Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemZamknuto Deseti prsty - jak zfalšovat výsledky?

Dobrý den, ve škole máme program Deseti prsty. Děláme jednotlivé lekce na známky. Potřeboval bych nějaký program, ve kterém bych si mohl z editovat čas a poček chyb /soubor Student/

Děkuji

xfridrich@seznam.cz
Změna předmětu, původně: Deseti prsty (LaKr) (Prasak)

Netřeba pitvat šestiletou mrtvolu. Lock. (Prasak)

Předmět Autor Datum
Proč do tý školy chodíš, když tě to tam nebaví a nechceš se učit? Pochybuji, že bys to stihnul tak r…
marekdrtic 23.01.2011 11:56
marekdrtic
Možná by bylo lepší, nainstalovat si ho doma a trénovat. Nebo si pustit rádio a psát co tam říkají.
Kráťa 23.01.2011 12:01
Kráťa
No jo, ale jsem na základce a to máme povinné
Jakubx 23.01.2011 12:12
Jakubx
To je dobře, že to máte povinné. Být tebou, tak se tomu hodně věnuju, za chvíli budeš rád, že umíš v…
Jan Fiala 23.01.2011 12:24
Jan Fiala
Já píšu teda docela rychle ale všemi deseti rozhodně ne :) Nějak mi to rozložení nesedlo. Takže míst… poslední
MKc 28.11.2016 16:13
MKc
Jak jsem již psal, psaní všemi deseti je velice užitečná věc. Zkus si teď otevřít knížku a přepisova…
marekdrtic 23.01.2011 12:31
marekdrtic
Už teď píšeš "slušně", myslím tím háčky, čárky, pomlčka za tečkou, takže ti nedá moc práce se trošku…
Stefran 23.01.2011 13:44
Stefran
I když to podfoukneš, nic tím nezískáš. Dovednost je to, co se počítá, takže si z nějakou hroší znám…
Prasak 23.01.2011 13:51
Prasak
Si somar, prepač za výraz. ALe uč sa kým môžeš, ja som to kedysi flákal, a teraz to ľutuje a učím sa…
jojom 23.01.2011 20:59
jojom
Nie je somar, je to decko, vsetci sme boli taki. Ak bude mat rovnake nazory aj o 10 rokov tak to uz…
fleg 23.01.2011 21:02
fleg
Psaní všemi deseti je užitečná věc ale zase jak pro koho.. Já píšu 4 - 6 prsty (podle toho jestli se…
rychlik91-jinde 23.01.2011 22:25
rychlik91-jinde
jinak ve škole, když jsme měli psaní deseti prsty povinné tak jsem na to sr*l a psal jsem si to po s…
rychlik91-jinde 23.01.2011 22:37
rychlik91-jinde
no ucej se na ty zakladce stejny (jiny) blbosti nez se ucilo za nas. Fakt nechapu k cemu mu v prakti…
RedMaX 23.01.2011 22:39
RedMaX
Fakt nechapu k cemu mu v praktickym zivote bude psani vsema deseti prstama. Pokud to byla ironie, t…
Prasak 23.01.2011 23:51
Prasak
Ne nebyla to ironie, ja pisu dvema prstama a staci mi to. :-) Kolik procent deti ze zakladni skoly s…
Redmarx N 24.01.2011 08:06
Redmarx N
Osobne mi prijde student, ktery se snazi prijit na to, jak zeditovat cas a pocet chyb mnohem kreativ…
Redmarx N 24.01.2011 08:09
Redmarx N
Souhlasim, taky to povazuju za kravinu. Pokud se tim nebude zivit.
Radek 24.01.2011 08:23
Radek
On se na to nesnaží přijít, ale chce, aby to někdo udělal za něj. Takže nebude umět psát ani myslet,…
karel 24.01.2011 08:28
karel
ideální euroobčan :-D
jirka44 24.01.2011 09:28
jirka44
Samozřejmě, nač vlastně vůbec chodit do školy tolik let, stačí se naučit číst a na zbytek je tu wiki…
Prasak 24.01.2011 22:14
Prasak
To ze se neco hodi tobe, jeste zdaleka neznamena, ze se to hodi i jinymu. Pak bysme mohli rict, ze s…
Radek 24.01.2011 23:15
Radek
Vypadá to, že ty psaní všemi deseti zjevně využiješ. Navíc jsem vypozoroval, že jsi notorický nesouh…
Prasak 24.01.2011 23:39
Prasak
souhlasim, co se tyka toho psani vsema deseti, je to proste podobny nesmysl jako biflovani se letopo…
RedMaX 24.01.2011 23:43
RedMaX
Když chce jít dělat třeba do reklamní agentury, tak dnešní personalisté zkouší jako jednu z prvních…
Kráťa 25.01.2011 01:17
Kráťa
Souhlas..
Jozzo 25.01.2011 00:44
Jozzo
Napřed pouvažuj,jestli tím nešidíš hlavně sebe.Pokud víš,že to už nikdy nebudeš potřebovat,tak to de…
Karel04 23.01.2011 23:13
Karel04
To mi připomnělo vtip Nezaměstnaný se hlásí na inzerát o práci u Microsoftu jako uklízeč WC. Vedouc…
Kráťa 23.01.2011 23:36
Kráťa
Dobrééé. Já mám 3 maily. Asi je budu muset zrušit :-D
Zuzina 24.01.2011 08:10
Zuzina
To když se ptali známého podnikatele milionáře jak záčínal, tak začínal s jablky . Koupil kilo, nale…
Henessy 24.01.2011 17:36
Henessy
A co když se to nenaučíš? Nechají tě propadnout? A pokud to dokážeš zfalšovat - to vás nezkoušejí? Ž…
Yarda 24.01.2011 08:09
Yarda
Hele vy máte asi docela mylnou představu o Základních školách co? Já jsem teďka v devátém ročníku a…
Atik 24.01.2011 10:26
Atik
Myslím, že je hrubě podceňuješ. Dlabou na vás, protože si nehodlají nechat kydat na hlavu sprosťárny…
čumil_old 24.01.2011 15:19
čumil_old
tet si to vystih na 100% !!!
green mose 24.01.2011 17:06
green mose
Kde jsou ty doby, kdy měli učitelé autoritu a respekt. Jednomu frajerovi u nás ve třídě dal suplujíc…
Kráťa 24.01.2011 20:03
Kráťa
U nás razila jedna učitelka pravidlo "vyber si". To znamenalo buď zavolá rodičům a nebo dostaneš pře…
FilipS 24.01.2011 21:07
FilipS
U nas razil jeden ucitel taky pravidlo "vyber si". Coz znamenalo, ze bud bude poznamka v zakovske kn…
RedMaX 24.01.2011 21:14
RedMaX
tak za 1. to se teda mate, ze vas ucitele nechaji opisovat a koukat do tahaku. :-) a za 2. co si mys…
RedMaX 24.01.2011 17:26
RedMaX
K čemu učení? Všechno jde koupit přes internet. http://www.affordabledegrees.com/?engine=adwords!4 5…
karel 24.01.2011 17:37
karel
Nebo se staci prihlasit do Plzne nebo Brna.
Radek 24.01.2011 17:40
Radek
Order now and receive your degree in just 14 days! :-D DOBRY. :beer:
RedMaX 24.01.2011 20:53
RedMaX
Sakra, tak tohle předstihlo i titul "RSDr". :-)
FilipS 24.01.2011 21:11
FilipS
Váš učitel je chytřejší, než vy všichni dohromady, protože známky nejsou důležitý. Počítá se to, co…
Prasak 24.01.2011 22:21
Prasak
Jak zfalšovat nevím, ale když sme ve škole psali na známky tak jsme dostávali jednu známku za rychlo…
qwerty14 24.01.2011 23:48
qwerty14
Ja som v škole nemal nič takéto a píšem desiatimi úplne v pohode a automaticky, bez toho aby som sa…
drevokocur 25.01.2011 09:03
drevokocur

Proč do tý školy chodíš, když tě to tam nebaví a nechceš se učit? Pochybuji, že bys to stihnul tak rychle, že by si toho nikdo nevšimnul a kdo ví, jestli něco takovýho vůbec existuje. Můžeš si zkusit ten program nainstalovat doma a podívat se do souborů. Bez praxe v reverse engineering to ale asi nedokážeš.

PS: Na psaní všemi deseti fakt není nic těžkýho, já sám jsem se to naučil bez programů za pár měsíců a v pohodě bez chyb zvládám těch 400-500 znaků za minutu.

Jak jsem již psal, psaní všemi deseti je velice užitečná věc. Zkus si teď otevřít knížku a přepisovat něco. Přečteš slovo, napíšeš to na klávesnici a podíváš se na monitor. Jedno slovo ti takhle zabere pár vteřin. Při psaní všemi deseti si musíš pamatovat pozice jednotlivých písmen a proto se při přepisování textu koukáš pouze do knížky a občas zkoukneš monitor, jestli je to OK. To samé třeba při programování, pak se koukáš jen na monitor a soustředíš se jen na to, jestli píšeš kod dobře a jak ho strukturuješ. Jestli píšeš 2 nebo 4 prsty 100 znaků za minutu a všemi deseti pouze 50, je to normální. Zezačátku je psaní deseti vždy horší než to, na co seš zvyklý, ale pak rychlost psaní roste exponenciálně. Taky si můžeš koupit klávesnici, která má rozdělenej levej a pravej blok kláves, takže tě "nutí" psát všema deseti:
[http://www.officefurniture2.com/wp-content/uploads /2010/10/ergonomic-keyboard.jpg]
Tuhle (Microsoft Natural Ergonomic 4000) osobně mám a je úžasná, vůbec mě z ní nebolí ruce jako z předchozí "rovné" A4Tech.

I když to podfoukneš, nic tím nezískáš. Dovednost je to, co se počítá, takže si z nějakou hroší známkou nelam hlavu. Kdykoliv píšeš na počítaču (komunikace s přáteli na ICQ, diskuze na netu), prostě to zkoušej. Já měl to štěstí a na škole nám to mimořádně zařadili, byli jsme jediná technická třída, co se to učili. Taky jsem neexceloval, ale po nástupu do zaměstnání, kde byl počítač běžná věc, tak jsem se podstatně zrychlil. Chce to prostě tréning, nic jinýho.

A ještě jednou - z horší známky si hlavu nelam, základku prolezeš tak, jako tak. Při přijímačkách na SŠ, nebo u maturity rozhodují především znalosti, který máš v hlavě. Ale ty podfukem do hlavy nenaleješ.

Si somar, prepač za výraz. ALe uč sa kým môžeš, ja som to kedysi flákal, a teraz to ľutuje a učím sa sám po večroch trochu písať. Ked si spomeniem že som to mal na strednej a bol som na troch hodinách do roku najradšejy by som sa vyfackal.

Psaní všemi deseti je užitečná věc ale zase jak pro koho.. Já píšu 4 - 6 prsty (podle toho jestli sedim u PC nebo ležim u NTB) a napíšu cca 250 - 350 znaků za minutu.. Samozřejmě dělám chyby ale ty stíhám opravovat během okamžiku.. Na klávesnici koukat též nemusím.. PC mam doma už asi 13 let a jsem hodně zvyklí na svoje.. Navíc psát všemi deseti nepotřebuji, nemam práci kde bych to potřeboval a tvorbu stránek využívám převážně wysiwyg editory.. :-)

Ne nebyla to ironie, ja pisu dvema prstama a staci mi to. :-) Kolik procent deti ze zakladni skoly se bude zivit co by sekretarka ci pisar (jakekoli jine povolani, kde je to treba)?
Ovladani PC hlasem je na spadnuti, proc se ucit neco tak nepotrebneho jako je psani vsema deseti?
Zrovna tohle je vec, kterou kdyz ji bude dotycny potrebovat, tak se snadno douci.
Je to podobne jako biflovani spousty udaju nazpamet, to preci nema cenu, ten clovek se ma ucit hlavne samostatne myslet!

To ze se neco hodi tobe, jeste zdaleka neznamena, ze se to hodi i jinymu. Pak bysme mohli rict, ze se hodi behat 100m pod 10s a zavest to na skolach. Jen hrubym odhadem se schopnost psat 10 prsty, bude skutecne v zivote hodit mozna max 10-20% lidi. Zbytek s pc prijde do styku okrajove na to, aby mel/musel psat deseti prsty (a to jeste vetsinou jen doma) a na psani hovadin na FB a jiny kraviny to urcite potrebovat nebude. Kolik lidi myslis, ze ma v pracovni naplni programovani nebo psani nejakych dlouhych textu? Kdo pise kratce blbiny, nemusi vubec psat 10 prsty a drtiva vetsina lidi pise na pc uplny a kratky kraviny. Kolik % myslis, ze ze stravenyho casu u pc bfu pise emaily, dokumenty a jine veci? Je to naprosta zbytecnost a do skoly to podle myho urcite nepatri a treba ja bych se tomu branil.
Uz ted se ve skolach uci pulka totalnich kravin, nehlede na to, ze kazda skola ma svoje osnovy a uz davno neplati, ze treba v 8. tride v Praze se uci to samy, co v 8. v Brne. Coz je obrovsky problem, pokud decko prejde ze skoly na skolu. A srovnavat to hloupy psani 10 s chozenim do skoly snad nema vubec smysl.
Mne se taky hodi veci, ktery 90-98% lidi (mozna i vic) nevyuzije a presto bych je nikomu nevnucoval. Nastesti porad existuje hodne lidi, pro ktery neni naplni zivota traveni celeho dne na pc. Jenze bohuzel tech tlustych, linych a vetsinou brylatych (nechci nikoho s brylema urazit, ale staci se podivat kolik decek ma dnes ve skole bryle a na 100% je to vina PC a TV) lemplu pribyva uz od veku, kdy chodi do zakladni skoly. Ja kdyz jsem chodil do skoly, tak kdo byl tlustej, tak se mu vsichni smali, stejne tak brylatymu. Dnes je pomalu zazrak videt nekoho bez bryli nebo nekoho, kdo uz na ZS v 5. tride nevazi pomalu metrak a plati to por holky i kluky. Ale je kazdyho vec, co dela a spejeme k tomu, ze vetsina lidi bude slepa, tlusta, blba, bez vlastniho nazoru, ale bude umet psat vsema 10 a bude mit cipy i v prd.. a jeste si o ne rekne.

souhlasim, co se tyka toho psani vsema deseti, je to proste podobny nesmysl jako biflovani se letopoctu, stajnak to za chvili zapomenes stejne jako to psani deseti, pokud te to zrovna nahodou nebude zivit.
co se tyka bryli, tak myslim existuji nejake vedecky overene studie, ze bryle a TV (PC) nemaji zadnou souvislost.

Když chce jít dělat třeba do reklamní agentury, tak dnešní personalisté zkouší jako jednu z prvních věcí, kolika prsty píše.
Když potom vymyslí nějaký jednoduchý a jednovětý úderný slogan, tak se k tomu bude dávat poznámka: "napsáno všemi deseti", protože to bude mít větší váhu, než totéž, napsané třeba šesti.
Navíc psaní sloganů všemi deseti bude zanedlouho schváleno EU a méně prsty se to ani nebude smět psát. Přeci si reklamky nebudou zaměstnávat ještě školené písaře?

Napřed pouvažuj,jestli tím nešidíš hlavně sebe.Pokud víš,že to už nikdy nebudeš potřebovat,tak to dejme tomu můžeš nějak ožulit.Ale to nikdy nevíš.Co když Ti pak uteče bezva práce jen kvůli tomu,že klofáš dvěma prsty?A zaměstnavatele ujištění,že se to určitě nějak doučíš,asi moc nepřesvědčí.

To mi připomnělo vtip

Nezaměstnaný se hlásí na inzerát o práci u Microsoftu jako uklízeč WC. Vedoucí personálního si ho pozve na pohovor, následně mu nechá složit test s novým těsněním pod WC. Nakonec řekne: "Jste zaměstnán! Dejte mi svou emailovou adresu a já Vám zašlu vyplněnou smlouvu s údaji, kdy a kde se máte hlásit!".
Muž odpoví zmateně, ze vlastně nemá ani počítač ani emailovou adresu. Vedoucí personálního odvětí, že je mu tedy líto, ale bez emailu že virtuálně neexistuje a nemůže proto dostat tu práci. Muž odchází, zmaten, pouze s 10 dolary v kapse. Rozhodne se koupit 10 kilo rajčat v supermarketu, s těmi jde ode dveří ke dveřím a prodá svá rajčata do jedné hodiny, zdvojnásobí tak svůj investovaný kapitál. Tak to udělá ještě třikrát a přichází domů s 80 dolary. Uvědomí si, že se takhle uživí, každý den vychází dříve z domu, vrací se později a troj-čtyřnásobně navýší svůj kapitál denně. Později zakoupí ruční vozík, pak dodávku, a najednou je majitelem malé flotily dodávek. Za pět let je jedním z největších dodavatelů potravin v USA.
Myslí na budoucnost své rodiny a nechá si od svého pojišťovacího agenta vypracovat komplexní pojištění. Na konci schůzky se ho agent zeptá na jeho emailovou adresu, aby mu mohl zaslat vypracovaný návrh. Muž odpoví, že nemá email.
"Zvláštní," řekne agent, "nemáte email a vybudoval jste takové impérium. Představte si, kde jste mohl dnes být, kdybyste email měl!"
Muž přemýšlí a odpoví: "To bych uklízel záchody u Microsoftu!"

To když se ptali známého podnikatele milionáře jak záčínal, tak začínal s jablky . Koupil kilo, naleštil a prodal na kusy, koupil dvě kila, naleštil a prodal na kusy a když to rozvíjel pět minut tak se ho zetali : a jak dlouho jset to dělal? Do doby než jsem zdědil miliony po strýčkovi.

A co když se to nenaučíš? Nechají tě propadnout? A pokud to dokážeš zfalšovat - to vás nezkoušejí? Že by se stejně přišlo na to že to neumíš a pak bys měl co vysvětlovat.
BTW: Docela by mne zajímalo, která základka tohle vyučuje.

Hele vy máte asi docela mylnou představu o Základních školách co? Já jsem teďka v devátém ročníku a je to úplná pohoda! Učitelkám ani není divný když všichni dostaneme z jednoho testu 1 (bez chyby) všichni máme někde taháky a ono je to nenapadne se projít po třídě a koukat se třeba do penálů! A když jsem na počítačích tak třeba já (protože jsem v té naší primitivní třídě nejlepší) udělám nějakou práci dostanu z ní za 1 a rozešlu jí všem kdo si řekne přes e-mail! A učitelovi to není divný třeba jenom řekne tuhle hrubku tady dělá snad každý! Já osobně se už těším na střední protože základní školy jsou prostě o ničem! A hádejte se jak chcete ale já to mám zažitý z této doby a fakt je to k hovn*!

Myslím, že je hrubě podceňuješ. Dlabou na vás, protože si nehodlají nechat kydat na hlavu sprosťárny od pubertálních synků zazobaných rádobypodnikatelů, kteří se najdou v každé třídě a udávají tón, popřípadě se nechat buzerovat za "potírání dětské osobnosti".
Nechat se vytočit dobře připravenou provokací, někomu jednu lupnout, spolužák to natočí na mobil a hurá ječet na xichtovník o šikaně od úči.
Jedna skoropříbuzná to shrnula jednoduše: Mám se rozčilovat s nějakým troubou? Nervovat se a kazit si prázdniny při opravných zkouškách? No to bych byla krá*a.

U nas razil jeden ucitel taky pravidlo "vyber si". Coz znamenalo, ze bud bude poznamka v zakovske knizce nebo nakopnuti a to poradny. Nam se to zamlovalo, ale bohuzel ne vsem, jeden kluk z vedlejsi tridy si vybral kopanec a po skole se doma rozbrecel, ze ho ucitel bije, ucitele vyhodili a byl klid. (Kluk dostal pres drzku, byl to nas oblibeny ucitel.)

tak za 1. to se teda mate, ze vas ucitele nechaji opisovat a koukat do tahaku. :-) a za 2. co si myslis, ze bude na stredni? Pokud narazis na dobry ucitele, tak tem budou tvy tahaky uz uplne sumafuk, protoze je vcelku tva vec co se naucis a co opises, je to tvoje vzdelani a ty budes jednou nekde za blba, pripadne neslozis maturitu, u ktery se opisovat neda, aspon doufam, ze to se nezmenilo. :-D

Váš učitel je chytřejší, než vy všichni dohromady, protože známky nejsou důležitý. Počítá se to, co máš v makovici, bohužel si toho moc neodnesete.
Pak lezou ze škol sebevědomím překypující blbci s nereálnými platovými požadavky, kteří si myslí, že na ně všichni čekají s otevřenou náručí a většina z nich by byla nejraději pracovníkem IT oddělení - popravdě, já bych na IT dělat nechtěl, nemám na to nervy.
BTW - zapomeňte na průměrnou mzdu při nástupu do prvního zaměstnání.

Jak zfalšovat nevím, ale když sme ve škole psali na známky tak jsme dostávali jednu známku za rychlost a druhou za přesnost (z toho se pakudělal průměr a dostali jsme jednu). Takže když píšete na čas (záleí na kolik minut si to nastavíte) a pak dopsat mezerník, popř. začínající písmeno dalšího slova. :-D

Ja som v škole nemal nič takéto a píšem desiatimi úplne v pohode a automaticky, bez toho aby som sa pozeral na klávesnicu.
A beztak... Jakub, asi si mladý, ale nejde o to čo za to dostaneš, ale o to aby si to vedel. Ak by si prišiel do mojej firmy na pohovor a videl by som ako jedným prstom ťukáš na klávesnicu a pozeráš sa na ňu či dobre ťukneš, tak si myslím že by si letel cez zavreté okno. ;))

Zpět do poradny Nahoru