Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Dacia,co vy na to...??

Uz me zaclo unavovat chodit pesky a tak pokukuju po autech,chci hodne muziky za malo penez(v ramci moznosti),nic ojeteho a dacia by tomu snad i odpovidala,proto se ptam,co vy na to,koupit,ci nekoupit........??

Předmět Autor Datum
já u renaultu dělám a žádný zásadní problém jsem u těch dacií ještě neviděl, je to prostě převlečená…
Vrty 15.05.2010 13:02
Vrty
Osobni zkusenost nemam, ale prijde mi, ze na tech autech neni nic spatnyho. Ale vadi mi na nich jedn…
bahno 15.05.2010 15:43
bahno
to si pletete asi s fabií,tam platíte úplně za všechno...renault má naštěstí jinou politiku díky tom…
Vrty 15.05.2010 15:50
Vrty
Nepletu - co sem ted koukal do ceniku, tak uplnej zaklad nema ani posilovac rizeni, ani central(o ra…
bahno 15.05.2010 16:02
bahno
Při vší úctě - cokoli od Dacie se s Fabií opravdu srovnávat nedá. Materiály, zpracování, dokonce i t…
touchwood 16.05.2010 20:16
touchwood
Podívej se u Forda. Mám Fusiona (což je pravda menší auto, ale zdánlivě - zevnitř je docela velký) a…
Dale Cooper 16.05.2010 20:36
Dale Cooper
Přiznám se, že z Forda mám strach. Jezdím hodně a moje auta za svůj život těch cca 250 tisíc km nato…
touchwood 16.05.2010 22:50
touchwood
Aha, ty koukáš po ropákovi, s tím zkušenosti nemám... Pokud ale najedeš hodně, tak se ropák vyplatí.…
DC jinde 16.05.2010 23:05
DC jinde
Mám focuse kombi 2000, 1.8 Tddi, najeto 220 tisíc a co se týče motoru, žádný problém. Předtím jsem m…
rokator 17.05.2010 06:40
rokator
Vubec bych se toho nebal a neposlouchal kecy radobyznalcu, kteri "by si vo to ani kolo nevopreli", p…
Dale Cooper 15.05.2010 22:54
Dale Cooper
Dacia -proč ne? Stačilo několik zmanipulovaných testů (na požadavek konkurence) a nemůže se zbavit š…
Henessy 16.05.2010 14:38
Henessy
Jestli tě unavuje chodit pěšky, kup si kolo. Uděláš tak víc pro zdraví i pro svoji peněženku. Tedy p…
veckoo 16.05.2010 17:50
veckoo
Ovšem v tomhle počasí to chce kolo s plachtou a na sebe kožich. :-x
Kurt 16.05.2010 18:19
Kurt
V zásadě ano, ale má to své ale. Kolu zdar, ale bez hromadných cyklojízd,bez různých auto*matů a pod…
Dale Cooper 16.05.2010 19:24
Dale Cooper
podepisuju od A az do Z.
sHpy00n 16.05.2010 19:33
sHpy00n
Děkuji za podporu. Jako ukázku cyklistické arogance doporučuji shlédnout toto. Maminka s kočárkem ch…
Dale Cooper 16.05.2010 19:46
Dale Cooper
Nenávidím cyklisti co se motají na silnici jako kdyby jim patřila, často na silnici potkávám magory…
saturn11 16.05.2010 20:42
saturn11
Opilí řidič srazil opilého cyklistu. Takoví blbci snad nejsou ani v Rudém Právu. Už to sleduju delš…
karel 16.05.2010 20:49
karel
Tak trochu obojí, chci tě udělat radost :-)
saturn11 16.05.2010 20:53
saturn11
chci tě udělat radost Pokud bych za chybu v této větě považoval chybějící interpunkční znaménko, př…
Prasak 16.05.2010 23:18
Prasak
Chlapi neperte mě! Nemá smysl se takhle přeargumentovávat. Kolo je mechanickým prodloužením těla a n…
veckoo 17.05.2010 13:12
veckoo
Mechanickým prodloužením těla je robertek... :-p
Remca 17.05.2010 13:16
Remca
podle mě je problem v tom,že spousta cyklistů nemá řidičák,takže nemají kolikrát ani páru o spoustě…
Vrty 17.05.2010 13:44
Vrty
jsou účastníky silničního provozu, tak jakýpak řeči, že kolo na silnici nepatří To jsem neřekl. Spr…
Dale Cooper 17.05.2010 14:01
Dale Cooper
Ta Dačie je skoro všechno Renault a dělají to Rumuni to je sice malé mínus ,ale než si koupit předra…
Já Pajoš 16.05.2010 19:41
Já Pajoš
Dacie bych se nebál. Pokud bych chtěl mocí mermo nové auto, tak proč ne. Možná bych ale už uvažoval… poslední
Moas 17.05.2010 14:25
Moas

já u renaultu dělám a žádný zásadní problém jsem u těch dacií ještě neviděl, je to prostě převlečená thalie a clio,máme jeden služebák dacia logan MCV 1,5 diesel co má už najeto 230000km a nic neočekávatelného s tím zatím nebylo...jinak mám doma logan MCV 1,6 benzin 7místný jako druhý auto a nemůžu si stěžovat...takže za mě ano,za ty peníze je to slušná koupě

to si pletete asi s fabií,tam platíte úplně za všechno...renault má naštěstí jinou politiku díky tomu má logan v základu pření okna v elektrice,radio,snad i 4 reproduktory,samozřejmě abs,2airbagy a ještě jsem snad nepotkal nějakej bez klimatizace kromě pickupu

Nepletu - co sem ted koukal do ceniku, tak uplnej zaklad nema ani posilovac rizeni, ani central(o radiu a oknynkach nemluve). Aspon uz maji zevnitr stavitelny zrcatka a kastlik u spolujezdce - to driv taky nemeli. Ale je fakt, ze kdyz clovek nehleda to nejlevnejsi, tak ten pomer cena vykon se zda docela rozumnej.

Při vší úctě - cokoli od Dacie se s Fabií opravdu srovnávat nedá. Materiály, zpracování, dokonce i ten design (F-I je ještě dneska uvnitř vcelku pěkné, i když trochu nudné, auto). Oproti tomu loganovské "kulaté" výdechy, fofrklacek, a hlavně volant s kapličkou jsou fakt dost otřesné. A srovnání se soudobou F-II (ačkoli zvenku je to hnus fialovej) je pro Rumuna ještě horší.

Logan MCV respektuju jako parádní auto na práci, co si na nic nehraje a stojí pár šušňů. Ale motoricky i designově je to auto 10 let staré.

P.S.: pokud vím, Fabie se např. bez klimatizace už ani nevyrábějí, ABS a 2 airbagy jsou dnes v EU pokud vím povinné.. Rádio za 500,- si může Dacia nechat :-)

edit: teď hledám nový wagen (zatím vede Carens před Zafirou) a děsím se těch radiostřepů co tam výrobci cpou..

Podívej se u Forda. Mám Fusiona (což je pravda menší auto, ale zdánlivě - zevnitř je docela velký) a jsem spokojen. A jde-li ti o rádio, tak v základu je radio 6000CD, čili na CD a disponuje 3,5mm vstupem pro např. mp3 přehrávač. Klima, okna v elektrice, zrcátka v elektrice (i vyhřívání), vyhřívané čelní sklo (k nezaplacení!), litá kola, motor 1,4 16v 59kW (žádný trhač asfaltu to není, ale dá se jezdit za 5-6l/100km) a tak dále. Bratru za 260k Kč. Já mám rok starou verzi Ebony, což odpovídá verzi Comfort prodávané nyní.

Přiznám se, že z Forda mám strach. Jezdím hodně a moje auta za svůj život těch cca 250 tisíc km natočí. A co jsem viděl, u spousty aut této značky odcházejí např. turba. Možná jsem jen ale zmlsaný ze škodovky, kde největší oprava bylo servo do klimatizace za 4000 :-)

Taky se přiznám, že jsem měl v hledáčku nového S-maxe (který se mi btw líbí strašně moc), ale právě s ohledem na výše uvedené se mi do něj moc nechce jít. Navíc - zvnějšku to je paráda, uvnitř mě to ale děsí, a korunováno je to tím Sony rádiem...

Aha, ty koukáš po ropákovi, s tím zkušenosti nemám... Pokud ale najedeš hodně, tak se ropák vyplatí. Fordí ropáci - TDCi jsou motory vyvíjené s pažoutem, a ti mají s diesely hodně zkušeností, ne nadarmo je většina pažoutů v naftě. Takže myslím, že by se pod nějaký nedodělek nepodepsali.
Pravdou je, že fordí nafťák 1,8 D/TD z půlky devadesátých let /hojně v Escortech a Mondeu/ byla naprostá tragedie a dost pokazil Fordu reputaci. Mělo to poddimenzované rozvody a potkaný motor nebyl nic neobvyklého... Naopak novější motory, vyšlé z kooperace s Frantíky již těmito neduhy netrpěly.

Vubec bych se toho nebal a neposlouchal kecy radobyznalcu, kteri "by si vo to ani kolo nevopreli", pritom doma jim stoji Felicie (nebo Fabie) vylepsena doplnky z Kauflandu.
Takze - smele do toho, soused to ma a nemuze si to vynachvalit. Jasne, neni to kdovico, ale na rozdil od vyrobku boleslaf motorenwerke se to netvari jako exkluzivni zbozi a neni to predrazene. Zkratka za ty prachy adekvatni. Premyslel jsem o ni pred rokem taky, kdyz jsem kupoval nove auto. Nakonec jsem ale vybral Forda Fusiona - za 250k Kc dobre vybavene prakticke auto. Dacii jsem nechtel proto, protoze bud sedan (mene prakticke) nebo MCV - pro me, jakozto single osobu zbytecne velke. Rozhodne jsem ale Dacku nezavrhl kvuli tomu, ze bych to povazoval za povl auto. A treba novy Duster mi prijde hodne povedeny, cele jeti se muze jit vycpat - je to (jako vetsina Skodovek) predrazene.

Dacia -proč ne? Stačilo několik zmanipulovaných testů (na požadavek konkurence) a nemůže se zbavit špatného image. I když po té co se do toho vložil Renault, museli na soudní příkaz v odborném tisku výsledky testů odvolat, má stále příchuť LowEndu. Ale za ty peníze?
A "dřisty" na téma - má už to v základu (ale i v ceně) jsou víc než amatérské. Teď jsem kupoval Focuse a mohu vám ofotit fakturu s 40 řádky extras.:-D A jsou to samé unikátní doplňky, jako zapalovač, bezpečnostní pásy, zásuvka, světlo v zavazadlovém prostoru, výškově stavitelná sedačka řidiče!, třetí brzdové světlo, mlhovka, opěrky hlavy, rádio a další neobvyklé věci.
Kdybych měl problém s rovnicí 1 Focus = 2 Dacie, tak raději Dacii.

V zásadě ano, ale má to své ale. Kolu zdar, ale bez hromadných cyklojízd,bez různých auto*matů a podobných pijavic na veřejných rozpočtech, bez ježdění po chodníku a po přechodu a bez pocitu "já jedu na kole, já jsem eko a společensky odpovědný a ta hnusná a zlá auta mi nemají právo uzurpovat prostor". Bez tohohle pro kolo všemi deseti.
Jinak:
- jak je možné, že cyklisté, volající po právu na kdesi cosi jezdí beztrestně po trávě, po chodníku?
- jak je možné, že téměř každou nehodu, kterou zaviní (klidně neosvětlený a nalitý) cyklista dá policie za vinu řidiči auta? Protože je zlý a žere malé děti?
- o ježdění do a z hospody bych pomlčel; myslím, že toto je zejména na venkově doménou především cyklistů.

Omlouvám se za OT, ale nedalo mi to...

Děkuji za podporu. Jako ukázku cyklistické arogance doporučuji shlédnout toto. Maminka s kočárkem chtějící přejít silnici? Autobus MHD? Trávník? Pruhy na silnici? Nezájem, my jsme cyklisti... Banda jedna; udělat desetinu toho co oni někdo s autem, tak dostane takovou pokutu, že se z toho posere.
A dost o cyklistech. Už mi jaksi došly slušné výrazy na jejich adresu.

Nenávidím cyklisti co se motají na silnici jako kdyby jim patřila, často na silnici potkávám magory co jedou vedle sebe a zaberou celej jízdní pruh tak že je člověk nemůže předjet. Když na ně zatroubím aby uhly tak ještě na tebe zvedají prostředníčky a jsou sprostí. Když jsem jel z kamarádovo Liazkou na STK tak jsem podkal zase náký blbce tak jsem na ně zatroubil normálním klaksonem zase začly něco ukazovat tak jsem je vytroubil takovýma obrovskýma trumpetama co si přidělal na střechu a kamarád co jel zamnou z druhou Lízou tak se taky přidal a jak zajížděli do pangejtu. Vloni v létě jsem jel v noci vyzvednout mladou z kamarádkama z náký zábavy když jsme jely domu tak jsem potkal neosvětleného ožralího cyklistu v tmavém oblečení jen taktak jsem se mu vyhnul ale asi 5 minut po mě ho někdo srazil, druhý den jsem si to přečet v novinách. Titulek-Opilí řidič srazil opilého cyklistu. Vyvázl prý jenom středně těžkými zraněními.

Chlapi neperte mě! Nemá smysl se takhle přeargumentovávat. Kolo je mechanickým prodloužením těla a nesmrdí a nedělá hluk. Ne všichni cyklisti jsou raubíři. Motoristi i cyklisti jsou účastníky silničního provozu, tak jakýpak řeči, že kolo na silnici nepatří. Když objíždím na kole zaparkovaný auta u krajnice, taky nemám výlevy agrese, že se na silnici motají.
Takže klid, zkuste se na to podívat tak, že jsou životní chvíle, kdy člověk na kole prostě musí začít jezdit - třeba pro zdraví.

podle mě je problem v tom,že spousta cyklistů nemá řidičák,takže nemají kolikrát ani páru o spoustě předpisů...my třeba jako řidiči víme,že cyklisti nesmí jezdit vedle sebe,ale jak to má vědět člověk,kterej se to v tý autoškole neučil...něco jiného je,že podle zákona o pozemních komunikacích se s tím musí obeznámit,ale ukažte mi 16ti letýho puberťáka,kterej ví o tom,že by to měl vědět :D

jsou účastníky silničního provozu, tak jakýpak řeči, že kolo na silnici nepatří

To jsem neřekl. Správně píšeš, že cyklisté jsou účastníky silničního provozu. A ten, jak jistě každý ví, má svá pravidla (byť třeba na hlavu postavená, ale to je na jinou diskusi) a ta platí pro všechny. Pro chodce, pro motoristy, pro cyklisty. Takže když jede cyklista (neuvažuji malé špunty...) po chodníku nebo po stezkách v parku, tak tam zkrátka nemá co dělat a pravidla porušuje. Tohle je nešvar značně rozšířený, ještě s ježděním po přechodech pro chodce. Je to stejné, jako kdybych se rozhodl, že si autem zkrátím cestu a pojedu po cyklostezce... Obojí je naprosto stejné. Ale bohužel je to tak, že motorista si to nedovolí, kdežto "chudák ohrožený cyklista" naprosto v pohodě a ještě je dotčen, když mu na chodníku neuhnu. Tuto situaci jsem zažil nedávno, cyklista byl kvůli mě nucen zastavit a počkat až přejdu; samozřejmě za doprovodu vydatné spršky nadávek. Argumentoval, že se na silnici bojí. Takže až se budu na silnici v autě bát já, tak pojedu na onu zmíněnou cyklostezku.
Opakuji, že proti sportu a cyklistice nemám nic. Jen mi vadí narůstající arogance cyklistů, kteří jsou v tomto podporováni různými sdruženími a podobně. Takže asi tak.

Ta Dačie je skoro všechno Renault a dělají to Rumuni to je sice malé mínus ,ale než si koupit předražený vrchol české rodiny bez fantazie v soc výbavě ŠKODU (největší kentus je Fábie sedan)to radši Dačku a za zbytek peněz mám cestu kolem světa .

Dacie bych se nebál. Pokud bych chtěl mocí mermo nové auto, tak proč ne. Možná bych ale už uvažoval i něco ojetého. Je tam vždycky určitá míra rizika, to je pravda, ale zase mě strašně deprimuje, že jen tím, že se poprvé podepíšeš jako první majitel toho auta, tak to auto ztratí 30 litrů na hodnotě.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru