Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Dell Studio 1535 - reklamace

Dobrý den, chtěl jsem se poptat, jak by to bylo s mojí reklamaci v případě tohoto notebooku. Nějak za poslední dobu, mi přestal doléhat zadní kryt displaye a začal chrčet pravý reproduktor. Možná bych chtěl rozšířit bezdrátové zařízení, tudíž nechat namontovat originál bluetooth kartu dell. Takže se chci zeptat, co je třeba udělat, abych dellu to mohl poslat, nebo oni aby si to vyzvedli. Má s tím někdo zkušenosti? Dell má tyhle reklamace rozdělené do nějakých kategorií, podle kterých jsou udány služby (buď přijede technik, nebo se to odesílá do Prahy). Díky za případné rady a zkušenosti.

Předmět Autor Datum
Zavolej na Dell, oni ti podle tveho service tagu reknou, jaky mas na ten notebook konkretni support,…
rh 03.10.2010 13:39
rh
http://support.euro.dell.com/support/DPP/Index.asp x?c=cz&l=cs&s=gen Máš tam možnost se kouknout na…
touchwood 03.10.2010 13:41
touchwood
Aha, prosím tě a kde zjístím jakou záruku mám... ať hledám jak hledám ty tři kouzelná písmenka nikde…
marek.alfa1 03.10.2010 13:51
marek.alfa1
Dole na noťasu máš bílou nálepku s nápisem "Service Tag" a sedmimístným alfanumerickým kódem. Záruku…
touchwood 03.10.2010 13:52
touchwood
Základní záruka DELL 29.9.2008 29.12.2010 87 Chápu to správně jo? To znamená, že přijedou pro noťas…
marek.alfa1 03.10.2010 13:58
marek.alfa1
pošli mi servicetag do PMky, kouknu na to. poslední
touchwood 03.10.2010 14:24
touchwood

http://support.euro.dell.com/support/DPP/Index.asp x?c=cz&l=cs&s=gen

Máš tam možnost se kouknout na stav záruky, zároveň i číslo na kterém si můžeš objednat záruční servis, popř. součástky.

edit: obecně: v případě potíží zvedneš telefon, zavoláš podporu Dellu, nadiktuješ service tag a popíšeš problém. Oni tě pak navedou, co máš dělat (pokud máš NBD, nic se nikam neposílá, technik přijede za tebou, pokud CAR, tak si pro to někdo přijede)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru