jasný, ovládání jednoduché a intuitivní, že jsem mu sám nemusel nic vysvětlovat.

no, a máš to tady - rady jsou na 2 věci - zkouknout to na vlastní oči, je jiný kafe.
Lepší 1x vidět, než 100x slyšet.
A promiň, já tě vůbec nechci lámat - píši z vlastní zkušenosti.
I,když chápu, že se nejedná o žádné malé peníze, tak nejsi tak bohatý, aby jsi kupoval laciný "šmejdy".
A Michal.Maniak napsal vlastně dtto.
a s tím "zneužitím" od známých, nebo příbusných, nemohu jinak, než souhlasit.Konec konců jsem to podotknul i já
A jak jsem psal výše - už přes starý DVR-520H, a nyní přes nový DVR 555HX "prolezlo", hafo kamer - a to dokonce i analogy, které se už nejenom nevyrábí, ale ani neprodávají. To víš, to se rozkřikne, že nějaký vůl, tuhle možnost má :-):-):-)

Tak zitra asi sfouknu do Datartu kde maji vsechny na pulte a osaham to, souhlasim, neni nad to si to osobne odzkouset, s tim Samcem jsem to uz vlastne udelal u souseda, o nejake lamani tu nejde, chtel jsem znat nazory a uzivatelske zkusenosti, priklaneji se k Panasonicu, taky po nem silham, ale zatim je to otevrene...jak rikal slepy, uvidime;-)

...já jenom, že jsme si zase špatně rozuměli - a nebo jsem to blbě napsal.
Tím vidět, jsem nemyslel samotný přístroj, ale to co umí - konkrétně třeba z těch analogových kamer, nebo z VHS.
Ale to je jen takové malé upozornění - jinak hodně štěstí při výběru, a doufám, že se tady potom práskneš, jak jsi spokojený.

Dufam ze uz nie je neskoro, tu su moje skusenosti - bez konkretnych typov, takze bude to skor subjektivne, ine modely mozu byt fajn.

LG - ma strasne ovladanie, neintuitivne, je pomaly, radsej by som sa mu vyhol.

Panasonic - poznam, viem ze je kvalitny, nemam osobne skusenosti ale je drahsi.

Samsung - nepoznam.

Philips - ma celkom intuitivne ovladanie, nie je extremne rychly, ale oproti LG je velmi rychly a s inymi ani nemozem porovnat. Pri kupe mal ako jeden z mala, mozno ako jediny pri USB aj citanie DivX videa z flash a dokonca aj z externeho harddisku - overene, ale len z FAT32. Nema problem ani s DVD +-RW. Timeshift je samozrejmost, ma aj Firewire a HDMI. Vzhladom na funkcie je aj cena velmi prijatelna, urcite by som si pozrel aj modely Philips.

mám rád Panasonic od dob Walkmanů

Tak tak. Od drevnich dob pouzivam pristroje od Panasonicu a muzu konstatovat, ze driv moralne zastaraly, nez hardwarove vyhnily. Navic muj soucasny AV retezec je "panakopioneerovity" (TV - Panak, rekorder - Panak, CD - Panak, receiver - Pincek), pouze bedny jsem si neodpustil koupit "klavirni" (7.1 Yamaha). Fotim taky Panakem. Panasonic rulez...

Hmmm... ja mam Philips, ma tak mozno 2 roky a uz vtedy mal vsetko - HDMI, USB (DivX), FireWire. Neviem co viac by som mohol chciet, snad len citacku kariet. Ako som pisal vyssie, ma vsetko a za super cenu, takze Philips odporucam, len prave ten model asi nema firewire/mini dv, takze by som este skusil hladat, cena myslim nebude vyrazne vyssia.

Ako som pisal, nie vsetky znacky dokazu prehrat DivX z USB kluca / HDD, takze ak sa rozhodnes pre inu znacku over si to, ak je to pre teba dolezite.

Takze dnes dorazil Samsung SH895, zlakan dobrou cenou a dobrymi recenzemi na obchod www.onlineshop.cz, objednal jsem tam, sice jsem cekal asi deset dni na naskladneni, ale budiz, doprava PPLkem probehla bez komplikaci, obal neposkozen, tak jeste nez jsem vybalil original zabalenou krabici, rozebral jsem kabelaz a kousek obyvaci steny abych vse zapojil k obrazu svemu, to co mne cekalo po vybaleni pristroje bylo velke rozcarovani, upatlany a mirne skrably horni kryt zjevne ale nepouziteho rekorderu, to co mne jeste vice udivilo bylo sterkani cehosi uvnitr, po otevreni traye mechaniky a chvilkove manipulaci, vypadl kousek plastu, ale cosi v tom porad sterkalo dal, nedalo mi to a jako byvaly servisak na obdobnych masinkach, jsem jej odborne demontoval, byl to mirny sok, dalsi kousek plastu, jakysi zobacek ktery odnekad upadl a plechova planzeta, snadno jsem se dopatral kde vse patri, navic jako bonus ci tresnicka na dortu na zaver bylo zjisteno ze chybi jedna gumova nozka sasi, jak pisi, pres celni kryt pristroje byla igelitova prelepka, pristroj nejevil znamky jakehokoliv pouziti, cili jsem vyloucil to ze by mne chtel obchod nejak poskodit a poslal opraveny reklamovany ci pouzity kus, zrejme asi nejaky vyexpedovany zmetek z vyroby nebo normalni slendrian a neduslednost vyrobce made in slovakia, nemam dal chut na znacku Samsung a vse vracim zpet, cekaje na dalsi nervy pri vraceni penez.

Prikladam nejaka fota, predmety nalezene uvnitr byly pri foceni poskladany pobliz desky displeje a to tak aby bylo jasne kde patrily a odkad odpadly, nezbyva mi nez konstatovat jedine " HNUS VELEBNOSTI "

7jceqcomhlcjf7eh1zv5.jpg
8vp43vkul7neimouullw.jpg
5ecaqe14fr6w7u5r0ygn.jpg
f3dk1xgtzlczjhv81yka.jpg
32i98xekml60d67bvy06.jpg

Posouzeni jestli je tohle normalni nebo ne, ci si masinu ponechat, necham na vasich komentarich. Nyni mne presla chut porizovat nejaky DVD rekorder, ptz Panasonic ktery byl take ve vyberu se rovnez vyrabi na slovensku, tak tedy uz opravdu nevim...3-[

tak to je tedy síla - du si dát frťan
a jenom pro tvojí informaci - Pioneer se na Slovači nevyrábí :-D:-D
a u toho Panáče /zo Slovenska/ - záleží na výstupní kontrole toho kterého podniku.
A poslední dobou mě prošlo rukama 6 Panáčů /dědku, vole přijeď, já si s tím zapojením, nevím rady/, a všechny OK.

Je to MARAS doktore, MARAS nejhrubsiho zrna, pripada mi to jako zly sen, frtana jsem si take v noci dal a ne jeden, ale az potom... vystupni kontrola ve filialce na Slovensku asi kontroluje, ale zrejme uz radne posilnena palenkou (zaslouzili by po drzce, ne plat!!!), mam taky player Panasonic ze Slovenska, ten frci jakom sakal uz nejaky patek, muzu si za to sam, sem p*ca, kdo moc vybira, obvykle prebere, kdybych netrval na USB a firewire, uz mohl byt doma Panac a to co plaznu za postovne pri odelsani z5 prodejci, jsem mohl spit hubu. Nastesti prodejce ma k cele zalezitosti velmi kladny pristup, pry vrati penize i s postovnym do peti dnu nebo pokud u nich vemu jiny kus, ci jinou znacku, predem vse rozbali a peclive zkontroluji, podle toho jak ten clovek se mnou komunikoval, byl taky radne v soku, jejich prozatimni vstricnost je ale chvalyhodna, uvidime co a jak dal, "Humus, bordel, anarchie"..."neco je shnileho ve state Danskem" 3-[

Mám Samsunga v 320GB verzi. Naštěstí jsem byl ušetřen podobného úvodu jako ty, ale i tak je setkání s tímto strojem důvod proč jsem se rozhodl pro stavbu multimediálního PC.
Jsa odkojen Panasonicem, jehož ovládání bylo hodně intuitivní a bohužel leží na skříni po ukončení analogu (mimochodem, nabízím za levný penis - pardon za překlep), jsem předpokládal že konkurenční stroje budou podobně vybaveny. Omyl. Papírově sice disponuje všemi moderními vychytávkami, ale jejich nastavení a provozování stojí spoustu času a nervů.
Namátkou:
- časové nahrávání funguje jen je-li přístroj ve standby režimu, pokud se při nahrávání pořadu chcete dívat na film (lhostejno na zdroji) máte smůlu.

- funkce time-shift se musí v menu nejprve složitě spustit a není jako v případě Pana... automatická.

Závěr? Půjde z domu do Vánoc. Víc šedin už moje hlava nesnese.

[http://nahrejto.cz/files/j265ugwyw7cikbx5qhsi_thum   b.jpg]

Jeste mala ukazka toho jak u "Samsungu" montuji a skladaji jednotlive komponenty, je jasne videt ze se nikdo nesere s nejakym usazenim ozobane zasuvky do otvoru na sasi, proste jak se trefi tak se trefi, navali to tam na silu a jedem dal, chuj se zakaznikem, vystupni kontrola, zbytecna sila navic! LOL...

Asi mi nic jineho nezbude, nyni jsem volal na zakaznickou linku Samsung, ten tatar tam ani neumel poradne cesky, k popsanemu problemu se vyjadril jen v tom stylu ze se to muze stat, ze jsme jenom lidi, nejak nechtel ani slyset o tom ze by vyrabeli zmetky, zadny aspon naznak omluvy ci nabidka nejakeho schudneho reseni, pry to mam dat do servisu, ty VOLE!!! chytl sem nerva a poslal ho do hajzlu, kokot!!! Muj zaver, nikdy vice sracky s logem Samsung, vyhnout se obloukem, videl sem zabu scat a hada blit, ale tohle je i na mne moc, nicmene nechovam averzi vuci slovakum, to jen levna pracovni sila, sesbirana verbez z pulky evropy za minimalni mzdu to ojebava, to je ale myslim globalni problem...no dost uz jsem se vykecal a uklidnil, ted to poresim s chladnou hlavou.:-)

Kurna proc tahas temer dva mesice stary topic, google jsi zkousel, specializovanejsi fora, technickou podporu dane znacky? Ci snad primo zajit na prodejnu a tam se dotazat... nestalo by za tu chvilicku casu zalozit si nove, vlastni tema, jednoznacne definovane?? :-(

P.S. Samsung jsem vyresil vracenim prodejci, jeho jednani a rychlost mohou byt prikladne, vratili dokonce i penize za postovne, pry jako castecnou kompenzaci, timto je pro mne cela zalezitost uzavrena a nehodlam se k ni vracet!

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru