Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Duvody reklamace

Zdravím, začínám mít pocít, že každý výrobce dělá ty věci jen na vzhled a nezáleží mu na tom jak dlouho to bude fungovat.

Koupil jsem si před měsícem mobílek a už teď mám problémy typu často neodpovídá virtualní klávesnice samsungu a taky že ho nechávám přes noc nabíjet no a už po 2. se mi stalo že ráno příjdu k mobilu, 100% baterka jupííí, vypojím z nabíječky a ukáže to 18% :) Docela nepříjemné... Je tohle důvod reklamace? :)

Před rokem jsem si koupil notebook a prostě stabilní teplota 80 stupňu, výdrž baterie je asi poloviční a sem tam mi tam přeblikávají pixely na obrazovce a wifi síťová karta je nějaká opožděná, protože někdy se mi stává že mám hrozně nízký upload ale když se připojím na kábel tak je vše v pořádku. Je toto důvod reklamace? :)

A poslední moje 3 měsíce staré externí HDD. Věčně "vypadává". Chci si tam třeba zálohovat 100gb, posílání trvá co já vím 30 minut a během toho se to co 5 minut "vypojí a zase připojí" ikdyž s tím nehýbu. Znovu stejná otázka? :D

Děkují za odpověďi, snad odkazy na zboží nejsou nutné :) jen jsem chtěl vědět jestli mi případně mohou tyto reklamace projít, protože pracovat s takovými přístroji dělá občas velké problémy.

(PS: nejsem typ co si jich neváží... že by padaly na zem, nechaval jsem je v mraze nebo tak )

Předmět Autor Datum
Důvod k reklamaci jsou jakékoliv nestandardní nebo výrobcem nedeklarované projevy. Prodejce vám musí… poslední
Henessy 25.10.2012 14:12
Henessy

Důvod k reklamaci jsou jakékoliv nestandardní nebo výrobcem nedeklarované projevy. Prodejce vám musí reklamaci převzít a v zákonné lhůtě ji vyřídit. Po celou provozní dobu musí být na prodejně pracovník, oprávněný k převzetí reklamace. Pozor - za vyřízení reklamace se považuje i její zamítnutí. Pak je jediná možnost soud.

Vámi uvedené závady zkuste reklamovat. Jak se říká "buď dostaneš do ní, nebo po ní" :-D

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru