Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem E-Shopy a vaše názory

zdravím...často se mi stává, že určitá skupina lidí preferuje ten a ten internetový obchod s elektronikou a jiná skupina zas jiný.
Rád bych Vás proto vyzval k lehké recenzi všech známých obchodů, jejich plusy a mínusy a hlavně Vaše dobré nebo špatné zkušenosti s nimi.

Předmět Autor Datum
"Lehká recenze všech známých obchodů" je nesmysl. Nakupuji tam, kde mě to vyjde nejlevněji a kde mám…
IQ37 03.10.2012 00:04
IQ37
Dělám to taky tak. A obvykle platím hotově při doručení.
L-Core 03.10.2012 07:30
L-Core
nesmysl to není!! měl jsem představu že by jsi popsal tvuj obchod, který tak nadšeně popisuješ a něk…
Miky1 04.10.2012 20:44
Miky1
To se ani člověk nediví, co to z univerzit leze... To má být nějaká semestrálka?! měl jsem představ…
ms 04.10.2012 21:01
ms
Kvóty splníme a překročíme. http://isis.vse.cz/pracoviste/prehled_temat.pl?det ail=8011;pracoviste=7…
karel 04.10.2012 21:08
karel
Amerika náš vzor!
ms 04.10.2012 21:14
ms
A co je hodnotící kritérium? Úspěšnost reklamace? Rychlost dodání? Grafická podoba eshopu? Všude je…
Prasak 04.10.2012 21:43
Prasak
Ja preferujem ist osobne 500m vedla do mediamarktu alebo do km-elektronik alebo conrad a kupit si co…
MM.. 03.10.2012 01:05
MM..
Já kupoval všechno (comp, tiskárnu, TV a další drobnosti) na alza.cz a zatím (ťuk - ťuk) bez pjoblém…
hluchejpes 03.10.2012 08:56
hluchejpes
evidentně si ještě neřešil žádnou reklamaci.. :-)
rychlik91 04.10.2012 22:05
rychlik91
Na Alze jsem reklamoval foťák. Neostřil. Vyřešeno výměnou. Bylo to nachlup přesně třicet dní.
Zarniwúp 05.10.2012 13:30
Zarniwúp
No to máš pravdu, neřešil, všechno, co jsem tam koupil, šlape. Naštěstí. poslední
hluchejpes 05.10.2012 15:23
hluchejpes
Alfa s reklamacemi i pripadnym vracenim zbozi jsem nemel nikdy problem. Neco take u mistniho maleho…
borsuk 03.10.2012 10:13
borsuk
Alza.cz bez problémů vrací peníze rovnou hotově na pultě při vrácení do 14dní. (skoro se takhle dají…
lk1 04.10.2012 10:08
lk1
Ale pres to´s to zkousel zcela jasne vickrat. Takovym jako ty bych to nechal zaplatit a jeste dal pr…
Radek 04.10.2012 10:17
Radek
Zákon bohužel není na tvojí straně. Mimochodem, ty jsi nikdy ve 14-denní lhůtě nic nevrátil, ty jsi…
lk1 04.10.2012 12:21
lk1
Ano vratil, ale slo o vec, ktera mne nevyhovovala ovladanim a vymenil jsem to za jinou. Nepujcuju si…
Radek 05.10.2012 13:48
Radek
skoro se takhle dají "půjčovat" tablety a notebooky na víkend Jednoho takoveho jsem znal, navic not…
borsuk 04.10.2012 11:26
borsuk
skoro se takhle dají "půjčovat" tablety a notebooky na víkend typicky pražský vychcánskovský přístu…
lední brtník 04.10.2012 22:01
lední brtník
Musím se přiznat, že nechápu, čím jsem vás všechny tak rozlítil, ta věta přece jasně byla myšlena v…
lk1 05.10.2012 13:23
lk1
Kupuju hlavně v Alfě, sem tam v Alze. Alfu mám raději, je levnější, bezproblémové reklamace a vrácen…
Cat 04.10.2012 21:54
Cat

To se ani člověk nediví, co to z univerzit leze...
To má být nějaká semestrálka?!

měl jsem představu že by jsi popsal tvuj obchod, který tak nadšeně popisuješ

Čehožeto?! A proč by to někdo dělal?! A jaký "svůj"?! A co "nadšeně" popisuje?!

Nakupuji tam, kde mě to vyjde nejlevněji a kde mám jistotu, že nebudou problémy (což je subjektivní kritérium).

Toto je inteligentní postoj...

Inu, když se plní Moskvou, pardon, Bruselem stanovená kvóta vedoucí k "Zářným zítřkům", pardon, k tzv. "Vzdělanostní společnosti", tak to podle toho vypadá...

A co je hodnotící kritérium? Úspěšnost reklamace? Rychlost dodání? Grafická podoba eshopu? Všude je to skoro stejný. Vybereš zboží, dáš do košíku, necháš poslat domů. Dodání do tří dnů snad všude. Reklamace? To je individuální, podle toho, jestli je to jednoznačný, nebo narazíš na špatně vyspanýho obchodníka/reklamačního technika.

Ja preferujem ist osobne 500m vedla do mediamarktu alebo do km-elektronik alebo conrad a kupit si co chcem. Ked nemaju tak amazon.de a dorucovanie na D adresu. Kliknem a hotovo (platba kreditkou alebo automaticky z uctu, cislo uz maju) o 2dni to pride, ked niesom doma daju to susedovi. Pomohlo ti to nejak? :)
Plusy to ma take ze kupim to co chcem co najrychlejsie a minusy to nema ziadne :)

Alza.cz bez problémů vrací peníze rovnou hotově na pultě při vrácení do 14dní.
(skoro se takhle dají "půjčovat" tablety a notebooky na víkend).
Nezkoušel jsem to mockrát, osobně si myslím, že jestli by to někdo začal dělat pravidelně, tak si na něj něco najdou.

Ceny nyní mají spíš vyšší.

Zákon bohužel není na tvojí straně.

Mimochodem, ty jsi nikdy ve 14-denní lhůtě nic nevrátil, ty jsi vždycky napřed zašel do kamenného obchodu, tam jsi jim to zboží pořádně prošmatal, a pak sis teprv koupil levně přes internet? A tím jsi lepší?

Ne, vážně, prostě jsou výrobky které když držíš v ruce, tak jsi tak zklamaný, ačkoli recenzent to vychválil do nebe, a ošahávání v kamenném obchodě není z různých důvodů možné, tak to pak holt v nedotčeném stavu vrátím (balení ovšem otevřít musím, výrobek zapnout musím). Domnívám se, že internetové obchody mají spočítané, kolik průměrně se jim výrobků vrací a prostě to promítnou do ceny zboží. Nemám nejmenší výčitky.

Ano vratil, ale slo o vec, ktera mne nevyhovovala ovladanim a vymenil jsem to za jinou. Nepujcuju si to tam ale jako v pujcovne a opakovane tak, jaks o tom psal ty. Je velky rozdil vyuzit zakonnou lhutu, protoze ti neco nesedi a zneuzit ji, a opakovane si "pujcovat" veci treba na ten vikend, jak jsi to zminil.

skoro se takhle dají "půjčovat" tablety a notebooky na víkend

Jednoho takoveho jsem znal, navic notoricky reklamovac, kdysi chodil i zde :-D
Takovym lidem bych neprodal ani vcerejsi chleba...Bohuzel v dnesni dobe bezne moresy. Napr. vyse zminena Alfa to pote prodava se slevou a upozornenim ze jde o zbozi vracene v zakonne lhute, ale treba takovy Okay elektro to ale vydava za zbozi nove a nepouzite.

Musím se přiznat, že nechápu, čím jsem vás všechny tak rozlítil, ta věta přece jasně byla myšlena v nadsázce, to snad je vidět.

Vracení zboží je definováno v zákoně nebo to definuje prodejce sám nad rámec zákona.
Např. Amazon na vyžádání pošle nového Kindla pokud tomu vašemu praskne displej, a je jedno jak.
Nebo na ebay viz třeba http://www.ebay.com/itm/TrustFire-X100-8000-Lumen- 7-CREE-T6-LED-Torch-Flashlight-Torch-fr-Hiking-Cam ping-/180926603041?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=a id%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D 14%26meid%3D2524608223063309512%26pid%3D100015%26p rg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D180926603041%26 prodejce v popisu zboží v oddílu Warranty napíše:

If the item is defect when you receive it or you are not satisfied with it, please return it within 14 days for a replacement or money back. But the items must be back in factory condition.

, přeloženo "jestli nejste s produktem spokojeni, vraťte ho do 14 dnů, dostanete peníze zpátky".

Proč vám to vadí, třeba je to součást obchodní politiky, třeba to přitáhne víc zákazníků, já nevím.
Třeba je výhodné mít i zákazníka, který 2x něco vrátí, až si pak konečně vybere. A půjde si to s lehčím srdcem koupit tam, kde má jistotu, že "případně může vrátit".

Kupuju hlavně v Alfě, sem tam v Alze. Alfu mám raději, je levnější, bezproblémové reklamace a vrácení zboží, nebo výměna za jiné. V Alze jsem zatím nic nereklamoval a nevracel. Navíc Alza si zavedla poplatky za poslání na kamennou prodejnu do OV, a to se mi vůbec nelíbí.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru