Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem EXCEL - Automaticke rozsirovani tabulky

Ahoj,

EXCEL 2010

omylem jsem si vypl funkci automatickeho pridavani radku/sloupce pod/vedle tabulky, takze pokud chci vyplnit dalsi radek/sloupec v tabulce, tak se k ni uz nepripoji, ale chova se jako samostatny text. Musi to byt jedoduche nastavani,ale bohuzel ho nemuzu nejit.

Dekuju za radu

Tomas

Předmět Autor Datum
No chlape tys mi dal. V rámci "laborování" se mi povedlo zmíněnou funkci taky vypnout. Internet je p… poslední
Siki83 25.02.2012 01:15
Siki83

No chlape tys mi dal. V rámci "laborování" se mi povedlo zmíněnou funkci taky vypnout. Internet je plnej toho, jak se týhle funkce v případě potřeby zbavit. Ale jak jí opět zapnout sem se nikde nedočet a to ani přímo u zdroje - microsoft (je tu šance, že sem blbě hledal). Nakonec se mi povedlo najít nastavení, kde bych ho vůbec nehledal. Jelikož tu právě mám 2007 popíšu to pro něj, ale od 2010-ky by se to nemělo tolik lišit.

Tlačítko office -> možnosti aplikace excel -> kontrola pravopisu a mluvnice -> možnosti automatických oprav -> ouško "automatické úpravy formátu při psaní -> a konečně zatrhnout "do tabulky zahrnout nové řádky a sloupce"

:-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru