Předmět Autor Datum
pre teba ako uzivatela ziadne. pre teba ako programatora velke.
shiro 06.04.2010 17:09
shiro
:D...já bych chtěl vědět to pro programátora...jestli teda můžu...prvním rokem studuji informační te…
gamer 06.04.2010 17:19
gamer
Open_gl Direct_x http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_OpenGL_ and_Direct3D
jirka44 06.04.2010 17:26
jirka44
No z tvé odpovědi mi nepřipadá, že víš o čem mluvíš. Co si teda představuješ pod pojmy DirectX a Ope…
kmochna_jinde 06.04.2010 18:30
kmochna_jinde
"uniformované" - teda spíš uniformní, no co už.
kmochna_jinde 06.04.2010 18:37
kmochna_jinde
GLide a herné OpenGL API je len fragment z celého spektra toho,čo umožňuje OpenGL,celkovo je ovšem o… poslední
audax 06.04.2010 20:19
audax

No z tvé odpovědi mi nepřipadá, že víš o čem mluvíš. Co si teda představuješ pod pojmy DirectX a OpenGL? Protože, kdyby jsi věděl, že to je "uniformované" prostředí mezi programem a multimediálním zařízením (api, prostředník), tak by ses zeptal jinak.

Specifikace se hledají standardně:
http://www.google.cz/search?hl=cs&safe=off&q=OpenG L+2.0+specification&lr=&aq=o&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai =&aq=f
http://www.google.cz/search?hl=cs&safe=off&q=Direc tX+9.0+specification&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfa i=

Zkus odchytit nějakýho 40 letýho pařmena/ programátora a zeptej se ho na woodoo (glide) - ať se vzděláš v nadávkách a ve vysvětlení pojmu.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru