Ebay/paypal
Zdravim vsechny.Objednal jsem si pres ebay kytaru z Anglie. Zaplatil jsem ji pres paypal, prej ji prodejce 12. srpna 2011 poslal, ale jeste nedosla a to uz je 5. zari 2011. Prodejce komunikuje, ale nechce mi (pres tri zadosti) poslat cislo zasilky, abych to mohl zkusit najit pres web. Je to v poradku? Jak dlouho to sem trva? Jak dlouho bych mel jeste cekat, popripade kdy a jak mam resit vraceni penez, prosim Vas? Dekuju. Bart
Sice nevím jak dlouho trvá zásilka z Anglie sem, ale měsíc určitě ne. Pokud tě odmítá poslat číslo zásilky tak bych kontaktoval zákaznickou podporu ebay.
Z Anglie mi zásilka přišla jenom jednou, ale trvalo to myslím jenom 3 pracovní dny. Ale asi dost záleží na druhu zásilky. Česká pošta taky doručí obchodní balík do druhého dne, ale obyčejný vozí klidně týden.
Na vraceni penez pres Paypal je 45 dni lhuta, takze jeste nejaky cas mas, ale uz bych se byt tebou obratil na prodejce, at posle doklad o poslani, pokud zadny nema anebo se neozve, okamzite to res pres Paypal. Na tvym miste uz bych na paypalu vyplnil report.
Tak alespoň ať prozradí, jak to poslal. Já objednávám z Anglie poměrně často, a objednávku podanou do pěti hodin odpoledne mi přiveze UPS druhý den kolem poledne (poštovné pouhých jedno sto třicet korun českých).
Tak tohle mi odepsal dnes. Jsem z toho nejak zmatenej a nevim, jestli tomu muzu verit:/.
Hi...
I contacted my local post office and they said the guitar has been delivered back to the main depot. I cant collect it until tomorrow. They said there was a customs sticker on it for its return so looks like ill have to pay for customs charges?? I will collect tomorrow and hopefully get sent off again. Please be reassured it will make it to you. I've never had this problem before.All the best...
Lze ti. Z Anglie nic pres celnici nechodi. Jsme v EU. Rekni mu na rovinu, ze budes kontaktovat Paypal a ja byt tebou, tak na Paypal napisu report, jak jsem ti predtim psal. Nebo se s nim domluv, jestli ti to teda nevadi, at ti vrati penize, nez to zacnes resit pres paypal.
Napiš sem prosim jeho ID, prodejci nejsou tajní, ti ho prolustrujem.
je to user-ka r0n_rabbit_r0n
34 pozitivní feedbacků, 1 neutrál a 3 negativní, ty negativní jsou o nekomunikaci a pravděpodobně proběhlé refundaci ze strany paypalu (jen hádám) a byly to ty nejdražší předměty co prodával/-a, tak je třeba být na pozoru
Prave ze podle tech feedbacku(celkove snad pres stovku) bychom podle me mohli byt relativne v pohode. I prvni komunikace byla dobra... Uvidime co z toho vseho vzejde, kazdopadne diky za reakce a dame vedet jak to dopadlo.
TOhle si ale prece mohl zjistit sam. Tos mu pomohl asi podobne jako je jedno prislovi o noseni drivi do lesa. To je uplne k nicemu. On potrebuje konkretni radu a jedina rozumna rada ted je se s nim dle vlastniho uvazeni spojit a ihned oznamit na Paypal. Je to ulhanej smejd.
Když jsem objednával z Farnellu nějaký elektronický součástky, došlo to pátý den od objednání, až jsem se divil, jak to může být takto rychlé. Normálně zažádej PayPal o vrácení peněz.
Poslal jsem mu mail, kde jsem mu napsal, ze kdyz neposle do tohoto ctvrtka naskenovany doklad o poslani (nejlepe prostrednictvim UPS), tak zacnu resit refund pres paypal a nepisu mu negativ na eBayi. Pokud to nesplni, v patek kontaktuju Paypal a kaslu na nej! Vubec nechapu, ceho timto obchodem chtel docilit.